30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50146211
EVENT SERVICE, s.r.o.
K cintorínu 93/41, Žilina, 01004, SVK
Prenájom a čistenie chemických WC
Prenájom chemických WC, čistenie , vyčerpanie, dezinfekcia
Služba
1. Čistenie a vyčerpanie chemických WC
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom, čistenie a likvidácia odpadu z mobilných toaliet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komplexný servis chemického WC v Novákoch | KS | 5 | ||
Komplexný servis chemického WC v Poprade-Kvetnici | KS | 2 | ||
Komplexný servis chemického WC v Trenčín-Kubre | KS | 5 | ||
Komplexný servis chemického WC v Sklené, okr. Turčianske Teplice | KS | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyčerpanie fekálií | |
Likvidácia odpadu na ČOV | |
Doplnenie chemickej ekologickej náplne | |
Doplnenie toaletného papiera | |
Dezinfekcia WC | |
Doprava - dovoz,odvoz toaliet do jednotlivých miest |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH, fakturácia 1 x za mesiac ( 1x za 4 týždne) |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Službu realizovať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00 jeden krát za mesiac. V prípade potreby aj skôr na základe spresnenia telefonicky alebo emailom. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 5 dní |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.03.2022 07:24 — 30.11.2022 13:25
1,00 podľa technickej špecifikácie
10 281,60
8 568,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2022 08:58
17.02.2022 12:30
17.02.2022 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2022 23:40 - Vstupná ponuka | 10 272,00 | € | Cena s DPH |
11.02.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 267,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: