• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 09:55

Detail zákazky Z20221124

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 09:55

Základné údaje

Z20221124

OF-250063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6220853

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery, Cartridge

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Originálny spotrebný materiál pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CF259X - farba čierna, vyťaženosť min. 10000 str. ks 21
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Požadovaná záruka min. 24 mesiacov
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerov a cartridgov
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Len originálne náplne
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadené požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Požadovaný spotrebný materiál musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec.
Požadovaný spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení: HP
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku.
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke zariadení (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných tovarov kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadení kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu: - za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 300 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 3000 eur.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

23.02.2022 08:00 — 25.02.2022 12:54

1,00 súbor položiek zákazky

4 200,00

4 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2022 09:04

21.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2022 12:32 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
21.02.2022 07:09 - Najvýhodnejšia ponuka 4 197,67 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS