• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:00

Detail zákazky Z2022699

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:00

Základné údaje

Z2022699

OF-247110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197139

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45952671

METRO Cash & Carry SR s.r.o.

Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, mliečne výrobky

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov, vajec v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza kg 30
Syr s modrou plesňou kg 80
Syr s bielou plesňou (Hermelín 120g, Encian 120g) kg 120
Syr FETA kg 100
Tuk Hera, Palmarín 250g kg 80
Maslo 125 g, 250 g kg 150
Majonéza gastro kg 60
Tatárska omáčka porciovaná kg 50
Tatárska omáčka gastro kg 50
Syr mozzarella gastro v náleve 1kg kg 80
Smotana na šľahanie (Rama) l- 31 % a 33 % liter 240
Smotana kyslá kg 80
Tvaroh mäkký 250g kg 100
Mlieko (pasterizované, trvanlivé), polotučné 1,5% liter 1500
Zakysanka, Acidofilné mlieko 250ml liter 300
Jogurt biely smotanový 145 g (bánovecký, zvolenský) kg 30
Jogurt ochutený 145 g (bánovecký, zvolenský) kg 30
Syr tvrdý Eidam - údený, neúdený kg 120
Syr Grana Padano kg 30
Syr tavený kg 20
Vajcia slepačie, veľkosť L ks 7000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky produkty spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Trvanlivosť všetkých produktov Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
Syrové výrobky bez obsahu rastlinných tukov a olejov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť a aby bol  dodržaný teplotný režim pri mliečnych výrobkoch a vajciach.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.  Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označení na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov o potravinách a  § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby  jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady  tovaru, resp. ho vymeniť.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo  ich  znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku predmet zmluvy, alebo v článku zmluvnej podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne  skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Doba trvania zmluvy je na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31. 12. 2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.02.2022 08:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

11 928,34

10 205,85

Objednávateľ žiada do troch pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy predložiť rozpočet, v ktorom presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, ceny s DPH, výšku sadzby DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 08:35

07.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2022 08:53 - Vstupná ponuka 11 928,34 € Cena s DPH
06.02.2022 17:43 - Najvýhodnejšia ponuka 11 928,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS