• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 11:00

Detail zákazky Z2022672

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 11:00

Základné údaje

Z2022672

OF-249487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197195

Objednávateľ

30845157

Kancelária prezidenta Slovenskej republiky

Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery

originálne tonery, tonery do laserových tlačiarní, toner do fotokopírovacieho stroja

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálny toner Canon C-EXV51 black ks 3
Originálny toner Canon C-EXV51 yellow ks 2
Originálny toner Canon C-EXV51 magenta ks 2
Originálny toner Canon C-EXV51 cyan ks 2
Originálny toner Canon C-EXV29 black ks 3
Originálny toner Canon C-EXV29 yellow ks 2
Originálny toner Canon C-EXV29 magenta ks 2
Originálny toner Canon C-EXV29 cyan ks 2
Originálny toner Canon C-EXV47 black ks 2
Originálny toner Canon C-EXV47 yellow ks 2
Originálny toner Canon C-EXV47 magenta ks 2
Originálny toner Canon C-EXV47 cyan ks 2
Originálny toner Canon C-EXV18 black ks 5
Originálny toner HP CF283XC black ks 2
Originálny toner HP CE278AC black ks 2
Originálny toner HP 305A black ks 2
Originálny toner HP 305A yellow ks 2
Originálny toner HP 305A magenta ks 2
Originálny toner HP 305A cyan ks 2
Originálny toner HP CE505AC black ks 2
Originálny toner HP CF410A black ks 2
Originálny toner HP CF410A yellow ks 2
Originálny toner HP CF410A magenta ks 2
Originálny toner HP CF410A cyan ks 2
Originálny toner HP CF287X black ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 72 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tonerov.
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené..
V prípade, že ak dodávateľ nebude schopný v danom čase dodať originálny toner je objednávateľ ochotný akceptovať aj dodanie kompatibilného (alternatívneho) toneru za predpokladu, že daný kompatibilný toner bude mať rovnaké parametre tlače ako originálny toner.
Vzťahy neupravené touto zákazkou sa riadia odchodným zákonníkom. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, uvedené množstvá sú predpokladané a nie sú záväzné, prípadne do vyčerpania finančných prostriedkov na to určených. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Kompatibilné tonery budú zabalené v neporušených obaloch. Kompatibilné tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením a zničením. Kompatibilné tonery musia mať rovnaké parametre tlače ako originálne tonery.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného (alternatívneho) toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera atď.), V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
V rámci dodávky je dodávateľ povinný zabezpečiť bezplatné odobratie starých použitých tonerov na recykláciu.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi min. 1 deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Pri oprávnenej reklamácii tonerov je dodávateľ povinný tieto prevziať na vlastné náklady v sídle objednávateľa a vadný tovar vymeniť do 3 pracovných dní odo dňa uznania reklamácie.
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Vzťahy neupravené touto zákazkou sa riadia odchodným zákonníkom.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, uvedené množstvá sú predpokladané a nie sú záväzné, prípadne do vyčerpania finančných prostriedkov na to určených.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na objednanie aj iných originálnych tonerov, ktoré nie sú uvedené v zmluve.
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Rámcová dohoda

4 500,00

3 750,00

Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predkladaní ponuky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2022 08:47

07.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.02.2022 10:22 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
07.02.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS