30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, softvér
Služba
1. Zabezpečenie technickej podpory a konsolidácia licencií pre „Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ používa licenčné softvérové vybavenie s centrálnym manažmentom SYMANTEC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION (SPS EE) na 7500 koncových bodoch (ochrana pracovných staníc, serverov, ochrana mailovej komunikácie na MS Exchange Server 2016 aj na mailovej bráne) v ústredí a pobočkách (cca 100 lokalít) a ENDPOINT DETECTION AND RESPONSE (EDR) rozšírený modul inteligentného zabezpečenia ochrany koncových bodov (z úrovne výstrahy na úroveň nápravy do niekoľkých minút) pre 5700 používateľov na automatické centrálne |
rýchle odhalenie narušenia (detekcia pokročilých útokov), rýchle vyšetrenie (z histórie nazbieraných dát) a rýchla reakcia na narušenie a rýchla sanácia narušenia pre dotknuté (z histórie nazbieraných dát) monitorované koncové body na sieti s EDR centrálnym manažmentom prevádzkovaným na hardvérovej „ADVANCED TREAT PROTECTION PLATFORM 8880-30 APPLIANCE including 5 years Next Bussiness Day Delivery Hardware Support“ t.j. s 5 ročnou podporou výmeny hardvéru na ďalší pracovný deň (od 1.1.2020 do 31.12.2024). |
Rozsah: - obnova existujúcich licencií a technickej podpory Symantec „Protection Suite Enterprise Edition, Renewal Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „SPS EE“) pre 7 450 ks koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov), |
- obnova existujúcich licencií a technickej podpory „Endpoint Detection and Response, Renewal Hybrid Subscription License with Support, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices 1 YR“ (ďalej len „EDR“) pre 5 700 používateľov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov), |
- obnova existujúcich licencií a technickej podpory „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 - 99 Users“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor. |
- dodávka 550 ks nových licencií SPS EE s technickou podporou na jeden (1) rok (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 technická podpora existujúcich koncových bodov SPS EE | ks | 7450 | ||
1.2. technická podpora existujúcich používateľov EDR | ks | 5700 | ||
1.3. technická podpora existujúcich licencií „Protection Suite Enterprise Edition, Subscription License, 1 – 99 USERS“ pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor | ks | 50 | ||
1.4. dodávka nových 550 ks licencií SPS EE; (vyžaduje sa zlúčenie licenčného kľúča do jedného, t.j. licencia sa zlúči s existujúcimi t.j. 550+7450=8000) Protection Suite Enterprise Edition, Additional Quantity License + 1 year Initial Software Maintenance, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices s technickou podporou na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 (12 mesiacov). | ks | 550 | ||
SPS EE spolu | ks | 8000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY | Objednávateľ požaduje poskytovanie technickej podpory existujúcich licencií SPS EE a EDR (podpoložky č. 1.1 až 1.3) |
* | a dokúpených licencii SPS EE (z podpoložky č. 1.4 na obdobie 12 mesiacov t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022 v rozsahu: |
a) telefonický prístup k technickej podpore a zabezpečenie otvárania, riešenia a eskalovania incidentov cez poskytovateľa | v režime 24x7x365 |
b) poskytovanie a implementovanie upgrad-u produktov existujúcich systémov SPS EE a EDR a nových inštalácií systémov SPS EE a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v systémoch SPS EE a EDR v súčinnosti s objednávateľom | |
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE a EDR, | 24x7x365 |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou, | min. 4 |
f1) pravidelná on-site podpora produktov SPS EE a EDR – (u objednávateľa v Bratislave) - max 52 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín), 1 človekodeň týždenne, | formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného |
* | harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
f2) podpora produktu SPS EE a EDR na vyžiadanie (u objednávateľa v Bratislave) – max. 18 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) | formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka úspešného uchádzača služieb v priestoroch objednávateľa v Bratislave kedykoľvek počas obdobia 12 mesiacov |
* | (od 1.1.2022 do 31.12.2022) na základe vyžiadania objednávateľa (e-mailom/telefonicky) s nástupom dodávateľa do jedného (1) pracovného dňa. |
g) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE (SEPM, SMS pre Exchange 2016 a SMG) a EDR a integrácia EDR s centrálnym manažmentom ochrany koncových bodov (SEPM) v súčinnosti s objednávateľom, | |
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov na SEPM pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa: | |
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook, | |
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa, | |
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection), | |
- pre host integritu, | |
- pre aktualizáciu LiveUpdate, | |
- pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte, | |
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2016 | |
j) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG. | |
k) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík EDR |
Názov |
I. ZMLUVA. |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2022 |
I. CENA: |
1.Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora podľa technickej špecifikácie predmetu) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy |
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre podpoložky č. 1.1 až 1.4 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie vo vzťahu ku každej položke: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedene v článku IV Zmluvy – Zmluvná cena |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek podpory na vyžiadanie objednávateľom podľa bodu 8 čl. IV tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu u objednávateľa uvedenú v písm. a) až k) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2022. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory bude odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán |
3. Fyzickú dodávku a import 7 450 ks licencií SPS EE do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa podpoložky č. 1.1, uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia, v záujme kontinuity prevádzky, |
4. Fyzickú dodávku a import 5 700 ks licencií EDR do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa podpoložky č. 1.2, uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia, v záujme kontinuity prevádzky, |
5. Fyzická dodávka a import licencií pre 50 koncových bodov na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022, podľa podpoložky č. 1.3, uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia, v záujme kontinuity prevádzky |
6. Dodávku licencií a technickú podporu pre 550 koncových bodov, podľa podpložky č. 1.4, uvedenej v časti funkčná a technická špecifikácia, |
7. Dodávateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v písm. f1) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). Pravidelná on-site podpora v rozsahu max 52 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) formou prítomnosti certifikovaného technického pracovníka |
dodávateľa v priestoroch objednávateľa v Bratislave (1 človekodeň týždenne) v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu bude do troch (3) týždňov od uzavretia zmluvy) |
8. Dodávateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v písm. f2) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu predmetu – Technické vlastnosti ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 – 18:00 h). |
Podpora na vyžiadanie objednávateľom v rozsahu max 18 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2022 do 31.12.2022) sa bude realizovať formou požiadaviek objednávateľa uplatňovaných v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa e-mailom alebo telefonicky. Dodávateľ je povinný nastúpiť na realizáciu podpory na vyžiadanie do jedného (1) pracovného dňa od e-mailovej/telefonickej požiadavky objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u objednávateľa generovanie certifikátu a licenčného súboru pre 7 450 ks licencií SPS EE a 5700 ks licencií EDR a pre 50 koncových bodov a následne aplikovanie licenčného súboru do riadiacich konzol v záujme kontinuity prevádzky objednávateľaa poskytovať technickú podporu na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. Dokladom bude akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej |
podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán najskôr prvý pracovný deň požadovaného roku poskytovania technickej podpory, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje predkladať objednávateľovi výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) v členení podľa pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie, a to štvrťročne v termíne do 10 dní od ukončenia štvrťroka. |
11. Dodávateľ predloží objednávateľovi do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. ním povereného zástupcu, že je obchodným partnerom výrobcu licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR ako aj oprávneným partnerom pre všetky ponúkané súčasti licenčného softvérového vybavenia SPS EE a EDR, ktoré ho oprávňujú na jeho dodanie |
12. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že disponuje min. 1 technickým pracovníkom, t.j. expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu pre systém ochrany koncových bodov ako aj pre systém antispamovej a antivírovej ochrany emailovej prevádzky v aktuálnej verzii |
13. Podmienkou pre akceptáciu dodávky je implementácia, správa a poskytovanie technickej podpory expertom podľa bodu 12. čl. IV tejto časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie, a to počas celej doby plnenia predmetu zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná ako jednorázová formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na predmet zmluvy za podpoložky č. 1.1 až 1.4 uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia do 5-tich pracovných dní od dodávky licencií a začatia poskytovania technickej podpory (pravidelnej on-site podpory a/alebo podpory na vyžiadanie). Prílohou bude doklad – akceptačný protokol o dodávke licencií |
a o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu |
a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú |
sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu |
a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení |
niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie |
je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“, ČI. XVIII „Ukončenie zmluvy“, bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť „Trhový poriadok“, Čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do |
EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinností spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o registri partnerov“). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri |
partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť preložené v štátnom jazyku, t. j. slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
Ul. 29 Augusta 10, , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.03.2022 09:00 — 31.12.2022 23:59
1,00 cena celkom
246 882,00
205 735,00
Plnenie podľa opisného formulára. Vlastné plnenie nie je povolené.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2022 14:00
28.02.2022 09:00
28.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2022 14:21 - Vstupná ponuka | 246 882,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2022 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 246 882,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: