• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 15:00

Detail zákazky Z20221065

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 15:00

Základné údaje

Z20221065

OF-249036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6214634

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36675148

LUMAX, s. r. o.

Železničná 4745, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál na potraviny - časť 1

fólia, tácky, misky, poháre

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prieťažná fólia ručná na potraviny
Funkcia
Obalový materiál na balenie studenej stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prieťažná fólia ručná na potraviny ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
potravinárska fólia na balenie prostredníctvom baliaceho stroja
extrémne odolná proti roztrhnutiu áno
rozmer: šírka x návin 40 cm ± 0,5 cm x min. 1500 m
prieťažnosť: viac ako 300 % a vysoká kĺznosť vonkajšej strany
viac ako 50 % vstupného materiálu na jej výrobu tvoria deriváty cukrovej trstiny áno
v súlade so smernicou EUMOS áno
 2. Menu box - potravinárske menu boxy - dvojdielne
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Menu box - potravinárske menu boxy - dvojdielne ks 100 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery boxu: 241 x 207 x 69 mm ± 2 mm
potravinárske menu boxy s 2 priehradkami áno
box s vekom, pre pohodlné uzatvorenia a ochranu potravín áno
odolný voči teplotám: od -25°C do 220 °C
úplne rozložiteľné podľa EN 13432 áno
pevné boxy na jedlo vyrobené zo zvyškov cukrovej trstiny, ktoré plne nahrádzajú menu boxy z plastu alebo polystyrénu áno
odolné proti vode, tukom, rezom a nepremastia sa áno
nedeformujú sa teplom áno
neobsahuje žiadne nátery ani prísady áno
 3. Podložné misky z extrudovaného polypropylénu
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložné misky z extrudovaného polypropylénu ks 100 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% recyklovateľné, vyrobené z monomateriálu áno
výroba je bez použitia recyklátu, čo 100% garantuje kvalitu a bezpečnosť na styk s potravinami áno
100% náhrada za polystyrénové podložné misky áno
Rozmery: mm 225 x 138 x 22 mm ± 2 mm
 4. Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml
Funkcia
jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml ks 1 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem: min. 20 - max. 40 ml
výrobky sú certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou áno
spĺňajú prísne normy: podľa BPI, EU norma DINEN13432 áno
pevnosť, stabilita, vhodný od 0 °C až do 85 °C, biologicky rozložiteľné (kompostovateľné), čisto prírodný materiál, povrch je upravený proti premasteniu a pretečeniu, vhodný do mikrovlnnej rúry a mrazničky áno
výrobky z prírodnej FSC celulózy čiže ECO papier
v súlade s DIN 13432 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“).  Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných OPET.
3. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPET platných odo dňa 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy,  a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok OPET platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení dodávateľom, ktorý posúdi splnenie tech. špecifikácie. Ekvivalenty môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý vzorky odskúša a posúdi splnenie techn. špecifikácie a definície ekvivalentu.
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. celkovej vysúťaženej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
22. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a rovnako nie je dotknutý nárok objednávateľa na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. V prípade, ak sa dodávateľ najmenej dvakrát počas zmluvného obdobia dostane do omeškania, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,4, 8, 25, 28, 29, 30, 31, 32 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy
a rovnako iné práva vyplývajúce z podstatného porušenia zmluvy a rovnako nie je dotknuté právo na náhradu škody objednávateľa a rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
29. ZPOZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
31.  Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
32. V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou uvedenej značky výrobku, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti a má minimálne rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok uvedenej značky určený.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

13 174,00

13 174,00

Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2022 13:05

16.02.2022 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2022 14:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 08:38 - Vstupná ponuka 13 174,00 € Cena bez DPH
14.02.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 13 174,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS