00324850
Obec Valaliky
Poľná 165/8, Valaliky, 04413, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Medicínske vybavenie pediatrických ambulancií
Germicídny žiarič, CRP analyzátor, Digitálna kojenecká váha
Tovar, Služba
1. Germicídny žiarič montáž na stenu 4 ks alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínske vybavenie pediatrických ambulancií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálne požadované parametre | napájanie 230V/50Hz, príkon 43W/0,19A,krytie:IP20, životnosť zdroja UVC: cca 18000 hodín, hlučnosť cca 28 dB/ventilátor cca 17,0dB/, hmotnosť do 8 kg, montáž na stenu |
minimálne požadované parametre | veľkosť priestoru cca 30m2 / cca 100m3 použitie za prítomnosti ľudí, t. j. počas dňa (4-6 hod.), najlepšie so zabudovaným časovačom |
2. Germicídny žiarič mobilný 2 ks alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínske vybavenie pediatrických ambulancií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálne požadované parametre | mobilný, menovité napätie 230V/50Hz, menovitý príkon min. 75VA, množstvo exp. vzduchu/hod cca 5,5 kg, el. krytie IP20, germicídna výbojka min. 30W,automat. predvoľba/ voliteľný počet programov |
minimálne požadované parametre | veľkosť priestoru cca 40 m2 / cca 120m3použitie za prítomnosti ľudí, t.j. počas dňa (4-6 hod.) |
3. CRP analyzátor 2 ks alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínske vybavenie pediatrických ambulancií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálne požadované parametre | kvantitatívne a kvalitatívne meranie, pripojenie k nemocničným /laboratórnym, informačným systémom, výber jazykov, možnosť pridávať identifikačné informácie pacienta a/alebo obsluhy |
minimálne požadované parametre | kombinovať prístroj s príslušenstvom ako čítačka čiarových kódov a tlačiareň, napájanie 100 - 240 V AC, akumulátorová jednotka, súpravy testov |
4. Digitálna kojenecká váha 2 ks alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Medicínske vybavenie pediatrických ambulancií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálne požadované parametre | váženie do 15 kg s presnosťou 10 gramov. Funkcie: Tare, Hold, Switch Off |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie, sprevádzkovania a odskúšania na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu CIZS - VALALIKY a je nevyhnutná na naplnenie hlavnej aktivity projektu 302020021A031 - Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia, v rámci realizácie projektu spolufinancovaného z Operačného programu 302000 - Integrovaný regionálny operačný program. Kód výzvy: IROP-PO2-SC212-2019-43, Kód projektu v ITMS2014+ : 302021W947 |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení riadiacim orgánom poskytovateľa dotácie, po vydaní správy z kontroly a poskytnutí dotácie. |
Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z dotácie, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 29.05.2022. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom dotácie - po vydaní správy z kontroly. |
Dodávateľ v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi presnú technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru (s uvedením výrobcu a presného typového označenia) spolu s fotografiami a katalógovým listom. |
Dodávateľ je špecificky vo vzťahu k tovaru povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie |
V prípade nedodržania technických parametrov a vlastností predmetu zákazky, ktoré stanovil objednávateľ považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním |
V kúpnej cene musí byť zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky v zmysle technickej špecifikácie dodanie a inštalácia (vyloženie na určenom mieste, likvidáciu obalových materiálov a odpadov, kompletizácia zariadení, ktoré budú pozostávať z viacerých častí), uvedenie do prevádzky, odskúšanie a zaškolenie určených pracovníkov na obsluhu zdravotníckych prístrojov vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (transport predmetu kúpy do miesta dodania, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a všetky priame a nepriame náklady súvisiace s predmetom zákazky) a záručný servis. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej súčasti odstrániť, má objednávateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky, ak by predmet zákazky mal vady, ktoré bránia v riadnom užívaní predmetu zákazky. |
Dodávateľ začne vykonávať servisné služby v čo najkratšom termíne, podľa jeho kapacitných možností, pričom nástup na ohlásenú poruchu stroja zabezpečí najneskôr do 48 hod. (v prac. dňoch) od telefonického nahlásenia poruchy stroja, ak tomu nebránia nepredvídateľné okolnosti, ktoré nedokáže ovplyvniť. |
Štandardné servisné prehliadky predpísané výrobcom a opravy menšieho charakteru sa zabezpečujú certifikovanými servisnými technikmi s certifikátom od výrobcu. |
V prípade ekvivalentu musia byť dodržané identické alebo lepšie technické parametre a úžitkové a kvalitatívne vlastnosti. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Kupujúcemu písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 5 pracovných dní vopred tak, aby Kupujúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb za prevzatie predmetu zákazky. |
Poľná 148/12, Valaliky, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.05.2022 08:00 — 29.05.2022 10:00
10,00 ks
7 226,94
6 022,45
Dodávateľ v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doručí verejnému obstarávateľovi presnú technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru (s uvedením výrobcu a presného typového označenia) spolu s fotografiami a katalógovým listom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2022 12:41
16.02.2022 09:00
16.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2022 11:23 - Vstupná ponuka | 7 226,40 | € | Cena s DPH |
15.02.2022 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 225,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: