00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Servisná podpora reprografického stroja Xerox D125 CP
servis, dodávky náhradných dielov, odstránenie porúch, upgrade a technická podpora SW zariadenia
Služba
1. Servisná podpora reprografického stroja Xerox D125 CP
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a údržba reprografického stroja Xerox D125 CP vrátane prídavných zariadení. |
Pravidelná profylaktika s cieľom udržiavania zariadenia v prevádzkyschopnom stave. |
Zabezpečenie spotrebného materiálu nevyhnutného na zhotovenie kópii (mimo papiera a spiniek). |
Odstránenie prípadných porúch. |
Upgrade, update a technická podpora softvérového vybavenia zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servis a údržba reprografického stroja Xerox D125 CP vrátane prídavných zariadení. | ks | 1 | ||
Predpokladaný počet čierno-bielych vytlačených strán A4 počas trvania zmluvy | ks | 5 000 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nahlasovanie porúch | v pracovných dňoch min. 8:00 - 16:00 |
Reakčný čas na telefonické resp. e-mailové nahlásenie porúch | do 24 hodín v pracovných dňoch |
Odstránenie bežnej poruchy - ukončenie servisného zásahu | do 48 hodín od nahlásenia poruchy |
Odstránenie závažnej poruchy - ukončenie servisného zásahu | do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy |
Zloženie reprografického stroja, na ktoré sa vyžaduje podpora - i. | Xerox D125 CP (Mahogany), - LCD monitor 19 inch Colour, - FFPS SW & DOC KIT D95/110/125, Booklet Maker Finischer, 2/4PU, Inštalačný KIT D125 CP |
Zloženie reprografického stroja, na ktoré sa vyžaduje podpora - i. | Vesel KIT for CP, Power Cord KIT EU, Xerox c 125 monochrome printer, Freeflow Print Server – D125, - 2 Tray Oversize HighCapacity |
Uvedenie stroja do prevádzky | marec 2019 |
Počet výtlačkov A4 k 31. 12. 2021 | 3 154 090 |
Názov |
1. Trvanie zmluvy na dobu určitú. |
2. Požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien za výstup strán, ktorý bude podkladom pre fakturáciu do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
3. Zmluvná cena je maximálna fakturovaná suma počas trvania zmluvy pri vytlačení maximálneho počtu strán. |
4. Fakturácia služby na základe skutočného počtu výstupov (strán) podľa stavu počítadiel výstupov (strán). |
5. V cene služby opotrebiteľné aj neopotrebiteľné náhradné diely. |
6. V cene služby dodávka spotrebného materiálu. |
7. V cene služby zahrnuté dopravné náklady poskytovateľa súvisiace s návštevami zariadenia umiestneného v priestoroch objednávateľa. |
8. Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych náhradných dielov. |
9. Odovzdávanie a preberanie poskytnutej služby a tiež odsúhlasenie stavu počítadiel (podkladov pre fakturáciu) bude vykonávať oprávnený zamestnanec objednávateľa. |
10. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry verejnému objednávateľovi. |
11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne služby v kvalite a prevedení podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve v priestoroch objednávateľa. |
12. Zmluva končí uplynutím lehoty na ktorú bola zmluva dojednaná alebo fakturáciou maximálnej fakturovanej sumy (zmluvnej ceny) podľa toho, ktorá z podmienok nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
1. Trvanie zmluvy | 48 mesiacov |
2. Predloženie Jednotkovej ceny za výstup 1 strany | jednostranná čierno-biela formát A4 |
3. Strana formátu A3 bude účtovaná ako dvojnásobok strany formátu A4 | |
4. Fakturácia služby na základe skutočného počtu výstupov (strán) podľa stavu počítadiel výstupov (strán). | Neuplatňujú sa žiadne záväzné minimálne ani maximálne mesačné limity pre počet výstupov (strán). |
5. V cene služby dodávka spotrebného materiálu. | Mimo spiniek a papiera. |
6. Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych náhradných dielov. | Použitie repasovaných náhradných dielov len s písomným súhlasom objednávateľa. |
7a. Platby a platobné podmienky. | Splatnosť faktúr 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
7b. Platby a platobné podmienky. | Fakturácia mesačne. |
7c. Platby a platobné podmienky. | Objednávateľ neposkytuje žiadne finančné preddavky ani zálohové platby poskytovateľovi. |
Lamačská cesta 3/C, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2022 00:00 — 24.02.2026 00:00
1,00 zákazka
26 600,00
22 167,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2022 11:18
21.02.2022 14:00
21.02.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2022 12:43 - Vstupná ponuka | 26 599,99 | € | Cena s DPH |
16.02.2022 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 599,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: