35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Obstaranie licenčných požiadaviek pre recording platformu Kontaktného centra
softvér, licencie
Tovar, Služba
1. Obstaranie licenčných požiadaviek pre recording platformu Kontaktného centra
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie licenčných požiadaviek pre recording platformu Kontaktného centra. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o SW licencie, ktoré zabezpečia 100% kompatibilitu s nižšie uvedenými licenciami a požadovanú funkčnosť Kontaktného centra. |
1. Technické parametre pre recording platformu Kontaktného centra: |
Všetky licencie sú požadované s platnosťou max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ZOOM Call Recording alebo ekvivalent | ks | 40 | ||
ZOOM High Availability for Call Recording alebo ekvivalent | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Všeobecné požiadavky na recording platformu Kontaktného centra | |
• Riešenie nahrávania hovorov kontaktného centra musí pokrývať kapacitne 40 paralelne funkčných operátorských pracovísk. | |
• Požadované je on-premise riešenie v infraštruktúre VšZP vo vysokej dostupnosti (High Availability riešenie). | |
• Všetky softvérové licencie vo forme OPEX modelu na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024. | |
• Zabezpečenie podpory na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024. | |
• Zabezpečenie nových softvérových verzií na obdobie max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024. | |
• Riešenie musí zabezpečiť migráciu, prípadne rekonfiguráciu súčasných parametrov a nastavení KC (užívateľov, prístupové práva a ďalšie súvisiace atribúty pre prácu so záznamom hlasových interakcií). | |
• Riešenie musí umožňovať rozšírenie o záznam ďalších komunikačných kanálov bez potreby dodatočného vývoja. | |
• Riešenie musí umožňovať záznam hovorov operátorov pri práci z domu. | |
• Požadovaná retenčná perióda nahrávok je 1 rok pre dostatočnú kapacitu úložného priestoru. | |
• Požadovaná je migrácia alebo zachovanie dostupnosti nahrávok zo súčasného riešenia Zoom CallRec do nového riešenia nahrávania hovorov. | |
Pozn. Pod vysokou dostupnosťou riešenia sa rozumie schopnosť poskytovať kľúčové služby zabezpečované riešením aj v prípade zlyhania jedného komponentu riešenia alebo infraštruktúry (no single point of failure). |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby objednávateľa (ďalej len „zástupca objednávateľa“). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zástupcu objednávateľa zaslať e-mailom zástupcovi objednávateľa: |
a) podrobný položkový cenník Plnenia podľa špecifikácie a množstva uvedeného v tejto zmluve, s uvedením ceny v eurách za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH, sadzbu DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, |
b) potvrdiť meno, priezvisko, emailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“) uvedeného v prílohe č.5 Vlastný návrh plnenia zákazky, |
c) kópiu potvrdenia od výrobcu jednotlivých častí Plnenia, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre slovenský trh, že dodávateľ je autorizovaným obchodným a/alebo servisným partnerom výrobcu jednotlivých častí Plnenia na úrovni silver alebo vyššej (gold alebo platinum) a je oprávnený poskytnúť Plnenie, za účelom preukázania spôsobilosti dodávateľa na riadne poskytnutie jednotlivých častí Plnenia, potvrdenie nesmie byť staršie ako tri mesiace, |
d) zoznam subdodávateľov, |
e) v prípade, ak dodávateľ dodáva ekvivalent Plnenia alebo jeho časti, ktorý objednávateľ verejne obstarával, je povinný predložiť doklad, ktorým preukáže, že ním navrhované ekvivalentné riešenie spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, pričom objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že |
sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie, bez potreby vynaloženia ďalších nákladov a zdrojov na strane objednávateľa a bez nutnosti realizácie akýchkoľvek zmien v rámci existujúcich systémov alebo infraštruktúry. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, je objednávateľ oprávnený zmluvu vypovedať, a to s účinnosťou ku dňu doručenia výpovede dodávateľovi. |
3. Zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve. |
4. Maximálna celková cena za Plnenie nemôže presiahnuť sumu uvedenú v zmluve, pričom maximálnou celkovou cenou sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi na základe objednávok, vyhotovených v súlade so zmluvou. Objednávateľ pritom nie je povinný vyčerpať celý finančný objem uvedený v zmluve. |
5. Dodávateľ bude dodávať Plnenie objednávateľovi počas doby účinnosti zmluvy, pričom platí ustanovenie § 83 ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá Plnenia pri jednotlivých dodávkach. |
6. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo Plnenia a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aké Plnenie od dodávateľa kúpi, pričom môže odobrať viac, ako uvedené max. množstvá, za predpokladu, že max. celková cena nebude prekročená. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie objednané čiastkovou výzvou na plnenie (ďalej ako „objednávka“) odoslanej zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávka bude obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie najneskôr do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky zástupcovi dodávateľa. |
9. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie objednaného Plnenia vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodané Plnenie nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy a bude použiteľné na účel, na ktorý je určené. |
10. Prevzatie objednaného, riadne a včas poskytnutého Plnenia vykoná osobne zástupca objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť, dodanie potvrdí e-mailom zaslaným zástupcovi dodávateľa a potvrdením preberacieho protokolu svojím podpisom. Povinnosť riadne a včas dodať objednané Plnenie splní dodávateľ až dodaním celého objednaného objemu v zmysle dohodnutých podmienok v objednávke. Preberacie protokoly musia spĺňať požiadavky bodov 6.5.4 a 6.7.6 Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“). |
11. Zástupca objednávateľa, nie je povinný potvrdiť dodanie objednaného Plnenia, ak nezodpovedá objednávke alebo nebolo riadne poskytnuté. |
12. Vlastnícke právo k objednanému Plneniu a nebezpečenstvo škody na objednanom Plnení prechádza na objednávateľa momentom prevzatia objednaného Plnenia zástupcom objednávateľa (jeho podpisom na preberacom protokole) v mieste dodania. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objedané Plnenie do miesta dodania výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zástupcovi objednávateľa deň a hodinu dodania objednaného Plnenia telefonicky alebo emailom, minimálne jeden deň pred dodaním Plnenia a tento termín musí e-mailom potvrdiť zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky objednaného Plnenia, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
14. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia do 5 pracovných dní od prevzatia objednaného Plnenia, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni prevzatia objednaného Plnenia. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov fakturovaných položiek Plnenia, pričom prílohou faktúry okrem kópie preberacieho protokolu, potvrdeného zástupcom objednávateľa, bude aj kópia e-mailu v ktorom zástupca objednávateľa potvrdil dodanie Plnenia. |
Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .pdf. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
17. V prípade, že Plnenie bude dodané s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na Plnení, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád Plnenia. |
18. Záručná podpora na dodané Plnenie je obdobie 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024 a začína plynúť dňom jeho prevzatia zástupcom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na preberacom protokole. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná podpora predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
19. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo počas záručnej podpory, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním Plnenia alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
20. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady príslušnej položky Plnenia sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradnú položku Plnenia v špecifikácii podľa tejto zmluvy a príslušnej objednávky. |
21. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou objednaného Plnenia v lehote dohodnutej v bode 8. týchto osobitných požiadaviek na plnenie je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z ceny nedodaného objednaného Plnenia vrátane DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
22. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou fakturovanej ceny prevzatého Plnenia v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
23. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
24. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
25. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
26. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny za Plnenie vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
27. Okrem prípadov uvedených v čl. XVIII VZP je objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov alebo sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na sociálne a zdravotné poistenie. |
28. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
29. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
30. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
31. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy. |
32. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
33. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 30. až 32. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
34. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
35. Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s čl. XIX VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní. |
36. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
37. Objednávateľ vlastní už obstarávaný druh licencii, u ktorých má výročný dátum platnosti k 29.2.2024. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť objednať licencie s platnosťou max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 29.2.2024. V prípadne objednania licencií objednávateľom s platnosťou do 29.2.2024, dodávateľ automaticky pri fakturácii predmetu zmluvy prepočíta a alikvotne zníži jednotkovú cenu za licenciu podľa počtu dní do dňa výročného dátumu 29.2.2024. |
38. Ak dodávateľ poruší povinnosť dodať objednané Plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. |
39. V prípade ak dodávateľ nezašle zástupcovi objednávateľa akékoľvek doklady alebo informácie v zmysle bodu 2. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny plnenia vrátane DPH. |
40. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania nie je dotknutý nárok zmluvnej strany na náhradu škody v celom rozsahu, ktorá jej preukázateľne vznikne v dôsledku nesplnenia povinností druhou zmluvnou stranou. |
41. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
42. Ak sa táto povinnosť na dodávateľa vzťahuje, dodávateľ je v súlade s § 4 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov povinný byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora aspoň po dobu trvania tejto zmluvy, |
43. Zmluva má charakter rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od Momentu uzavretia zmluvy – rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Objednávky budú vystavené v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať zazmluvnený rámec a je len na rozhodnutí objednávateľa, aký objem Plnenia z tejto zmluvy objedná a vyčerpá. |
44. V prípade ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu mimoriadne nízkej ceny ktorejkoľvek položky Plnenia dodať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy alebo ktorúkoľvek jeho položku, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 % z maximálnej ceny plnenia vrátane DPH podľa článku IV. tejto zmluvy za každú objednávku, ktorú dodávateľ nesplnil riadne a včas. |
Zmluvné strany zhodne konštatujú, že meškanie dodávateľa s dodaním objednaného Plnenia z dôvodu neschopnosti dodávateľa dodať objednávateľovi objednané Plnenie v dôsledku mimoriadne nízkej ceny sa nepovažuje za omeškanie pre účely uplatnenia sankcie podľa bodu 13.1 VZP a objednávateľ je oprávnený postupovať podľa prvej vety tohto bodu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za mimoriadne nízku cenu ktorejkoľvek položky Plnenia sa považuje cena, za ktorú oficiálny/autorizovaný dodávateľ/zástupca výrobcu/poskytovateľa takej položky Plnenia pre Slovenskú republiku takú položku Plnenia neposkytne dodávateľovi. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie objednané čiastkovou výzvou na plnenie (ďalej ako „objednávka“) odoslanej zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávka bude obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania. |
Navrhnutá hodnota | 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie objednané čiastkovou výzvou na plnenie (ďalej ako „objednávka“) odoslanej zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávka bude obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo v rozsahu min. 5ks licenčných požiadaviek pre recording platformu Kontaktného centra tvoriacich predmet zmluvy, cenu, miesto dodania. |
Uvedena poziadavka plynie z podmienok minimalneho odberu/distribucie predmetu zmluvy zo strany vyrobcu. Dakujeme za porozumenie.
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
37 214,10
31 011,75
Verejný obstarávateľ požaduje len text uviesť " meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa", nie vkladanie prílohy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2022 08:23
07.02.2022 12:00
07.02.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2022 11:31 - Vstupná ponuka | 37 200,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2022 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 188,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: