• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 11:55

Detail zákazky Z20221023

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 11:55

Základné údaje

Z20221023

OF-247283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6212200

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36314196

HÔRKA s.r.o.

Teplická 1/655, Trenčianska Teplá, 91401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

Bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15111000-9 - Mäso z hovädzieho dobytka
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131135-0 - Hydinové párky/klobásy
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania - dodaj bravčového mäsa, hovädzieho mäsa a mäsových výrobkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné bez kosti (kuch. úprava) - býk kg 1200
Hovädzia roštenka bez kosti - býk kg 300
Bravčové stehno (kuch. úprava) kg 300
Bravčové karé vykostené kg 900
Bravčová krkovička vykostená kg 400
Bravčové plece bez kosti kg 1500
Údená krkovička bez kosti kg 200
Dusená šunka bravčová kg 80
Mäkký mäsový výrobok, napr. Bratislavské párky kg 80
Klobása domáca kg 350
Údená slanina Oravská kg 50
Údená slanina bez kože kg 50
Domáce jaternice kg 200
Hovädzie držky predvarené mrazené kg 100
Hovädzia falošná sviečková (býk) kg 250
Mäkký mäsový výrobok : kabanos, špekáčiky, ... kg 30
Bravčová masť kg 30
Bravčová panenka kg 250
Bravčový bôčik kg 100
Bravčová pečeň kg 100
Koleno zadné vykostené kg 60
Čerstvé rebrá kg 100
Údené rebrá kg 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hovädzie mäso čerstvé z býka mäso z býka, bez kosti, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute,  zbavená orezu, tvrdých šliach, chrupaviek, krvných podliatín, prebytočného tuku
Bravčové mäso čerstvé bravčové mäso bez kože , bez cudzieho zápachu a cudzej príchute,  zbavená chrupaviek a prebytočného tuku, bez krvných podliatin
Mäsové výrobky, produkty a výrobky vysokej kvality so zatriedením a rozlišovaním podľa podmienok I. triedy kvality v zmysle Potravinového kódexu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, vrátane sadzby DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom tovare - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru, číslo zmluvy a pod.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé nedostatky na tovare, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a chybný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný do 24 hod. na vlastné náklady odstrániť zrejmé nedostatky na tovare, resp. ho vymeniť.
Objednávateľ požaduje tovar prvotriednej kvality.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 31. 12. 2022 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.02.2022 12:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

33 796,55

30 223,73

Objednávateľ žiada dodávateľa do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH a s DPH, vrátane uvedenia sadzby DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2022 10:06

15.02.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 68
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2022 09:28 - Vstupná ponuka 33 796,55 € Cena s DPH
10.02.2022 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 33 758,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS