• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 09:55

Detail zákazky Z2022697

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 09:55

Základné údaje

Z2022697

OF-247237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197137

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

trvanlivé potraviny, cestoviny, múky, oleje, strukoviny

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny
  • 15623000-1 - Škroby
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15626000-2 - Pudingový prášok
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15831200-4 - Biely cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 15851250-5 - Kuskus
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Zabezpečenie dodávky trvanlivých potravín pre kuchyňu v kvalite podľa platných noriem a podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny abeceda kg 30
Cestoviny farebné vretená kg 50
Cestoviny špecle kg 50
Cestoviny kolienka, vaječné semolínové kg 250
Cestoviny farfalle semolinové kg 150
Cestoviny niťovky vaječné kg 50
Cestoviny široké rezance semolinové kg 30
Cestoviny tagliatelle semolínové 500g kg 60
Cestoviny špagety semolínové kg 50
Tarhoňa kg 150
Cestoviny penne semolinové kg 100
Slovenská ryža kg 150
Fliačky vaječné, semolínové kg 80
Slnečnicový olej 1l l 300
Olej fritovací Fritol l 150
Olej olivový Virgin l 30
Olej Rama 0,9 L  Coulinesse ks 30
Cukor biely kryštálový kg 600
Cukor múčka kg 150
Soľ kuchynská kg 800
Hrubá múka kg 800
Polohrubá múka výberová kg 800
Hladká múka 00 kg 900
Krúpy jačmenné kg 20
Múka krupica kg 50
Škrob Solamyl kg 30
Pudingový prášok (rôzne druhy) 40g kg 20
Ryža guľatozrnná I. trieda kg 500
Šošovica veľkozrnná kg 80
Šošovica lúpaná červená kg 80
Fazuľa biela veľká kg 80
Fazuľa farebná veľká kg 80
Hrach žltý lúpaný, polený kg 80
Cícer 400g kg 80
Hŕstka - zmes 400g kg 50
Ocot 1l l 240
Kuskus kg 80
Bulgur kg 80
Krúpy jačmenné celé kg 30
Cestovina mrvenička 200g kg 30
Cestovina vrúty 200g kg 30
Džús pomaranč Relax 100%, 1l l 250
Voda minerálna Rajec 0,7l ks 300
Džús multi Relax 100%, 1l l 250
Voda minerálna Rajec, jemne sýtená 1,5l ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 hod. do 12:00 hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 31.12.2022, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný a aby doba trvanlivosti bola v prvej tretine jeho záručnej doby.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.02.2022 08:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

11 120,66

9 344,34

Objednávateľ žiada do troch pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy predložiť rozpočet, v ktorom presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, ceny s DPH, výšku sadzby DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 08:33

07.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2022 16:14 - Vstupná ponuka 11 120,66 € Cena s DPH
07.02.2022 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 11 120,65 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS