• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 16:40

Detail zákazky Z2022903

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2022 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 16:40

Základné údaje

Z2022903

OF-249138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6220847

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

31438890

Práčovne a čistiarne s.r.o. Nitra

Priemyselná 9, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie, žehlenie a čistenie bielizne

Pranie, dezinfekcia, čistenie, žehlenie, nemocničná bielizeň, odevy, operačná bielizeň, operačné odevy, infekčná bielizeň, prenájom bielizne, prenájom pracovných odevov, servisný prenájom bielizne, zapožičanie bielizne, komplexné služby prania

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98312000-3 - Čistenie textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 39518000-6 - Nemocničná bielizeň
  • 85110000-3 - Nemocničné a súvisiace služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, žehlenie a čistenie bielizne
Funkcia
Pranie a chemické čistenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne, osobnej bielizne zamestnancov a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách dohodnutých v tejto zmluve v súlade s vyhláškou MZ SR č.553/2007 Z. z. v platnom znení, vyhláškou MZ SR č. 192/2015 Z.z. a podľa schváleného procesu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ.
Komplexné zabezpečenie všetkých služieb uvedených v opise predmetu zákazky (pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej bielizne, drobné opravy bielizne), uvedenom v súťažných podkladov, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa.
Sortiment nemocničnej bielizne je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými na pranie nemocničnej bielizne.
Pranie osobnej bielizne pre zamestnancov a ostatnej bielizne, dezinfekcia (termodezinfekčný a chemotermodezinfekčný proces prania s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku)vypratej bielizne.
Osobitné pranie a dodržiavanie hygienicko -epidemiologického režimu infekčnej a biologicky znečistenej bielizne.
Žehlenie, finišovanie, sušenie, triedenie, skladanie, balenie a expedovanie bielizne.
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia.
Triedenie bielizne podľa sortimentu v prepravných vozíkoch a v označených obaloch.
Triedenie, viazanie a balenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa do obalov. Počet obalov na triedenie bielizne je podľa jednotlivých prevádzok (odberných miest) 130. Ich počet môže byť počas poskytovania služby menený podľa požiadaviek objednávateľa.
Odvoz a dovoz bielizne dopravnými prostriedkami poskytovateľa v dohodnutej frekvencii a harmonograme plnenia.
Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne, v určených časoch, do určených priestorov objednávateľa, v prepravných vozíkoch poskytovateľa, dekontaminovaných a opatrených obalom, ktorý celý obsah prepravovaného materiálu prekrýva.
Predpokladaný mesačný objem bielizne na pranie a chemické čistenie cca 33 333 kg za mesiac.
Počas dní štátom uznaných sviatkov a dní pracovného voľna, bude dodávka poskytovaných služieb vykonávaná v súlade s dohodou obidvoch zmluvných strán tak, aby nedošlo k ohrozeniu prevádzky odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo bielizne na 5 mesiacov kg 166 667
posteľná bielizeň: obliečky, prikrývky, prestieradlá, podložky, plachty kg 58 334
kúpeľňová bielizeň: osušky, uteráky kg 2 166
odev: oblečenie pacientov a zamestnancov kg 21 667
operačná bielizeň : bielizeň z operačných sál vrátane oblečenia zamestnancov kg 38 333
ostatná bielizeň: rúšky, obrusy, záclony, závesy, vrecia na bielizeň, obväzy, deky, prípadne iné kg 4 917
infekčná bielizeň: použitá na infekčných oddeleniach a odd. tuberkulózy a respiračných chorôb, z hemodialyzačných jednotiek, mikrobiologických a biochemických laboratórií a z oddelení patológie a vysokoinfekčná bielizeň kg 25 000
plienky a kojenecká bielizeň, zavinovačky kg 14 166
vankúše kg 834
paplóny kg 1 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane odvozu a dovozu bielizne v určenom čase, na určené miesto a pracovisko objednávateľa špecifikované v zmluvných podmienkach.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy úradne overenú kópiu rozhodnutia vydaného regionálnym úradom verejného zdravotníctva, ktorým RÚVZ rozhodol o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a schválil prevádzkový poriadok ako aj dezinfekčný program prevádzky práčovne v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. a vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z..
Súčasťou predloženej dokumentácie poskytovateľom musí byť potvrdenie od príslušného orgánu verejného zdravotníctva na oprávnenie prania zdravotníckej bielizne. Rozhodnutie RÚVZ na uvedenie priestorov práčovne do prevádzky musí byť platné počas celej doby trvania zmluvy.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy schválený prevádzkový poriadok a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku Regionálnym úradom verejného zdravotníctva.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy výsledok kontroly mikrobiálnej kontaminácie opratej bielizne (pred žehlením, vyžehlenej, pred expedíciou) s tým, že vzorky z kontrol (odtlačky, stery) budú mikrobiologicky spracované akreditovaným laboratóriom. Výsledky kontrol musí poskytovateľ predkladať v štvrťročných intervaloch.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy certifikát z oblasti odborného ošetrenia bielizne v zmysle ISO noriem.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy doklad preukazujúci, že autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničnej bielizne spĺňajú parametre vyplývajúce z požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia.
V procese poskytovania služby používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia.
Pri poskytovaní služieb podľa predmetu tejto zmluvy dodržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov.
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne budú poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z a Vyhlášky MZ SR č. 192/2015 Z.z..
V prípade, ak dôjde k zmene spôsobilosti poskytovateľa, bezodkladne predloží objednávateľovi všetky doklady a dokumenty, ktoré sa týkajú tejto zmeny a sú potrebné na preukázanie technickej spôsobilosti poskytovateľa.
Postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok s následnou fakturáciou po dodaní služby.
Periodicita čiastkových plnení - poskytovateľ je povinný zabezpečiť zvoz aj odvoz bielizne v dňoch pondelok až sobota vrátane, v čase od 6:30 do 14:30 hodiny.
Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne, ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne bude určené miesto na jednotlivých pracoviskách objednávateľa. Na tomto určenom mieste objednávateľ zabezpečí a pripraví poskytovateľovi použitú bielizeň na prevzatia za celé príslušné pracovisko objednávateľa a zároveň prevezme vyčistenú bielizeň pre príslušné pracovisko.
Žiadanku – objednávku vyhotoví odberateľ v 4 výtlačkoch, z ktorých si originál ponechá a 3 kópie odošle s bielizňou poskytovateľovi služby. Poskytovateľ služby zaeviduje množstvo v kg a počet kusov podľa druhu bielizne v príjme práčovne a v expedícii práčovne. Jedna kópia bude priložená k vypranej, dezinfikovanej a vyžehlenej bielizni, jedna kópia v zaradení podľa fakturácie a nákladového strediska bude prílohou faktúry a jedna kópia zostane k archivácii u poskytovateľa služby.
Poskytovateľ predloží pred uzavretím zmluvy rozpis jednotkových cien prania a chemického čistenia sortimentu nemocničnej bielizne podľa opisu v technických vlastnostiach a hodnoty/charakteristiky v EUR bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH za jednotku množstva (kg). V stanovenej jednotkovej cene musia byť zarátané všetky náklady spojené s dodávkou, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne na dohodnuté miesto plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli na cene predmetu plnenia v závislosti od hmotnosti vypranej/vyčistenej bielizne.
Podmienkou dodávky je dodanie tej istej vyčistenej bielizne na určené miesto plnenia (pracovisko objednávateľa) a v určenom čase do 24 hod. od prevzatia použitej bielizne.
Dodanie vyčistenej bielizne počas sviatkov a víkendov maximálne do 48 hod. od prevzatia bielizne.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnej potreby bude poskytovať služby prania a chemického čistenia aj v iných ako zmluvne dohodnutých termínoch, podľa požiadaviek objednávateľa.
V prípade, ak poskytovateľ nebude môcť z preukázateľných technických dôvodov na svojej strane dodržať dohodnutú kvalitu a lehoty na dodanie poskytovaných služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku služieb prostredníctvom tretích osôb.
Infekčná bielizeň bude praná samostatne.
Infekčná, biologicky kontaminovaná použitá bielizeň bude odovzdaná poskytovateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa, bez triedenia, v pôvodnom obale z oddelenia – v PVC vreci, s označením počtu jednotlivých druhov bielizne na samostatnom súpise, poskytovateľom praná osobitne a vyčistená bude odovzdaná objednávateľovi samostatne, balená, na samostatnom súpise.
Biologicky kontaminovaná bielizeň bude odovzdaná poskytovateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa, v PVC vreciach, s označením počtu jednotlivých druhov bielizne na samostatnom súpise, poskytovateľom praná osobitne a vyčistená bude odovzdaná objednávateľovi, samostatne balená, na samostatnom súpise.
Prevzatím bielizne podpísaním Súpisu, zodpovedá za bielizeň poskytovateľ, v prípade nezrovnalosti platia počty a typy uvedené objednávateľom na súpise.
Vyčistenú bielizeň bude odovzdávať poskytovateľ v príslušnom mieste plnenia, v prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) označených objednávateľom, triedená podľa sortimentu a zabalená do obalov tak, ako bola prebraná od objednávateľa, na základe samostatného súpisu.
Chemické čistenie bielizne určí objednávateľ na samostatnom súpise podľa charakteru bielizne.
Poskytovateľ sa zaväzuje použitú bielizeň (osobná bielizeň zamestnancov, bielizeň z gynekologicko - pôrodníckych oddelení, detská a novorodenecká bielizeň, plienky) prať individuálne tak, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne.
Operačná a farebná bielizeň – pranie zabezpečiť so zachovaním farby, žehliť a skladať podľa pokynov objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike/oddelení príslušnej nemocnice. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu a veľkosti.
Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému poskytovateľovi osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou.
Objednávateľ reklamuje zrejmé vady tovaru a služby (nekvalitne vypranú bielizeň, poškodenú bielizeň, chýbajúcu bielizeň, zamenenú a zafarbenú, vlhkú alebo mokrú bielizeň) bezodkladne ako vadu zistil, najneskoršie však v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru alebo služby od poskytovateľa; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré boli zistené.
Poskytovateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť na vlastné náklady do 24 hod. od prijatia oprávnenej reklamácie.
V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. nahradí novými kusmi bielizne rovnakého druhu a počtov, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. V prípade opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu.
Za reklamácie z titulu pomiešania bielizne medzi jednotlivými pracoviskami objednávateľa, bude v prípade náležite označenej bielizne zodpovedný poskytovateľ, v opačnom prípade za takýto typ reklamácie (nemožnosť identifikovať pracovisko objednávateľa na bielizni) bude zodpovedný objednávateľ.
Povinnosť objednávateľa: mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. Dodávateľ nenesie zodpovednosť v prípade straty alebo zámeny z dôvodu neoznačenej, resp. neidentifikovateľnej bielizne dodávateľa.
Ceny v EUR bez DPH a s DPH za jednotku množstva je dohodnutá ako konečná a maximálna.
Požaduje sa pred uzavretím zmluvy predložiť mená osôb zodpovedných za plnenie a preberanie predmetu zmluvy, vrátane kontaktných údajov.
Objednávateľ neposkytuje preddavky na cenu ani zálohové platby. Poskytovateľ bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom – faktúrou. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Poskytovateľ vystaví odberateľovi za poskytnuté služby podľa tejto zmluvy faktúru dvakrát počas každého kalendárneho mesiaca, a to jednu faktúru za obdobie od 1. dňa príslušného kalendárneho mesiaca do 15. dňa daného kalendárneho mesiaca vrátane a druhú za obdobie od 16. dňa daného kalendárneho mesiaca do posledného dňa daného kalendárneho mesiaca vrátane a odošle ju odberateľovi.
Poskytovateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby do troch dní odo dňa jej riadneho poskytnutia, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí byť v rozsahu skutočne vykonaných služieb na základe denných žiadaniek. Musí byť vystavená prehľadne a jej súčasťou musí byť súpis a hmotnosť objednávateľom prevzatej vyčistenej bielizne, s vyznačením jednotlivých pracovísk, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s odstraňovaním reklamovaných vád plnenia alebo s dodávkou bielizne, resp. nedodrží lehotu dodania dodávky v zmysle objednávky odberateľa alebo dodá bielizeň v zlej kvalite vyprania, a nedostatky neodstráni v lehote na vybavenie reklamácie, zaplatí poskytovateľ odberateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každé takéto porušenie povinnosti. Popri nároku na zmluvnú pokutu má odberateľ právo aj na náhradu škody a to v plnej výške.
V prípade omeškania poskytovateľa s plnením služby, je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny nedodaných služieb, za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry, je poskytovateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade porušenia poskytovateľa akejkoľvek z povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, môže objednávateľ požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 € za každé jednotlivé porušenie, a to aj opakovane.
V prípade potvrdeného opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z dohodnutej ceny za dodanú službu.
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na poskytnutie objednanej služby, vybavenia oprávnenej reklamácie a náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti poskytovateľa. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti poskytovateľom v plnej výške.
V prípade, že odberateľ zistí pri náhodnom kontrolnom vážení bielizne rozdiel v neprospech odberateľa, medzi naváženou hmotnosťou bielizne a hmotnosťou bielizne udávanou poskytovateľom, je poskytovateľ povinný zaplatiť odberateľovi zmluvnú pokutu vo výške 3.000,- € za každých celých 10 % tohto rozdielu medzi hmotnosťou bielizne udávanou poskytovateľom a hmotnosťou bielizne zistenou odberateľom pri kontrolnom vážení vyjadreného v percentách. Kontrolné váženia bielizne podľa tohto odseku je odberateľ oprávnený vykonať kedykoľvek počas platnosti tejto zmluvy a v neobmedzenom počte.
V prípade opakovaného omeškania s platením faktúr odberateľom, je poskytovateľ oprávnený ukončiť zmluvný vzťah s odberateľom s jednomesačnou výpovednou lehotou.
Zmluvné strany môžu ukončiť zmluvný vzťah pred uplynutím doby jej trvania písomnou dohodou.
Odberateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy najmä, ak poskytovateľ:
a) bude preukázateľne vykonávať predmet zmluvy chybne, t.j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo objednávke. Musí ísť o nedostatky, na ktoré bol poskytovateľ odberateľom v priebehu vykonávania predmetu zmluvy písomne opakovane upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu,
b) v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastavil vykonávanie predmetu zmluvy, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy,
c) bez predchádzajúceho písomného súhlasu odberateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby,
d) bude opakovane v omeškaní s plnením termínov podľa tejto zmluvy (rovnako to platí o odstraňovaní reklamovaných vád ),
e) opakovane poškodí pri praní bielizeň vlastným chybným konaním.
Odstúpenie od tejto zmluvy musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom doručenia odstúpenia druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas dlžníka (Objednávateľa) s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.03.2022 00:00 — 31.07.2022 23:59

1,00 celok

153 333,64

153 333,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.02.2022 14:34

21.02.2022 15:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2022 15:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 573
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2022 15:40 - Vstupná ponuka 153 333,00 € Cena bez DPH
21.02.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 153 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS