• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 09:50

Detail zákazky Z20221040

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 09:50

Základné údaje

Z20221040

OF-249854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6214618

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Externé serverové úložisko

úložisko, zálohové zariadenie, server

  • 30234100-9 - Magnetický disk
  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 48823000-3 - Súborové servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Externé serverové úložisko
Funkcia
Úložisko na dodatočné zálohovanie dát organizácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server: HPE ProLiant DL380 Gen10 8LFF NC Configure-to-order Server ks 1
Procesor: Intel Xeon-Silver 4215R (3.2GHz/8-core/130W) FIO Processor Kit for HPE ProLiant DL380 Gen10 ks 1
RAM: HPE 16GB (1x16GB) Dual Rank x8 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit ks 4
HDD: HPE 8TB SAS 12G Business Critical 7.2K LFF SC 1-year Warranty 512e Multi Vendor HDD ks 4
SSD: HPE 960GB SATA 6G Mixed Use LFF SCC SM883 SSD ks 2
Radič diskového poľa: HPE Smart Array E208i-a SR Gen10 (8 Internal Lanes/No Cache) 12G SAS Modular Controller ks 1
Sieťová karta: HPE Ethernet 1Gb 4-port FLR-T I350-T4V2 Adapter ks 1
Zdroj: HPE 500W Flex Slot Platinum Hot Plug Low Halogen Power Supply Kit ks 2
Koľajnice: HPE 2U Large Form Factor Easy Install Rail Kit ks 1
Záruka: HPE 3 Year Tech Care Basic DL380 Gen10 Service ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii alebo osobitných požiadavkách na plnenie uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími parametrami bez potreby akýkoľvek ďalších nákladov Objednávateľa.
Bez operačného systému a bez inštalácie.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba min. 24 mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom Dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe.
Písomný súhlas Objednávateľa  s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO, ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou 1. dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.02.2022 08:00 — 18.05.2022 13:00

1,00 ks

8 000,00

8 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.02.2022 15:07

16.02.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 592
 109
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2022 06:40 - Vstupná ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH
15.02.2022 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 7 994,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS