36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
31348262
Wolters Kluwer SR s. r. o.
Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Elektronický systém právnych informácií
právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie on-line a off-line prístupov do komplexného elektronického systému právnych informácií s cieľom zabezpečiť užívateľsky komfortnú prácu s s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne požiadavky na Elektronický systém právnych informácií: |
1. Zbierka zákonov a konsolidované znenia - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918, slovenské a české texty publikovaných predpisov a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách;svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť; |
2. Komentáre k zákonom - min. stodvadsať (120) priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva. |
3. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa. |
4. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", "Zo súdnej praxe"a "Verejné obstarávanie". |
5. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; najmä však verejné obstarávanie, správa majetku štátu, účtovníctvo. Príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi. |
6. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť. |
7. Dôvodové správy - databáza dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt má obsahovať dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť. |
8. Off-line archív právnických časopisov, najmä časopisov "Zo súdnej praxe", "Justičná revue"a "Verejné obstarávanie" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte. |
9. Prostredníctvom offline systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami s dopĺňaním v 2 mesačných intervaloch všetky nové čísla, ktoré budú doplnené do Elektronického systému právnych informácií. |
11.Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - off-line a on-line prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eur-lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU. |
12. Monografie - odborné publikácie k špecifickým právnym témam. |
13. Prehľadné procesné diagramy k významným právnym predpisom - právne postupy. |
14. VZN (Všeobecné záväzné nariadenia miest a obcí SR). |
15. Rekodifikácia - doplnkový podporný odborný obsah (prevodová tabuľka, sprievodca, vzory). |
16. Preložená legislatíva - preklady do jazyka anglického k významným právnym predpisom. |
17. Autorsky spracovaná judikatúra - výber z judikatúry. |
18. Online prístup k rozhodnutiam okresných a krajských súdov s aktualizáciou v 2 týždňových intervaloch. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov. |
19. Priebežné dopĺňanie nových zdrojov v systéme od dodávateľa, počas platnosti zmluvného vzťahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií | počet prístupov | 10 | ||
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií | počet prístupov | 20 | ||
Obdobie poskytovania služby | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti | * |
aktuálnosť | aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku; |
štruktúrovanosť | všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií; |
previazanosť | informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií; |
spoľahlivosť | informácie musia byť garantované; |
off-line prístup | informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na lokálnom serveri/PC objednávateľa; aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy (1 x za 2 mesiace); |
on-line prístup | aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy; |
rýchlosť | technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie off-line informácií; |
užívateľský komfort | možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie, |
* | vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc,.docx, .pdf alebo .rtf; |
bezplatný predajný a popredajný servis | všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line); |
nový obsah | informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií; |
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent | možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument |
* | alebo vyplnený vyhľadávací formulár; |
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát | umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a |
* | spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné; |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, zaškolenie, automatické aktualizácie, podpora a pod.). |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena Poskytovateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), Poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak Poskytovateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy a vykonať funkčnú ukážku v prostredí objednávateľa. Cena za predmet zákazky musí zostať nezmenená. Objednávateľ vykoná overenie funkčnosti. V prípade, že návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy nespĺňa všetky požiadavky objednávateľa, považuje sa porušenie tejto povinnosti za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od odsúhlasenia návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa zaslať prístupové práva objednávateľovi. |
3. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa po odsúhlasení súladu návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklad, že je oprávnený na poskytovanie predmetu zákazky. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a preukázateľne doručenej faktúry najskôr v deň odoslania prístupových práv poverenej osobe objednávateľa. |
2. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry Objednávateľovi. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa (faktury@nbu.gov.sk), a to bezodkladne po jej vystavení. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPET. |
2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
05.03.2022 07:15 — 04.03.2024 07:15
1,00 celá zákazka
33 576,00
27 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2022 08:25
07.02.2022 09:00
07.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2022 08:41 - Vstupná ponuka | 33 576,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2022 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 576,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: