37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
44007841
IMAO electric, s. r. o.
Mládežnícka 108, Považská Bystrica, 017 01, SVK
LED svietidlá
Stropné svietidlo LED, prachotesné svietidlá
Tovar, Služba
1. Stropné prachotesné svietidlo LED
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LED prachotesné svietidlo | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
LED prachotesné svietidlo (za 2x58W) 6400lm 4000K 230V IP65 | DAMP PROOF 55W - rovnaký alebo lepší ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety. Doprava na strediská Trenčín, Prievidza. Množstvá budú upresnené po uzatvorení zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky prepravné, balné náklady a ekologický poplatok. |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod.. |
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ) |
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu: |
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok. |
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. |
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t). |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Trenčiansky, Slovenská republika
21.02.2022 08:00 — 14.03.2022 13:30
60,00 ks
1 740,00
1 740,00
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť všetky doklady uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2022 13:37
16.02.2022 09:45
16.02.2022 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2022 16:04 - Vstupná ponuka | 1 740,00 | € | Cena bez DPH |
15.02.2022 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: