• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2022 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 10:50

Detail zákazky Z2022720

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2022 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 10:50

Základné údaje

Z2022720

OF-248424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6220841

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pečvo a pekárenské výrobky

Chlieb, rožok, pečivo, pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812000-3 - Pečivo a cukrovinky
  • 15811300-9 - Croissanty
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pečvo a pekárenské výrobky
Funkcia
Pečivo a pekárenské výrobky pre stravovacie zariadenie
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných a nie z mrazených polotovarov/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel, so záručnou dobou (dobou spotreby) pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby (doby spotreby), s uvedením záručnej doby (doby spotreby) na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov s vyznačením na dodacom liste.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bábovka mramorová 100 g, balená ks 4530
Bábovka mramorová 350g, balená ks 20
Bábovka piškótová 350g, balená ks 3000
Bageta Racio 150g ks 90
Batôžtek s náplňou marhuľovou 80g ks 4740
Batôžtek s náplňou višňovou 80g ks 2790
Croissant s náplňou kakaovo orieškovou 60g ks 8840
Croissant s náplňou krémovou 60g ks 2110
Dukátové buchty 250g, balené ks 240
Chléb Bevit 1000g, balený, krájaný ks 16140
Chlebík bezgluténový 250g, balený, krájaný, Celio, alebo ekvivalent ks 360
Chlieb grahamový 500g, balený, krájaný ks 10
Chlieb konzumný rascový 1000g, balený, krájaný ks 20750
Chlieb svetlý 1000g, balený, krájaný ks 4250
Chlieb zemiakový 1000g, balený, krájaný ks 4730
Kaizerka 50g ks 10200
Kaizerka cereálna 50g ks 101000
Knedla parená 500g, balená ks 7630
Knedle kysnutá 500g, balená ks 260
Koláč tlačený s náplňou jablko-škorica 80g ks 530
Koláč tlačený s náplňou makovou -miešané ovocie 80g ks 390
Koláč tlačený s náplňou tvaroh a hrozienka 80g ks 50
Koláč tlačený s náplňou tvaroh-miešané ovocie 80g ks 12180
Kysnuté parené buchty s náplňou ovocnou 300g, balené ks 2190
Osie hniezdo s náplňou škoricovou 100g ks 3940
Pletienka bez posypu 120g ks 8200
Rožok 40g ks 417510
Rožok grahamový 60g ks 232340
Rožok sladký bez posypu 70g ks 47100
Sendvič 400g, v celku, nebalený ks 10
Sendvič 400g, balený, krájaný ks 14720
Strúhanka 500g, balená ks 7960
Sucháre 250g, balené, Bonavita, alebo ekvivalent ks 12210
Šatôčka s náplňou tvarohovou 80g ks 4750
Šiška s náplňou kakaovo-orechovou 50g ks 1770
Šiška s náplňou ovocnou 50g ks 4830
Vianočka 400g, balená ks 50
Vianočka bez hrozienok 500g ks 290
Vianočka bez hrozienok 500g, balená, krájaná ks 14780
Vianočka DIA 350g, balená ks 90
Vločky ovsenné 400g, balené, Bonavita, alebo ekvivalent ks 2000
Závin s náplňou makovou 400g, balený ks 950
Žemle 100g ks 3980
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odkazom technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzané z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácienahradiť ekvivalentom tovaru rovnakých alebo lepších technických a/alebo kvalitatívnych vlastností.
Odkazom na spotrebiteľské balenie výrobku je uvádzané z dôvodu zabezpečenia stravných dávok a garantovania technických a kvalitatívnych požiadaviek pripúšťa sa požadované spotrebiteľské balenie nahradiť podobným spotrebiteľským balením pri zabezpečení dodávky celkového objemu tovaru.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa (ďalej ako "predávajúci" alebo "dodávateľ") dodávať a predávať objednávateľovi (ďalej ako "kupujúci" alebo "objednávateľ") tovar za podmienok stanovených zmluvou v rozsahu písomných objednávok kupujúceho a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť kupujúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je pečivo a pekárenské výrobky v zmysle špecifikácie predmetu zákazky a položkového rozpočtu tovarov - Pečivo a pekárenské výrobky, s uvedením jednotkových kúpnych cien tovarov, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta plnenia, požadovanej kvality, v požadovanom balení podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v písomných objednávkach kupujúceho, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu kupujúceho a vrátane prevzatia vratných obalov.
Kupujúci a predávajúci sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Na dodanie tovaru predávajúcim vystavuje kupujúci písomné objednávky podľa potreby. V objednávke uvedie druh tovaru podľa prílohy, mernú jednotku a požadované množstvo tovaru, vyžadovanú lehotu a miesto plnenia.
Kupujúci nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky (Spolu pečivo a pekárenské výrobky za 12 mesiacov). Kupujúci si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môžu byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je uvádzaný predpoklad.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP SR a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. Podľa Potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od predávajúceho tovar, ktorý nie je viditeľne čerstvý, s viditeľnými známkami mechanického poškodenia alebo kontaminácie, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť prvú tretiny doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste a/alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia tovaru.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Vozidlá musia byť vybavené zdvíhacou plošinou.
Pri doprave a vykládke tovaru sa predávajúci zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty spôsobené realizáciou dodávok.
Predávajúci sa zároveň zaväzuje uvádzať v dodacích listoch pre každý dodaný tovar trvanlivosť alebo dobu spotreby a záručné lehoty tak, aby bola možná kontrola kupujúcim v čase dodávky.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom kupujúceho. Kupujúci po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, vzhľadových a pachových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 (dvadsaťštyri) hodín od predloženia protokolu nezrovnalostí, tzn. uplatnenia reklamácie kupujúcim.
12kryté vady a vady nezistené pri preberacom konaní kupujúci bez zbytočného odkladu reklamuje. Reklamáciu uplatní písomnou formou u predávajúceho najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby alebo doby trvanlivosti alebo spotreby. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 6 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie.
Opodstatnené reklamácie predávajúci vyrieši/odstráni najneskôr do 24 hodín od vyjadrenia súhlasu s reklamáciou.
Kupujúci si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Kupujúci si vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť v prípadoch, ak technické a úžitkové parametre nezodpovedajú požadovaným hodnotám, vyskytli sa nedostatky v kvalite, dodávka tovaru ku dňu dodania presahuje 1/3 trvanlivosti, doby spotreby alebo záručnej doby výrobku.
Miestom dodania sú stravovacie zariadenia na pracoviskách kupujúceho v Bratislave na adrese:
- Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 10:00 hod. kontaktná osoba: vedúca oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/4823 4430/
- Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava 37, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 09:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/5954 2677/
- Nemocnica sv. Cirila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava 5, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok od 07:00 do 08:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/6867 2031/
- Nemocnica Staré Město, Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 09:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/5729 0282/
- Špeciálna geriatrická nemocnica Podunajské Biskupice, Krajinská cesta 91, 825 56 Bratislava, Stravovacia prevádzka /pondelok-streda-piatok do 09:00 hod., kontaktná osoba: vedúca stravovací prevádzky, tel.č.: 0918 379704/.
Miesto dodania bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke.
Termín plnenia je dohodnutý priebežne po dobu platnosti zmluvy. Dodávka čerstvého tovaru sa vyžaduje 7 dní v týždni, v pracovných dňoch, v dňoch pracovného pokoja a v nevyhnutných prípadoch aj v dňoch pracovného voľna a vo sviatok. Termín plnenia čiastkových dodávok objednaných tovarov je stanovený na najviac 12 hodín od zadania zákazky, t.j. doručenia záväznej objednávky predávajúcemu, nezávisle od miesta plnenia. V mimoriadnych prípadoch sa dodávka vyžaduje najneskoršie do 2 hodín od doručenia objednávky.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená predávajúcemu elektronickou poštou, faxom alebo doporučenou poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Dohodnutú cenu je možné meniť (zvýšiť) iba pri zmene colných a daňových predpisov alebo preukázateľnou zmenou cien výrobného závodu alebo štátom uznanej inflácie na základe údajov Štatistického úradu SR, na základe riadneho odôvodnenia, vždy len po vzájomnej dohode zmluvných strán, v zmysle zákona č.18/1996 Z.z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/96 Z.z..
V prípade, že predávajúci ponúka tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciách, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je predávajúci povinný predávať kupujúcemu tovar za tieto ceny počas trvania akciovej zľavy.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami predávajúceho a kupujúceho, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do troch pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, kupujúci ju vráti predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry kupujúcemu.
Pri podstatnom porušení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana okamžite písomne odstúpiť od zmluvy a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade s platnou právnou úpravou. Zmluvné strany sa dohodli za podstatné porušenie zmluvných povinností považovať porušenie akejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť zmluvnej strany je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci a úradných miest. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva zrušuje doručením písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej strane.
Zmluvu je možné zrušiť: - dohodou zmluvných strán. Dohoda o skončení platnosti Zmluvy musí byť písomná. V tomto prípade platnosť Zmluvy končí dňom, na ktorom sa zmluvné strany dohodli. Súčasťou Zmluvy o skončení platnosti tejto Zmluvy musí byť aj spôsob vzájomného zúčtovania záväzkov a pohľadávok zmluvných strán, - písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri porušení záväzku predávajúceho akceptovať objednávku kupujúceho, ako formy zadávania zákazky, dodať a predať tovar v rozsahu určenom v objednávke alebo odmietnuť plnenie za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10.000,-€ (slovom: „Desaťtisíc EUR“).
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade omeškania predávajúceho s odstránením vád tovaru v termínoch dohodnutých, má kupujúci právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny vadného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o každej zmene týkajúcej sa predmetu zmluvy (ukončenie výroby, náhrada stávajúceho tovaru, ponuka nových druhov tovaru a pod.), vrátane prebiehajúcich akcií, spôsobu určenia ceny a obchodných podmienok. Zároveň sa zaväzuje minimálne jedenkrát za polrok predložiť kupujúcemu nový aktualizovaný položkový rozpočet jednotkových cien tovaru v súlade s vykonaným zisťovaním cien (prieskumom trhu), s vyznačením dátumu aktualizácie. Takýto nový položkový rozpočet po odsúhlasení zmluvnými stranami nahrádza pôvodný položkový rozpočet.
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Písomný súhlas kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu údaje o všetkých známych subdodávateľoch, konkrétne uviesť navrhovaných subdodávateľov, podiel plnenia, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľovi a predmet subdodávok, Predávajúci je oprávnený plniť predmet zmluvy len prostredníctvom týchto subdodávateľov.
Predávajúci je oprávnený s predchádzajúcim písomným súhlasom kupujúceho zmeniť subdodávateľa počas trvania tejto kúpnej zmluvy, pričom zmenou sa rozumie výmena subdodávateľa za nového subdodávateľa, navýšenie podielu subdodávok subdodávateľa alebo vstup ďalšieho nového subdodávateľa do plnenia predmetu zmluvy.
Subdodávateľ, ktorého sa návrh na zmenu týka, musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Subdodávateľ preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní len vo vzťahu k tej časti predmetu zmluvy, ktorú má zabezpečiť.
Kupujúci poveruje svojho zástupcu na rokovanie vo veciach zmluvných, odborných v osobe Ing. Jozefa Fajtáka, vedúceho oddelenia správy majetku /tel.: 0905 638622 e-mail: jozef.fajtak@unb.sk/ a akvizície predmetu dohody v osobách uvedených v bodoch 19. až 23. týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Táto zmluva je vygenerovaná funkcionalitami EKS. Predávajúci predloží po vygenerovaní zmluvy v EKS nasledovné doklady a dokumenty:
a) podrobný položkovitý rozpočet tovarov - Pečivo a pekárenské výrobky, s uvedením obchodného označenia tovaru pod akým je výrobok predávaný na trhu, výrobcu tovaru, pôvodu tovaru, jednotkovej ceny tovaru za mernú jednotku, ceny celkom za požadované množstvo tovaru a ceny za všetky tovary spolu (cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH), ktorý sa stáva neoddeliteľnou prílohou zmluvy. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Položkový rozpočet bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho.
b) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky predávajúceho (uchádzača) na činnosť súvisiace s predmetom zákazky, zvlášť na skladovanie, distribúciu a uvádzanie na trh potravinových výrobkov.
c) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky výrobcu resp. výrobcov ponúkaného tovaru, vrátane preukázania pôvodu ponúkaného tovaru.
d) čestné prehlásenie predávajúceho, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení prevádzky výrobcu tovaru a podľa bodu d) a ktorého pôvod preukázal.
e) originál alebo úradne overenú kópiu platného potvrdenia Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti motorových vozidiel určených na prepravu potravinárskych výrobkov. V prípade, ak dodávku tovaru bude predávajúci vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, predloží úradne overenú kópiu uzavretej zmluvy s dopravcom a potvrdenie o spôsobilosti motorových vozidiel použitých na prepravu.
f) doklad/doklady o zavedení HACCP systému analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov (HACCP) s manipuláciou a uvádzaním do obehu potravín, o vypracovaní a zavedení do praxe správnej výrobnej praxe a systému zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP, ako vyplýva zo zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov ako aj Potravinárskeho kódexu SR pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu.
g) čestné vyhlásenie, normatív alebo obdobný doklad potvrdzujúci, že pečivo a pekárenské výrobky, ktoré sú predmetom dodávky majú zloženie v rozsahu ako to vyplýva z technickej špecifikácie príslušného produktu.
h) písomné oznámenie s uvedením kontaktných údajov osoby alebo osôb určených pre prijímanie a vybavovanie objednávok kupujúceho a zodpovedných za dodanie tovaru a riešenie reklamácií.
V prípade, keď v rámci položkovitého rozpočtu je ponúkané spotrebiteľské balenie, iné ako uvádzaná merná jednotka tovaru, súčasťou takejto jednotkovej ceny tovaru za mernú jednotku tovaru bude aj jednotková cena tovaru v ponúkanom spotrebiteľskom balení (cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH), ktorá bude slúžiť pre objednávanie tovaru a ktorá bude kupujúcemu fakturovaná. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
V prípade, keď predmetom ponuky je ekvivalent tovaru podľa technickej špecifikácie, je predávajúci povinný predložiť ako súčasť položkového rozpočtu tovarov porovnanie ponúkaných ekvivalentov s požadovaným tovarom, z hľadiska splnenie technických a kvalitatívnych požiadaviek. Kupujúci si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
V prípade ponúkaných ekvivalentov tovaru podľa špecifikácie, je predávajúci povinný predložiť kupujúcemu vzorky takýchto ponúkaných ekvivalentných tovarov, bez nárokov na úhradu. Kupujúci si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Nepredloženie vyššie uvedených dokladov a dokumentov, resp. predloženie neplatných dokladov a dokumentov bude považované za nesplnenie základných zmluvných požiadaviek a bude viesť k odstúpeniu od zmluvy.
Predávajúci je povinný kupujúcemu bez zbytočného odkladu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa predmetu zákazky a zmeny svojej spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pre opakované podstatné porušenie zmluvy predávajúcim, po predchádzajúcom upozornení predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke, a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu pred jej podpisom prečítali, jej obsahu porozumeli a na znak súhlasu s jej obsahom ju podpísali.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

203 696,03

203 696,03

Predmetom vlastného návrhu plnenia zákazky musí byť ocenená "Špecifikácia a cena predmetu zákazky "Pečivo a pekárenské výrobky" uvedená v prílohe, podpísaná a opatrená pečiatkou dodávateľa, vrátane uvedenia celkovej ceny za dodávku ceny spolu za všetky tovary, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy (Rámcovej dohody).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2022 13:34

21.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2022 14:14 - Vstupná ponuka 201 532,90 € Cena bez DPH
18.02.2022 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 201 532,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS