30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36698121
PRAMAKO, s.r.o.
Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Zmluvná cena je konečná. Musí zahrňovať cenu vypraného a vyčisteného materiálu, cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu, vrátane nákladov na zapožičanie laundry bagov (vakov na pranie). |
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Poškodený materiál poskytovateľ vytriedi a túto skutočnosť bezodokladne oznámi objednávateľovi. |
Vypraný a vyčistený materiál poskytovateľa zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľ zabezpečí pre potreby objednávateľa v nových / nepoužívaných laundry bagoch (vakoch na pranie) v počte 160 ks po dobu trvania zmluvy. Náklady spojené so zapožičaním materiálu musia byť zahrnuté v cene. |
Poskytovateľ zabezpečí váženie materiálu. Objednávateľ je oprávnený overiť si správnosť udávanej hmotnosti. |
Poskytovateľ preberie materiál v laundry bagoch (vak na pranie) označených menom s priezviskom, poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať rovnaký materiál v tom istom laundry bagu (vak na pranie) označenom menom a priezviskom. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi v laundry bagoch (vakoch na pranie). |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Pranie a chemické čistenie podľa dole uvedeného zoznamu: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza poľná | ks | 160 | ||
Blúza pracovná | ks | 160 | ||
Bunda poľná | ks | 160 | ||
Čiapka poľná | ks | 160 | ||
Kabáť poľný | ks | 160 | ||
Košeľa služobná | ks | 160 | ||
Kukla kombinovaná | ks | 80 | ||
Nohavice poľné | ks | 160 | ||
Nohavice pracovné | ks | 160 | ||
Obrus | ks | 500 | ||
Plachta | ks | 250 | ||
Povlak na prikrývku | ks | 250 | ||
Povlak na vankúš | ks | 250 | ||
Rukavice pletené | ks | 160 | ||
Sveter pletený | ks | 160 | ||
Tielko | ks | 160 | ||
Tričko | ks | 160 | ||
Uterák | ks | 1500 | ||
Utierka | ks | 1500 | ||
Vak spací - do stažených klimatických podmienok | ks | 160 | ||
Vložka do kabáta | ks | 100 | ||
Vložka do nohavíc | ks | 100 | ||
Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zapožičanie laundry bagov (vaky na pranie ) - 160 ks , (ilustračné foto v prílohe) | Približný rozmer 45cm x 60cm (tolerancia +- 10 % ) , nosnosť minimálne 10kg |
Názov |
Rozsah poskytovania služby bude od dňa účinnosti zmluvy do 31.04.2022. |
Odvoz a dovoz materiálu bude realizovaný 2x do týždňa prípadne na zavolanie ale nie viac ako 5 x do týždňa. |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu z / do priestorov 81. krídla Sliač, ČSA 1, 96 231 Sliač. |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
Dodávateľ vyhotoví faktúru v zmysle objednávky a doručí ju objednáteľovi v počet 3 ks. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) spolu s vlastným návrhom plnenia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby zmeniť množstvá praného materiálu pri zachovaní ceny v zmysle cenníka doručeného kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote do 7 pracovných dní od odovzdania čistého vypraného materiálu objednávateľovi podľa dodacieho listu. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie v systéme EKS. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2022 09:45 — 29.04.2022 09:48
1,00 súbor
23 000,00
23 000,00
Do vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť : 1. Rozmer a typ 160ks "laundry bagov" v rámci tolerancie stanovenej v opisnom formulári zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
07.02.2022 08:10
18.02.2022 11:00
18.02.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2022 15:55 - Vstupná ponuka | 22 900,00 | € | Cena s DPH |
14.02.2022 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 893,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: