• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 08:50

Detail zákazky Z20221020

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2022 08:50

Základné údaje

Z20221020

OF-249900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6214616

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

25284584

DEYMED Diagnostic s.r.o.

Kudrnáčova 533, Hronov, 54931, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neuromonitoring

Zdravotnícka technika, diagnostický prístroj, zdravotnícke vybavenie

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neuromonitoring
Funkcia
Neurofyziologický EEG/CFM prístroj so zdravotníckou certifikáciou riadiaceho počítača a stolíku, pre možnosť dezinfekcie celého systému po použití u pacienta s Covid.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EEG čiapky so skrytou kabelážou ks 3
CMR dB 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
riadiaci PC s certifikáciou 60601 a antimikrobiálnou úpravou, vhodné pre JIS, veľkosť min. 22" áno
pasívne chladenie počítača áno
dotyková obrazovka, pre prácu bez klávesnice (zníženie kontaminácie) áno
ovládanie jasu obrazovky počítača priamo z obrazovky áno
záložná batéria, 3 hodiny prevádzky celého systému bez napájania zo siete áno
tlačidlo prepínania Záznam/lmpedancia/Monitoring priamo z EEG modulu áno
stolík so zdravotníckou certifikáciou 60601 a jednoduchou manipuláciou áno
rameno pre uchytenie EEG hlavice s možnosťou jej umiestnenia sprava aj zľava podľa potreby pracoviska alebo miesta záznamu, ručne bez demontáže ramena áno
príprava pre pripojenie čapíc s rozložením IFCN áno
odkladací priestor-šuplík pre kompletný spotrebný materiál a vešiak pre uloženie EEG čapíc áno
polica pre možnosť umiestnenia hypotermickej jednotky/tlačiarne áno
veľké priemyselné kolieska s ochranou pred zaseknutím o stenu pri prevoze systému áno
možnosť dodania dezinfikovateľných čiapok z neoprénu vo veľkosti pre novorodencov áno
jednorazové lepiace elektródy pre záznam aEEG/EEG áno
EEG gel s aplikačnou tupou ihlou a striekačkou LuerLock áno
Vlastnosti riadiaceho programu áno
databáza formátu SQL áno
monitorovanie EEG záznamu v rámci LAN bez potreby inštalácie prehliadača áno
kryptovanie databázy áno
možnosť súčasného natáčania aj popisovania záznamu áno
online meranie impedancie áno
zobrazenie meranej impedancie na EEG module (podsvietenie konektorov) áno
možnosť kalibrácie zobrazenie EEG kriviek podľa veľkosti monitoru áno
rýchla voľba kompletného nastavenia programu podľa typu vyšetrenia áno
možnosť definovania užívateľských šablón zobrazenia programu áno
export reportov do .doc, .pdf áno
automatický export reportov do .pdf s menom pacienta v názve áno
možnosť vytvárania externých prehliadacích staníc áno
možnosť vytvárania užívateľských zapojení/montáží áno
Možnosť synchrónneho záznamu videa z min. 3 kamier áno
Rozhrania GDT a HL7 áno
možnosť rozšírenia Biofeedback áno
možnosť rozšírenia funkcie monitoru hĺbky anestézy áno
možnosť rozšírenia CFM pre záznam aEEG u novorodencov na JIS áno
automatické hodnotenie amplitudovej aEEG krivky áno
DSA trend (density spectral array) áno
Burst suppresion ratio áno
IBI interval áno
počet Burstov za hodinu áno
hlasové ovládanie EEG programu áno
vzorkovacia frekvencia pre každý jeden EEG kanál nastaviteľná až po 16kHz áno
prenosové pásmo v minimálnom rozsahu 0,05 až 500 Hz áno
min. 25 EEG kanálov áno
min. 1 EKG kanál áno
min. 1 EOG kanál áno
min. 6 DC kanálov áno
Kanál foto/audio stimulátoru áno
LED foto-stimulátor, nastavenie frekvencie v minimálnom rozsahu od 0,1 do 100 Hz áno
Synchronizačný Trigger vstup/výstup áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Záručný autorizovaný servis a údržba
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka-objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje umožniť výkon kontroly súvisiaci s predmetom plnenia tejto zmluvy kontrolnému orgánu, kedykoľvek po jej uzavretí a počas platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom fin. príspevku č. Z-302021AXY2-934/2021 uzavretej medzi poskytovateľom nenávr. fin. príspevku a objednávateľom dňa 13.5.2021; kontrolným orgánom je najmä: Riadiaci orgán; NKÚ SR; prísluš. správa fin. kontroly; certif. orgán a nimi poverené osoby; orgán auditu a ním poverené osoby; splnomocnení zástupcovia EK; osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s prísluš. práv. predpismi SRaEÚ.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť kontrolnému orgánu, t.j. osobám oprávneným na výkon kontroly špecifikovanému v bode 17.  všetku potrebnú súčinnosť. V prípade, že v dôsledku kontroly vykonanej oprávneným orgánom, dôjde zavinením dodávateľa k uznaniu plnenia predmetu tejto zmluvy ako neoprávneného výdavku, t.j. výdavku, ktorý nezodpovedá cenám bežným na trhu v čase ich vzniku a v mieste ich vzniku, a ktorý preto nebude objednávateľovi uznaný ako oprávnený, je dodávateľ povinný nahradiť objednávateľovi v plnom rozsahu škodu, ktorá mu v dôsledku tejto skutočnosti vznikne.
Dodávateľ bude rešpektovať právo osôb oprávnených na výkon kontroly podľa bodu 17 vstupovať do objektov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu, alebo iné ďalšie doklady súvisiace s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje prijať opatrenia na nápravu nedostatkov zistených kontrolou, overovaním na mieste v zmysle Správy z kontroly, v lehote stanovenej osobami oprávnenými na výkon kontroly podľa bodu 17. a zároveň zaslať objednávateľovi informáciu o splnení opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov bezodkladne po ich splnení.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.02.2022 07:00 — 18.03.2022 13:00

1,00 ks

26 800,00

26 800,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.02.2022 15:06

16.02.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2022 12:56 - Vstupná ponuka 26 800,00 € Cena bez DPH
16.02.2022 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS