• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 10:55

Detail zákazky Z20221133

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 10:55

Základné údaje

Z20221133

OF-249771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6237635

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Baliaci papier v hárkoch, biely (1kg) kg 60
2/ Blok lepený A4, linajkový, biely bezdrevný papier- počet listov minim.50 ks 600
3/ Blok lepený A5, linajkový, biely bezdrevný papier-počet listov minim.50 ks 480
4/ Bloček samolepiaci 38x51 mm/3ks žltý bal. 100
5/Bloček samolepiaci 75x75 mm pastel mix ( 4 farby) ks 250
6/ Ceruzka grafitová s gumou balenie minim.12 ks bal. 780
7/ Ceruzka modro-červená ks 220
8/ Dierovačka celokovová, kapacita dierkovania min.25 listov ks 35
9/ Dierovačka velkokapacitná celokovová, kapacita dierkovania minim. 50 listov ks 5
10/ Dosky spisové A4 so šnúrkami ks 2000
11/ Dosky na spisy PVC A4 so záložkami-vodorovné priehľadné záložky vnútri ks 1000
12/ Dvojhárok čistý A3 hárok 2000
13/ Dvojhárok linajkový  A3 hárok 6000
14/ Dvojhárok štvorčekový A3 hárok 1000
15/ Etikety univerzálne biele 210x297 mm, A4, 100 listov/bal bal. 500
16/ Etikety Star, biele, 26x18mm, cenovkové bal. 500
17/ Euroobal  matný  A4- hrúbka mic.  45, 100ks/bal. bal. 2000
18/ Euroobal lesklý A4 - hrúbka mic.  80, 100ks/bal. bal. 100
19.Euroobal PVC katalógový A4 180 mic./ - 10ks/bal. bal. 100
20/ Fix-zvýrazňovač-žltý -šírka stopy 1mm-5mm ks 720
21/ Fix zvýrazňovač sada 4ks,šírka stopy 1mm-5mm sada 300
22/ Popisovač permanentný na CD/DVD-červený 0,5 mm ks 180
23/ Popisovač permanentný na CD/DVD-čierny 0,5 mm ks 180
24/ Popisovač permanentný na CD/DVD-modrý 0,5 mm ks 160
25/ Popisovač permanentný na CD/DVD-zelený 0,5 mm ks 160
26/ Popisovač na textil čierny ks 720
27/Popisovač na textil červený 0,3 mm ks 200
28/ Popisovač na textil čierny 0,3 mm ks 200
29/ Popisovač na textil modrý 0,3 mm ks 200
30/ Popisovač na textil zelený 0,3 mm ks 200
31/ Popisovač  na CD/DVD- červený 1 mm ks 600
32/Popisovač  na CD/DVD- čierny 1 mm ks 600
33/ Popisovač  na CD/DVD- modrý 1 mm ks 600
34/ Popisovač  na CD/DVD- zelený 1 mm ks 600
35/ Fix permanentný -červený  2-2,5mm okrúhly hrot ks 150
36/ Fix permanentný -čierny  2-2,5mm okrúhly hrot ks 400
37/ Guma mäkká ks 600
38/ Korekčný lak obj.20 ml ks 150
39/ Opravný korekčný roller 4,2mm x14mm ks 1050
40/ Lepiaca páska papierová 40 mm x 25 mm ks 120
41/ Lepiaca páska  transparentná 12 mm x min.10m ks 2000
42/ Baliaca páska transparentná 48 mm x min.66 m ks 864
43/ Lepidlo tekuté 75 g ks 500
44/ Mapa odkladacia A4 bez chlopní,hrúbka kartóna min.240g ks 200
45/ Mapa odkladacia A4 s 3 chlopňami, hrúbka kartóna min.240g ks 1200
46/ Mapa odkladacia A4 prešpán s gumičkou ks 2000
47/ Mapa odkladacia 3 -klopá PVC s gumičkou A4 ks 1000
48/ Navlhčovač prstov penový ks 60
49/ Navlhčovač prstov gelový 10g ks 40
50/ Náplň do pentelky 0,5mm- 12 ks/krab krab. 60
51/ Náplň do  pera 4406 -červená ks 300
52/ Náplň do  pera 4406 - modrá ks 800
53/ Nožnice s plastovou rúčkou 18-21 cm ks 250
54/ Obal A4 "L" hrúbka my 180 ks 1800
55/ Obálka B4 Taška,rozšírené dno, bez lepu ks 3000
56/ Obálka B6,samolepiaca,do vl. rúk bez opakovaného doručenia ks 500
57/ Obálka B6, samolepiaca, doporučene ks 1000
58/ Obálka bublinková, vonkajší rozmer 170x225 mm C13 ks 150
59/ Obálka bublinková, vonkajší rozmer 240x350mm F16 ks 150
60/ Obálka C4, samolepiaca ks 12000
61/ Obálka C5,samolepiaca ks 30000
62/ Obálka C6, samolepiaca ks 18000
63/ Obálka A4 , kartónová ks 50
64/ Obálka A5 , kartónová ks 50
65/ Páska do písacieho stroja-čierna 13x10 ks 10
66/ Pečiatková farba na samonam. podušky -modrá 30 ml ks 120
67/ Pečiatková poduška stredná 120x60mm ks 50
68/ Pentelka 0,5 ks 100
69/ Pero gulôčkové -jednorázové  modré,  0,7 mm ks 1000
70/ Písacia podložka A4 s klipom ks 350
71/ Poradač pákový A4, 50mm ks 300
72/ Poradač pákový A4, 80mm ks 2000
73/ Poradač pákový A5 80mm ks 90
74/ Poznámková kocka,lepená ks 350
75/ Podpisová kniha 19 dielna s okienkom,rozťahovací chrbát ,imitácia kože ks 100
76/ Pravítko 30cm ks 120
77/ Rozšívačka ks 60
78/ Rýchloviazač A4,obyčajný,celý predný list,hrúbka kartóna min.240g ks 2000
79/ Rýchloviazač A4,závesný,celý predný list,hrúbka kartóna min.240g ks 2000
80/ Spony do zošívačky 24/6 - 1000ks v balení bal. 1200
81/ Spony do zošívačky 26/6 - 1000ks v balení ks 200
82/ Spony listové 28 mm- 100ks v bal. bal. 1200
83/ Spony listové 78 mm-50 ks v bal. ks 120
84/ Strúhadlo kovové - bez zásobníka ks 100
85/ Špagát jutový 100g ks 250
86/ Špagát polypropylénový100g ks 1000
87/ Uhľový papier A4 ( 100ks/bal.) bal. 120
88/ Vrecká mikroténové 200x300mm - 50ks/rolka rolka 300
89/ Vrecká PVC 300x480mm (100ks/bal.),hrúbka min.40mic. bal. 40
90/ Výkres-kresliaci kartón A4 -200ks v balení bal. 10
91/ Xerografický papier A3,biely,80g (500ks/bal.) bal. 200
92/ Xerografický papier A4,biely 80g (500ks/bal.) bal. 4000
93/ Xerografický papier A4,biely 160g (250ks/bal.) bal. 50
94/ Zázn.kniha s registrom A4, linajková, biely bezdrevný papier/100 listov ks 100
95/ Zázn.kniha s registrom A5, linajková, biely bezdrevný papier/100 listov ks 50
96/ Záznamová kniha A4, linajková,100 listov ks 550
97/ Záznamová kniha A5, linajková, 100 listov ks 550
98/ Zošit A4, linajkový, 40 listov, biely bezdrevný papier ks 480
99/ Zošit A5, linajkový, 40 listov, biely bezdrevný papier ks 500
100/ Zošit A6,linajkový, 40 listov, biely bezdrevný papier ks 60
101/ Zošívačka pre typ na spony 24/6 ks 400
102/ Veľkokapacitná zošívačka pre typ spojovačov 24/6, 26/6 ks 5
103/ Prieklepový papier (1000ks/bal) bal. 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické parametre na xeroxový papier:
- Opacita min. 91
- Drsnosť 220 +/- 50
- Belosť CIE 146 +/- 3
- Belosť s UV 104 +/- 1,5
- Tuhosť priečne 50 +/- 15
- Tuhosť pozdĺžne 122 +/- 22
- Hrúbka min. 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
SPLNENIE PODMIENOK:
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru.  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy  v písomnej forme (mailom alebo poštou)  rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, sadzba DPH ,cena s DPH.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Úspešný dodávateľ musí dokladovať parametre xeroxového papiera potvrdením od výrobcu a to do 3 pracovných dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy (mailom,poštou)
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa .
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie 12  mesiacov, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky.
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Kúpna cena je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná, úplná a nemenná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Sankcie:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ môže požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednáateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdanie  dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou.
Dodávateľ tovaru zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR"
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.03.2022 07:00 — 03.03.2023 15:00

1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach

59 965,50

59 965,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2022 11:08

28.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2022 09:57 - Vstupná ponuka 59 965,50 € Cena bez DPH
28.02.2022 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 59 965,45 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS