17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36675148
LUMAX, s. r. o.
Železničná 4745, Senec, 90301, SVK
Obalový materiál na potraviny - časť 1
fólia, tácky, misky, poháre
Tovar, Služba
1. Prieťažná fólia ručná na potraviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalový materiál na balenie studenej stravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prieťažná fólia ručná na potraviny | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
potravinárska fólia na balenie prostredníctvom baliaceho stroja | |
extrémne odolná proti roztrhnutiu | áno |
rozmer: šírka x návin | 40 cm ± 0,5 cm x min. 1500 m |
prieťažnosť: | viac ako 300 % a vysoká kĺznosť vonkajšej strany |
viac ako 50 % vstupného materiálu na jej výrobu tvoria deriváty cukrovej trstiny | áno |
v súlade so smernicou EUMOS | áno |
2. Menu box - potravinárske menu boxy - dvojdielne
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalový materiál na balenie stravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Menu box - potravinárske menu boxy - dvojdielne | ks | 100 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery boxu: | 241 x 207 x 69 mm ± 2 mm |
potravinárske menu boxy s 2 priehradkami | áno |
box s vekom, pre pohodlné uzatvorenia a ochranu potravín | áno |
odolný voči teplotám: | od -25°C do 220 °C |
úplne rozložiteľné podľa EN 13432 | áno |
pevné boxy na jedlo vyrobené zo zvyškov cukrovej trstiny, ktoré plne nahrádzajú menu boxy z plastu alebo polystyrénu | áno |
odolné proti vode, tukom, rezom a nepremastia sa | áno |
nedeformujú sa teplom | áno |
neobsahuje žiadne nátery ani prísady | áno |
3. Podložné misky z extrudovaného polypropylénu
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalový materiál na balenie stravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podložné misky z extrudovaného polypropylénu | ks | 100 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
100% recyklovateľné, vyrobené z monomateriálu | áno |
výroba je bez použitia recyklátu, čo 100% garantuje kvalitu a bezpečnosť na styk s potravinami | áno |
100% náhrada za polystyrénové podložné misky | áno |
Rozmery: mm | 225 x 138 x 22 mm ± 2 mm |
4. Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
jednorázový materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml | ks | 1 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
objem: | min. 20 - max. 40 ml |
výrobky sú certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou | áno |
spĺňajú prísne normy: podľa BPI, EU norma DINEN13432 | áno |
pevnosť, stabilita, vhodný od 0 °C až do 85 °C, biologicky rozložiteľné (kompostovateľné), čisto prírodný materiál, povrch je upravený proti premasteniu a pretečeniu, vhodný do mikrovlnnej rúry a mrazničky | áno |
výrobky z prírodnej FSC celulózy čiže ECO papier | |
v súlade s DIN 13432 | áno |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“). Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných OPET. |
3. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPET platných odo dňa 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. |
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok OPET platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
6. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení dodávateľom, ktorý posúdi splnenie tech. špecifikácie. Ekvivalenty môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý vzorky odskúša a posúdi splnenie techn. špecifikácie a definície ekvivalentu. |
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa. |
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. celkovej vysúťaženej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
22. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a rovnako nie je dotknutý nárok objednávateľa na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
23. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. V prípade, ak sa dodávateľ najmenej dvakrát počas zmluvného obdobia dostane do omeškania, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,4, 8, 25, 28, 29, 30, 31, 32 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy |
a rovnako iné práva vyplývajúce z podstatného porušenia zmluvy a rovnako nie je dotknuté právo na náhradu škody objednávateľa a rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa. |
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
29. ZPOZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
30. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
32. V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou uvedenej značky výrobku, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti a má minimálne rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok uvedenej značky určený. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
13 174,00
13 174,00
Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2022 13:05
16.02.2022 14:10
16.02.2022 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2022 08:38 - Vstupná ponuka | 13 174,00 | € | Cena bez DPH |
14.02.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 174,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: