• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2022 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 09:50

Detail zákazky Z20221105

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2022 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 09:50

Základné údaje

Z20221105

OF-249922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6226248

Objednávateľ

17330190

MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy

Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelárske potreby
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál pre potreby objednávateľa.
V prípade uvedenia obchodného názvu alebo kódu výrobku v zadaní,  slúžia tieto informácie iba na určenie  minimálnych požadovaných parametrov výrobku, umožňuje sa predložiť ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívny box Donau A4 100 mm, hnedý ks 100
Archívna krabica Donau 51, 6x34,8x31 cm, hnedá, odnímateľné veko ks 20
Blok /kocka/ poznámkový biely lepený 85x85x40 mm ks 100
Blok /kocka/ samolepiaci 75x75mm, 320 listov, 4 farby neón ks 200
Blok lepený A4 linajkový 50 listov ks 100
Blok lepený A5 linajkový 50 listov ks 100
Blok papiera na flipchart 68x98cm, 20 listov biely čistý blok 50
Blok samolepiaci index 12x50mm, 5 farieb neón x 25ks, záložky v tvare šípky ks 100
Blok samolepiaci záložka 20x50mm, 4 farby neón x 50 lístkov ks 50
Blok so špirálou A4 linajkový College 70 listov s perforáciou a dierovaním ks 100
Blok so špirálou A5 linajkový College 70 listov s perforáciou a dierovaním ks 100
Ceruzka mechanická 0,5 ks 100
Ceruzka s gumou HB trojhranná Kores ks 200
Čistiace vlhčené utierky v dóze (100ks) na monitory, kopírovacíe stroje a pod. anitistatický účinok ks 50
Dierovač kovový 25 listov RAPESCO 825 ks 50
Dovolenka tlačivo, blok=100ks blok 20
Etikety print A4, rôzne rozmery, bal=100 hárkov bal 50
Eurobobal A4 transparentný hladký lesklý, 45mic, bal=100ks bal 500
Eurobobal A4 transparentný matný, 40mic, bal=100ks bal 300
Gélový roller so šírkou stopy 0,4mm s vymeniteľnou náplňou ks 100
Kalkulačka, 12-miestny displej, napájanie solárne aj batériové, výpočet DPH, percentá ks 30
Klipy binder na dokumenty 19mm,čierny, bal= 10ks bal 100
Klipy binder na dokumenty 32mm, čierny, bal=10ks bal 100
Kniha príchodov a odchodov 30 listov ks 100
Korekčná náhradná kazeta Tesa 4,2mm x 14m ks 100
Korekčný lak 20ml Kores Aqua ks 50
Korekčný strojček Tesa 4,2mm x 14m ks 60
Kôš kancelársky drôtený 18L ks 30
Laminovacia fólia A3 303x426mm 100mic, bal=100ks bal 10
Laminovacia fólia A4 216x303mm 100mic, bal=100ks bal 30
Lepiaca páska 25x60m transparentná ks 100
Lepiaca páska 48x60m transparentná ks 100
Lepiaca tyčinka Pritt Stick 20g ks 100
Nožnice klasické 18cm plastové rúčky ks 50
Nožnice klasické 21cm plastové rúčky ks 50
Obal priehľadný A4 zakladací z PVC "L" 150 mic ks 500
Obal prospektový 10 listov ks 50
Obal prospektový 20 listov ks 50
Odkladacia mapa 253 PREŠPÁN ks 300
Odkladacia mapa s gumičkou 253 plast (s 3 chlopňami) ks 300
Odkladacia mapa s gumičkou 253 PREŠPAN ks 300
Odkladač šikmý PVC ESSELTE 7cm ks 100
Papier kancelársky A3/80g bal=500 listov IQ economy bal 100
Papier kancelársky A4/80g bal=500 listov  IQ economy bal 500
Papierové pásky do pokladne 76/60/17 ks 1500
Pero guľôčkové plastové, gumový úchyt, s vymeniteľnou náplňou ks 150
Pero jednorázové Spoko ks 200
Podložka písacia PVC A4 s klipom hore ks 60
Podložka písacia zatváracia PVC A4 s klipom hore ks 60
Podpisová kniha dizajnová Leitz 240x340x25mm s popisovateľným okienkom ks 10
Popisovač Centropen 8550 na bloky Flipchart ks 50
Popisovač na biele tabule flipchart, Centropen 8559 ks 100
Popisovač permamnent Centropen 2636 0,6mm ks 100
Popisovač permanentný, hrot okrúhly, stopa 2,5mm, Centropen 8566 ks 100
Priepustka tlačivo blok=100ks blok 50
Príjemka A5 samopriepis tlačivo blok=100ks blok 100
Rozšívačka spiniek ks 50
Rychloviazač polypropylénový A4, predná straná priehľadná, mix farieb ks 300
Rýchloviazač polypropylénový A4, s europerforáciou, popisovateľný bočný pásik ks 1000
Rýchloviazač závesný celý A4 z eko kartónu ks 500
Spinky do zošívačky 24/6 mm, Novus Super bal=1000ks bal 200
Spisové dosky so šnúrkami A4 kartón ks 50
Spisový obal A3 s potlačou ks 1000
Spona listová kovová 25mm šípová, bal=100ks bal 100
Spona listová kovová 33 mm, oblá bal= 100 ks bal 100
Spona listová kovová 50 mm bal=100 ks bal 20
Stojan na perá drôtený veľký ks 50
Šanón pákový A4, Herlitz 5cm, vym.štítok, kov.lišta, PP fólia, mix farieb ks 150
Šanón pákový A4, Herlitz 8cm ,vym.štítok, kov.lišta, PP fólia, mix farieb ks 300
Špagát jutový, ľanový 100g ks 30
Transparentná pevná plastová visačka so šnúrkou na magnetické karty 54x86mm ks 30
Výdajka-prevodka s DPH A5, samoprepis blok, blok=100ks blok 50
Zápisník bezpečnosti práce blok blok 20
Zásuvka plastová odkladacia A4, stohovateľná, transparentná HERLITZ ks 200
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, samoprepis, blok=100ks blok 60
Zošit A4 linajkový 60 listov 464 ks 50
Zošit A5 linajkový 60 listov 564 ks 100
Zošit tvrdé dosky linajkový A4 100 listov ks 50
Zošit tvrdé dosky linajkový A5 100 listov ks 50
Zošívačka celokovová Rapesco Bowfin 535, 24/6, 25 listov ks 50
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom, stopa 5mm ks 200
Žiadosť o pracovné voľno, blok=100ks blok 10
Obálka B6 s doručenkou samoprepisovacie "Doporučene" bal=1000ks bal 5
Obálky C5 s doručenkou samoprepisovacie "Doporučene" bal=1000ks bal 3
Obálka C6 s páskou, bal=1000ks bal 8
Obálka DL okienová s páskou, bal=1000ks bal 3
Obálky DL s páskou, bal=1000ks bal 5
Obálka C4 s páskou bez okna bal= 500ks bal 2
Fixná čiastka na doplnkový sortiment podľa cenníka € bez DPH 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí objednávateľovi elektronicky kontaktnú osobu pre plnenie uvedenej zmluvy ( meno, telef. č., e-mail)
2.Objednávateľ do 48 hodín od doručenia kontaktnej osoby doručí dodávateľovi kontaktnú osobu pre plnenie uvedenej zmluvy ( meno, telef. č., e-mail)
3.Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb Objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach. Ekvivalenty sú prípustné iba po ich odsúhlasení Objednávateľom. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením  a použitím zhodným s uvedeným výrobkom pod výrobným názvom.
4.Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
5.Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM
6.Cena tovaru je  vrátane dopravy na miesta plnenia ( 7 stredísk v rámci Bratislavy ) a vyloženie v priestoroch skladu organizácie, kde prebehne aj fyzická prebierka (kontrola počtu, typu), na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru
7.Požadujeme predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením jednotkových cien vrátane a bez DPH do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy (elektronicky formou skenu)
8.Tovar bude dodávaný na základe e-mailových objednávok Objednávateľa v zmysle bodu 2., max. 1x mesačne. Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru,  ako ako celková cena za objednané množstvo tovaru. V objednávke Objednávateľ uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste plnenia.
9.Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak Objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania. Doručenie objednávky bude potvrdené formou správy (e-mail) o doručení objednávky,
10.Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto zmluvy, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
11.V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
12.Dodávateľ do 5 kalendárnych dní  od uzatvorenia zmluvy dodá údaje o platnom bankovom spojenií
14.Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny položiek
15.Tovar z objednávky požadujeme dodať naraz v jednej dodávke
16. Porušenie povinností v bodoch 1, 3 – 15 Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a o dodávateľovi bude vyhotovená negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Rozsah v zmysle tech. vlastností pre údaje max

23 048,98

23 048,98

Technická špecifikácia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2022 14:02

23.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2022 08:59 - Vstupná ponuka 23 048,73 € Cena bez DPH
23.02.2022 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 23 048,73 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS