• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2022 11:00

Detail zákazky Z2022795

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2022 11:00

Základné údaje

Z2022795

OF-248863

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6218795

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova a predĺženie HW servisnej podpory pre servery a dátové úložiská

Hardvér, podpora, servis

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72120000-2 - Poradenstvo pri obnove hardvéru po havárii (poruche)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova a predĺženie HW servisnej podpory pre servery a dátové úložiská
Funkcia
Konsolidácia podpory pre všetky kontrakty do 18.12.2022 vrátane obnovy pre zariadenia s aktuálne vypršaným supportom (Back to Support reinstatement fee).Požadovaná úroveň podpory: Next Business Day Onsite
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Account ID:CT-35061 PB 8C ks 1
AccountID: CT-35061 PB 6C ks 1
AccountID: CT-35061 PB 7C ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti - Account ID:CT-35061 PB 8C
HPE DL580 Gen9 CTO Server CZJ737092X
HPE DL380 Gen10 8SFF CTO Server CZ28490C3H
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server 3x CZ284907GF, CZ284907GH, CZ284907GG
HPE MSA 2040 ES SAS DC SFF Storage 2S6735D130
HPE MSA 2050 SAS DC SFF Storage 2S6844D207
HPE MSA 1040 2Prt 10G iSCSI DC SFF Strg 2S6422C017
HPE D2700 Disk Enclosure CE625P0AD
Technické vlastnosti - AccountID: CT-35061 PB 6C
HP DL580R07 (E7) CTO Server CZJ2340WZM
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server CZ28490Q5M
HPE StoreEasy 1650 48TB SAS Strg CZJ7020M2C
Technické vlastnosti - AccountID: CT-35061 PB 7C
HP DL580R07 (E7) CTO Server CZJ2340WZL
HPE DL380 Gen10 8SFF CTO Server CZ285001D1
HP ML350pT08 LFF CTO Server CZ23480040
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Servisná podpora, vrátane SW upgrade, musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov.
Vzhľadom na skutočnosť, že je požadovaná podpora výrobcu pre existujúce zariadenia v majetku obstarávateľa nie sú prípustné ekvivalenty.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v uvedených servisných kontraktoch minimálne na úrovni Silver a zároveň je certifikovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu a podporu pre všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni Silver.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radničné námestie 8, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.02.2022 00:00 — 18.12.2022 23:59

3,00 ks

17 839,00

17 839,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2022 11:08

18.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 619
 45
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2022 11:24 - Vstupná ponuka 17 839,00 € Cena bez DPH
17.02.2022 16:11 - Najvýhodnejšia ponuka 17 838,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS