• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 09:50

Detail zákazky Z2022703

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 09:50

Základné údaje

Z2022703

OF-249326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197133

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie on-line a off-line prístupov do komplexného elektronického systému právnych informácií s cieľom zabezpečiť užívateľsky komfortnú prácu s s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami
Funkcia
Minimálne požiadavky na Elektronický systém právnych informácií:
1. Zbierka zákonov a konsolidované znenia - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918, slovenské a české texty publikovaných predpisov a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách;svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť;
2. Komentáre k zákonom - min. stodvadsať (120) priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
3. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa.
4. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", "Zo súdnej praxe"a "Verejné obstarávanie".
5. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; najmä však verejné obstarávanie, správa majetku štátu, účtovníctvo. Príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
6. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
7. Dôvodové správy - databáza dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt má obsahovať dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť.
8. Off-line archív právnických časopisov, najmä časopisov "Zo súdnej praxe", "Justičná revue"a "Verejné obstarávanie" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
9. Prostredníctvom offline systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami s dopĺňaním v 2 mesačných intervaloch všetky nové čísla, ktoré budú doplnené do Elektronického systému právnych informácií.
11.Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - off-line a on-line prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eur-lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU.
12. Monografie - odborné publikácie k špecifickým právnym témam.
13. Prehľadné procesné diagramy k významným právnym predpisom - právne postupy.
14. VZN (Všeobecné záväzné nariadenia miest a obcí SR).
15. Rekodifikácia - doplnkový podporný odborný obsah (prevodová tabuľka, sprievodca, vzory).
16. Preložená legislatíva - preklady do jazyka anglického k významným právnym predpisom.
17. Autorsky spracovaná judikatúra - výber z judikatúry.
18. Online prístup k rozhodnutiam okresných a krajských súdov s aktualizáciou v 2 týždňových intervaloch. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov.
19. Priebežné dopĺňanie nových zdrojov v systéme od dodávateľa, počas platnosti zmluvného vzťahu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického  automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 10
Off-line prístup do komplexného elektronického  automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 20
Obdobie poskytovania služby mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti *
aktuálnosť aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku;
štruktúrovanosť všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií;
previazanosť informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií;
spoľahlivosť informácie musia byť garantované;
off-line prístup informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na lokálnom serveri/PC objednávateľa; aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy (1 x za 2 mesiace);
on-line prístup aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy;
rýchlosť technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie off-line informácií;
užívateľský komfort možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie,
* vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc,.docx, .pdf alebo .rtf;
bezplatný predajný a popredajný servis všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line);
nový obsah informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií;
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument
* alebo vyplnený vyhľadávací formulár;
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a
* spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, zaškolenie, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena Poskytovateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), Poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak Poskytovateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy a vykonať funkčnú ukážku v prostredí objednávateľa. Cena za predmet zákazky musí zostať nezmenená. Objednávateľ vykoná overenie funkčnosti. V prípade, že návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy nespĺňa všetky požiadavky objednávateľa, považuje sa porušenie tejto povinnosti za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od odsúhlasenia návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa zaslať prístupové práva objednávateľovi.
3. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa po odsúhlasení súladu návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
6. Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklad, že je oprávnený na poskytovanie predmetu zákazky.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a preukázateľne doručenej faktúry najskôr v deň odoslania prístupových práv poverenej osobe objednávateľa.
2. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry Objednávateľovi.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa (faktury@nbu.gov.sk), a to bezodkladne po jej vystavení.
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a  Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
5. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
1. Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPET.
2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.03.2022 07:15 — 04.03.2024 07:15

1,00 celá zákazka

33 576,00

27 980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 08:25

07.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 596
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2022 08:41 - Vstupná ponuka 33 576,00 € Cena s DPH
07.02.2022 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 33 576,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS