• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2022 16:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2022 13:50

Detail zákazky Z2022867

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2022 16:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2022 13:50

Základné údaje

Z2022867

OF-249328

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6206769

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorové vozidlo VAN

úžitkové vozidlo, vozidlo, nákladné vozidlo,

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 34131000-4 - Pikapy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Motorové vozidlo VAN
Funkcia
1.Motorové vozidlo určené na prepravu min. dvoch osôb, materiálov a tovaru.
2. Počet kusov - 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počet miest na sedenie ks 2 3
2. Celková dĺžka mm 4300 4500
3. Celková šírka (bez zrkadiel) mm 1700 1900
4. Celková výška mm 1900
5. Celková  hmotnosť kg 1500
6. Maximálny výkon motora kW 73
7. Maximálny krútiaci moment Nm 250
8. Objem nádrže l 50
9. Spotreba paliva kombinovaná l/100km 5
10. Objem nákladného priestoru m3 3,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Typ karosérie VAN
2. Motor naftový, náhon predných kolies
3. Farba karosérie biela (banquise)
4. Palivo nafta motorová
5. Prevodovka 5 stupňová manuálna
6. Elektrické ovládanie predných okien vyžaduje sa
7. Otáčkomer vyžaduje sa
8. Palubný počítač vyžaduje sa
9. Elektronický imobilizér vyžaduje sa
10. ABS  s brzdovým asistentom vyžaduje sa
11. AFU - podpora brzdenia v núdzovej situácií vyžaduje sa
12. ASR (protiprekĺzový systém) vyžaduje sa
13. ESP (elektronický stabilizačný program) vyžaduje sa
14. Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania vyžaduje sa
15. Akustická a vizuálna kontrola nezapnutého bezpečnostného pásu vodiča a spolujazdca vyžaduje sa
16. Airbag - min. vodič vyžaduje sa
17. Odkladacia polica pod strechou vyžaduje sa
18. Manuálna klimatizácia vyžaduje sa
19. Osvetlenie interiéru a osvetlenie batožinového priestoru vyžaduje sa
20. Trojbodové bezpečnostné pásy vyžaduje sa
21. Výškovo a osovo nastaviteľný volant vyžaduje sa
22. Zásuvka 12 V vpredu vyžaduje sa
23.  Variabilný posilňovač riadenia vyžaduje sa
24. Zadné plechové dvere dvojkrídlové 1/3 a 2/3 otvárateľné v uhle 180 ° a pravé bočné posuvné plechové dvere vyžaduje sa
25. Pevná plechová deliaca prepážka (možná verzia - plná plechová deliaca prepážka s bezpečnostným sklom) vyžaduje sa
26. 6 kotviacich bodov v nákladnom priestore vyžaduje sa
27. PVC podlaha v nákladnom priestore vyžaduje sa
28. Zástery -predné a zadné vyžaduje sa
29. Príprava na autorádio (anténa +kabeláž) vyžaduje sa
30. Bezpečnostná povinná výbava v zmysle platnej legislatívy na území SR (zdvihák, kolesá na kľúč, lano, lekárnička, trojuholník, výstražná vesta,...) vyžaduje sa
31. Rezervné koleso - plnohodnotné, dojazdové) vyžaduje sa
32. Plechové disky kolies 4 ks (min.15") vyžaduje sa
33. Rohože - min. gumové vyžaduje sa
34. plastový držiak na ŠPZ 2 ks vyžaduje sa
35. min. 2 ks kľúčov od vozidla s ďialkovým ovládaním vyžaduje sa
36. nové, nejazdené vozidlo, max. do 20 km na tachometri v čase prevzatia verejným obstarávateľom vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar - motorové vozidlo (ďalej len "tovar/vozidlo") podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je nové, nepoužívané a neopravované nákladné motorové vozidlo VAN v počte 1 kus, ktorého špecifikácia je uvedená v tejto zmluve, vrátane dopravy do miesta plnenia, poučenia a zaškolenia obsluhy vozidla.
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPET.
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia" do 2 pracovných dní odo dňa predloženia dodávateľa. Rozhodnutie o prijatí alebo zamietnutí predloženého "vlastného návrhu plnenia" dodávateľom, potvrdí e-mailom kontaktná osoba objednávateľa kontaktnej osobe  dodávateľa, ihneď po posúdení.
2.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa prijatia predloženého "vlastného návrhu plnenia dodávateľa" objednávateľom,  teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru/vozidla predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu nezdravotníckeho materiálu elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
a) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v eurách bez DPH a cenu s DPH. Celková cena je konečná, zahŕňa  všetky poplatky a náklady spojené s dodávkou, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu objednávateľa  a záručného servisu vrátane pravidelných prehliadok a kontrol podľa odporúčaní výrobcu tovaru/vozidla;
b) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku resp. v českom jazuku, ktorý musí obsahovať všetky technické vlastnosti, parametre a hodnoty tovaru;
c) manuál (servisný knižku) k tovaru/vozidlu v slovenskom jazyku resp. v českom;
d) doklady a dokumenty k tovaru/vozidlu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencií vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách).
3.1 V prípade, ak požadované doklady a dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, dodávateľ doručí doklady a dokumenty podľa bodu 3.0 v mieste sídla objednávateľa.
3.2 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady (bod 2.0, 3.0, 3.1 ) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
4.0  Lehota plnenia zmluvy (dodania predmetu zmluvy) je do 4 mesiov odo dňa platnosti zmluvy.
4.1 Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 14 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
5.0 Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený a nepoužívaný tovar/vozidlo. Súčasťou dodávky tovaru je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky a odstúpiť od zmluvy.
6.0 Dodávateľ prehlasuje, že tovar/vozidlo je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
7.0 Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa.
8.0 Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
9.0 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru/vozidla, ak pri prevzatí zistí vadu na vozidle alebo ak tovar/vozidlo nebude zodpovedať  všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, uvedenej v tejto zmluve. O neprevzatí tovaru/vozidla vystaví objednávateľ protokol nezrovnalostí.
10.0 Súčasťou riadneho dodania tovaru/vozidla je dodanie technického preukazu, návodu na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnej knihy, výbavy a príslušenstva v rozsahu špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a povinnej výbavy vozidla v zmysle platnej legislatívy v SR.
11.0 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, max. do vzdialenosti  50 km od sídla objednávateľa a s dostupnosťou do 24 hodín od nahlásenia poruchy/vady;
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov, v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom;
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky.
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis;
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má verejný obstarávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená;
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka;
g) v prípade, že vadu na vozidle nie je možné odstrániť do 2 pracovných dní odo dňa prijatia vozidla do servisu, je dodávateľ povinný zabezpečiť objednávateľovi náhradné vozidlo bezplatne, počas doby potrebnej na odstránenie vady na vozidle;
h) dodávateľ počas záručnej doby poskytne záručný servis zahŕňajúci bezplatné odstránenie mechanických, elektrických a elektronických porúch, bezplatnú povinnú garančnú prehliadku, bezplatnú výmenu spotrebného tovaru (dielu) na vozidle a poskytnutie asistenčných služieb;
i) objednávateľ oznámi zistené vady bezodkladne dodávateľovi, ihneď po ich zistení písomne. Reklamáciu resp. ohlásenie zistenie vady na vozidle zašle elektronicky kontaktnej osobe dodávateľa.  V prípade, že tovar má vady, objednávateľ si môže uplatniť niektorý z nárokov z vád vozidla podľa zákona č.513/1991 Z.z., §436 ods. 1. Voľba medzi nárokmi z vád patrí objednávateľovi a musí byť vykonaná písomne.
12.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
13.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (12.0) je verejný obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
14. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Názov Upresnenie
Záruka na vozidlo min. 2 roky  s možnosťou predĺženia vyžaduje sa
Záruka na karosériu vozidla min. 60 mesiacov ( 5 rokov)
Dodávateľ je autorizovaný predajca vyžaduje sa
Asistenčné služby min. 5 rokov (nonstop 7 dní v týždni) vyžaduje sa
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

21.02.2022 09:00 — 21.06.2022 09:00

1,00 ks

16 150,00

16 150,00

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.02.2022 16:56

11.02.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2022 08:34 - Vstupná ponuka 15 509,00 € Cena bez DPH
07.02.2022 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 15 509,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS