• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 10:50

Detail zákazky Z20221094

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 10:50

Základné údaje

Z20221094

OF-249795

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6214622

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

50064240

Mundial s.r.o.

Toryská 3, Košice - mestská časť Západ, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kozmetické lehátko do učebne

kozmetické zariadenie, elektrické lehátko, zariadenie na výučbu

  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kozmetické lehátko do učebne
Funkcia
Pohodlné elektrické čalunené kozmetické lehátko slúži na vykonávanie kozmetických procedúr a všetkých druhov masáži,  určené pre polohovanie klienta pri rôznych terapiách. Lehátko bude využívané žiakmi školy pri nácviku jednotlivých druhov kozmetického ošetrenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kozmetické elektrické lehátko kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Model elektrický
Rozmer lehátka 190 x  70 cm
Výška lehátka 58 - 94 cm
Hrúbka polstrovania v cm 14
Farebné prevedenie bielo - hnedé
spodná časť hnedá
časť na ležanie čalunená čalúnenie mäkké biele, béžové alebo jej odtiene
čalúnenie vzdušné, odolné voči vode a olejom, jemné, navrhnuté tak, aby neprichádzalo k popukaniu vyžaduje sa
bez ručných opierok vyžaduje sa
Nastavenie lehátka pomocou min. 3 motorov
nastaviteľné diaľkovým ovládačom vyžaduje sa
stabilná konštrukcia vyžaduje sa
elektrické ovládanie operadla vyžaduje sa
elektrické ovládanie opierky na nohy vyžaduje sa
elektrické ovládanie výšky vyžaduje sa
vzor podľa prílohy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviská podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ako i ostatné náklady spojené s dodaním tovaru.
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: špecifikácia položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH).
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný,  v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa, zapečatený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa nasledovné:
1. doklady preukazujúce splnenie všetkých technických vlastností uvedených v jednotlivých bodoch Opisného formulára, napr. prospektový materiál, dátový hárok (Datasheet), ktorý musí obsahovať technické vlastnosti a obrázok ponúkaného produktu,
2. predloží doklad vystavený výrobcom, že tovary, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike,
3. vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami pre  predmetu zákazky,
4. podpísaný Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 28. 3. 2022.
Záručná doba zariadení  je 24 mesiacov. Cena zahŕňa aj dopravu na miesto plnenia stanovené objednávateľom vrátane dopravných nákladov na servis počas trvania záručnej doby.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými technickými parametrami, normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa,  má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom  minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní.  Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.02.2022 07:00 — 28.03.2022 07:00

1,00 celok

3 161,69

2 634,74

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.02.2022 09:56

16.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 717
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2022 14:06 - Vstupná ponuka 3 160,80 € Cena s DPH
15.02.2022 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 160,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS