• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2022 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 12:55

Detail zákazky Z2022883

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2022 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 12:55

Základné údaje

Z2022883

OF-249021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6209903

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií platformy Microsoft 365 Business Standard a Microsoft Exchange Online Kiosk

Softvér, server, Microsoft 365, licencia

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie platformy Microsoft  365 Business Standard a Microsoft Exchange Online Kiosk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Standard ks 62
Microsoft Exchange Online Kiosk ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér.
Ponuka musí zohľadňovať všetky náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejný obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
Dodávateľ (Úspešný uchádzač) je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od 1.2.2022. Počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek verejnému obstarávateľovi na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií.
Verejný obstarávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

21.02.2022 08:11 — 25.03.2022 08:11

1,00 podľa špecifikácie

7 833,90

6 528,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2022 08:17

14.02.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 613
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2022 14:32 - Vstupná ponuka 7 832,40 € Cena s DPH
08.02.2022 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 7 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS