• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 12:03
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z2022955

  •    Vyhlásenie zákazky
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 12:03
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z2022955

OF-249718

po karanténe

Objednávateľ

00606821

Školský internát Považská 7, Košice

Považská 7, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 71314100-3 - Služby súvisiace s elektrinou

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu od 01. 03. 2022 do 28. 02. 2023 na 1 odberné miesto (OM) vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaná ročná spotreba 60 MWh
Predpokladaná spotreba VT 42 MWh
Predpokladaná spotreba NT 18 MWh
dvojtarifná cena (VT) najnižšia (Eur/MWh)
dvojtarifná cena (NT) najnižšia (Eur/MWh)
Periodicita odpočtu mesačná
maximálna rezervovaná kapacita 3x100A
rezervovaná kapacita 3x75A
adresa odberného miesta Považská 7, 040 11 Košice - Západ
EIC kód 24ZVS0000000677Q
typ merania A
tolerancia odberu 0%
platobné podmienky mesačná vyúčtovacia faktúra podľa skutočnej spotreby po skončení daného mesiaca (vyúčtovanie na mesačnej báze)
výpovedná lehota 1 mesiac
Distribučná sadzba X3-C2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok po dobu trvania zmluvy.
Cena musí byť určená ako celková cena s DPH za dodávku elektrickej energie počas zmluvného obdobia 1 roku. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), platných Osobitných ustanoveniach o zákazke na dodávku elektriny a plynu (OUEP) a v zmysle platnej legislatívy v oblasti energetiky, resp. v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
Zmluvná cena musí byť konečná a obsahovať všetky náklady za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, pozostávajúce zo súčtu ceny za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia - t.j. cenu konečnú, ktorú zaplatí odberateľ za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto, bez sankcií.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky elektrickej energie do uvedeného odberného miesta.
Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie alebo pokuty v prípade neodobrania, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva elektrickej energie.
.V prípade, ak by malo dôjsť k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, oznámi to strana požadujúca ukončenie zmluvného vzťahu písomne druhej strane s uvedením dôvodov na ukončenie zmluvného vzťahu. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca
V prípade predčasného ukončenia zmluvy z dôvodov spôsobených dodávateľom, nebudú voči odberateľovi uplatňované žiadne sankcie ani pokuty.
Cena za dodávku elektrickej energie bude fakturovaná na mesačnej báze po skončení aktuálneho fakturačného obdobia. Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa. Okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme. Splatnosť faktúr je minimálne 30 dní odo dňa ich vystavenia.
Vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne. Dodávateľ v mesačnej vyúčtovacej faktúre zohľadní skutočne odobratú elektrickú energiu za predchádzajúci mesiac kalendárneho roka. Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne dodanú elektrickú energiu. Dodávateľ odošle vyúčtovaciu faktúru najneskôr 15. pracovný deň po skončení fakturačného obdobia a jej splatnosť bude minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia.
.Dodávateľ sa zaväzuje v prípade potreby zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. , majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

60,00 MWh

23 102,22

19 251,85

Dodávateľ predloží rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie. Dodávateľ uvedie konečnú najnižšiu dvojtarifnú cenu v Eur/MWh pre silovú elektrinu VT a konečnú najnižšiu dvojtarifnú cenu v Eur/MWh pre silovú elektrinu NT.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2022 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS