• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 16:55

Detail zákazky Z2022935

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2022 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 16:55

Základné údaje

Z2022935

OF-249759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6209951

Objednávateľ

52439585

Spojená škola, I. Krasku 491, Púchov

I. Krasku 491, Púchov, 02032, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatníkové skrine

kovová šatníková skrina, 4- dverová

  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatníkové skrine
Funkcia
Kovové šatníkové skrine sú určené na odkladanie a uzamykanie osobných vecí a zvrškov odevov žiakov školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovové šatníkové skrine ks 42
Výška mm 1750 1850
Šírka mm 600
Hĺbka mm 500
Šírka boxu mm 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ 4 boxy - 2x dvere nad sebou, 2x vedľa seba
Materiál oceľový plech, hrúbka min. 0,6 mm
Prevedenie bez nožičiek, pevný a odolný povrch, vetracie otvory na dvierkach
Povrchová úprava práškovou farbou
Farba možnosť výberu farebného prevedenia z predloženej ponuky
Vybavenie v hornej časti každého oddelenia vešiaková tyč s 1-alebo 2 háčikmi na zavesenie odevu
Typ zámku otočný zámok, prípadne podobný systém, samostatný pre každé dvierka, určený pre zamykanie skriniek visiacim zámkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V prípade montovaných skriniek, skrinky požadujeme dodať zmontované
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa minimálne 2 dni vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Doručenie je možné len v pracovných dňoch od 07.00 - 14.00 h.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr 25.03..2022
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku po dodaní celej zákazky na dodacieho listu a faktúry so splatňosťou 30 dní
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr 25.03..2022
Navrhnutá hodnota Žiadame o predĺženie termínu dodania na 25.04.2022.

Ide o príliš veľké množstvo skríň, ktorých výroba a dodanie prekračujú dĺžku času stanoveného termínu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I. Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

01.03.2022 08:00 — 25.03.2022 12:00

42,00 ks

10 029,60

10 029,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia obsahuje : popis tovaru minimálne v rozsahu technických špecifikácií - rozmery, počet dverí, typ zámku, farba , materiál a vybavenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2022 08:27

14.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 653
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2022 14:08 - Vstupná ponuka 10 029,60 € Cena s DPH
14.02.2022 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 9 699,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS