50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a multifunkčných zariadení pre rok 2022
tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov, toner, tlač, laser, fax, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a fotokopírovacích strojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. HP Q2612A - kompatibilný | kus | 50 | ||
2. HP CE278A - kompatibilný | kus | 30 | ||
3. HP CE285A black - kompatibilný | kus | 25 | ||
4. HP CE505A black - kompatibilný | kus | 15 | ||
5. Canon CRG - 728 | kus | 60 | ||
6. Canon CRG - 737 | kus | 100 | ||
7. Canon CRG - 731BK black | kus | 2 | ||
8. Canon CRG - 731C cyan | kus | 1 | ||
9. Canon CRG - 731Y yellow | kus | 1 | ||
10. Canon CRG - 731M magenta | kus | 1 | ||
11. Canon CRG - 045 black | kus | 20 | ||
12. Canon CRG - 045 cyan | kus | 5 | ||
13. Canon CRG - 045 magenta | kus | 5 | ||
14. Canon CRG - 045 yellow | kus | 5 | ||
15.Canon CRG- 046BK black | kus | 20 | ||
16.Canon CRG- 046C cyan | kus | 6 | ||
17.Canon CRG- 046M magenta | kus | 6 | ||
18.Canon CRG- 046Y yellow | kus | 6 | ||
19. Konica Minolta TN-116 Bizhub 185 | kus | 3 | ||
20. Konica Minolta TN-414 Bizhub 423 | kus | 1 | ||
21. Konica Minolta TN328K Black BizHub C250i | kus | 30 | ||
22. Konica Minolta TN328C BizHub C250i | kus | 4 | ||
23. Konica Minolta TN328M BizHub C250i | kus | 4 | ||
24. Konica Minolta TN328Y BizHub C250i | kus | 4 | ||
25. Konica Minolta WX-107 BizHub C250i (Odpadová nádoba) | kus | 6 | ||
26. Konica MinoltaDR-316K BizHub C250i (Optický valec) | kus | 6 | ||
27. Konica Minolta DR-316 Color BizHub C250i (Optický valec) | kus | 5 | ||
28. OKI (MC573) 46490608 black | kus | 6 | ||
29.OKI (MC573) 46490607 cyan | kus | 3 | ||
30.OKI (MC573) 46490606 magenta | kus | 3 | ||
31.OKI (MC573) 46490605 yellow | kus | 3 | ||
32. OKI (MC573) 46484108 - B (Obrazový valec) | kus | 2 | ||
33. OKI (MC573) 46484107 - C (Obrazový valec) | kus | 2 | ||
34. OKI (MC573) 46484106 - M (Obrazový valec) | kus | 2 | ||
35. OKI (MC573) 46484105 - Y (Obrazový valec) | kus | 2 | ||
36. OKI (MC573) 46358502 (zapekacia jednotka) | kus | 2 | ||
37. OKI (MC573) 46394902 | kus | 1 | ||
38. OKI (B840dn) 44661802 | kus | 2 | ||
39. Kyocera TK-6725 TASKalfa 8003i | kus | 10 | ||
40. Kyocera WT-861 TASKalfa 8003i | kus | 8 | ||
41. Kyocera SH-12 TASKalfa 8003i | kus | 3 | ||
42. Kyocera TK-8345K TASKalfa 2553Ci | kus | 25 | ||
43. Kyocera TK-8345C TASKalfa 2553Ci | kus | 5 | ||
44. Kyocera TK-8345M TASKalfa 2553Ci | kus | 5 | ||
45. Kyocera TK-8345Y TASKalfa 2553Ci | kus | 5 | ||
46. Kyocera WT-8500 TASKalfa 2553Ci (Odpadová nádoba) | kus | 15 | ||
47. Kyocera TK - 1170 Ecosys M2040dn | kus | 60 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na určené miesto. |
Miesto plnenia 1: Panónska cesta 9, Bratislava. |
Miesto plnenia 2: Nám. SNP 28, Bratislava |
Miesto plnenia 3: Zámocká 4, Bratislava |
Miesto plnenia sa upresní v objednávke. |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH. |
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Uvedené množstvá sú predpokladané ako maximálne, nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, prípadne aj faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry. |
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov daného výrobcu okrem tonerov označených slovom "kompatibilný". Tonery musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, každý toner musí byť jednotlivo balený. |
Dodávateľ' je povinný súčasne s dodávkou tovaru kupujúcemu predložiť' vyhlásenie výrobcu zariadení vybraných značiek o skutočnosti, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798, v závislosti od typu náplne. |
Požadujeme len originálne tonery (okrem tonerov označených slovom "kompatibilný" a komponenty z dôvodu, že objednávateľ berie do úvahy garantované záruky v zmysle záručných podmienok výrobcom zariadení. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom |
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 3 dní po uzavretí zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | meno, tel. a e-mail kontakt |
Názov
Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a multifunkčných zariadení pre rok 2022
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky
Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
585,00 ks
44 000,00
44 000,00
Požaduje sa uviesť názov a značka tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2022 11:40
07.02.2022 12:00
07.02.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2022 14:22 - Vstupná ponuka | 43 999,99 | € | Cena s DPH |
04.02.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: