30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Originálne tonery
originálne tonery, tonery do laserových tlačiarní, toner do fotokopírovacieho stroja
Tovar, Služba
1. Originálne tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Originálny toner Canon C-EXV51 black | ks | 3 | ||
Originálny toner Canon C-EXV51 yellow | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV51 magenta | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV51 cyan | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV29 black | ks | 3 | ||
Originálny toner Canon C-EXV29 yellow | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV29 magenta | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV29 cyan | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV47 black | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV47 yellow | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV47 magenta | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV47 cyan | ks | 2 | ||
Originálny toner Canon C-EXV18 black | ks | 5 | ||
Originálny toner HP CF283XC black | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CE278AC black | ks | 2 | ||
Originálny toner HP 305A black | ks | 2 | ||
Originálny toner HP 305A yellow | ks | 2 | ||
Originálny toner HP 305A magenta | ks | 2 | ||
Originálny toner HP 305A cyan | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CE505AC black | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CF410A black | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CF410A yellow | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CF410A magenta | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CF410A cyan | ks | 2 | ||
Originálny toner HP CF287X black | ks | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ do 72 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tonerov. |
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. |
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.. |
V prípade, že ak dodávateľ nebude schopný v danom čase dodať originálny toner je objednávateľ ochotný akceptovať aj dodanie kompatibilného (alternatívneho) toneru za predpokladu, že daný kompatibilný toner bude mať rovnaké parametre tlače ako originálny toner. |
Vzťahy neupravené touto zákazkou sa riadia odchodným zákonníkom. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, uvedené množstvá sú predpokladané a nie sú záväzné, prípadne do vyčerpania finančných prostriedkov na to určených. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Kompatibilné tonery budú zabalené v neporušených obaloch. Kompatibilné tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením a zničením. Kompatibilné tonery musia mať rovnaké parametre tlače ako originálne tonery. |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného (alternatívneho) toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera atď.), V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
V rámci dodávky je dodávateľ povinný zabezpečiť bezplatné odobratie starých použitých tonerov na recykláciu. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi min. 1 deň vopred. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Pri oprávnenej reklamácii tonerov je dodávateľ povinný tieto prevziať na vlastné náklady v sídle objednávateľa a vadný tovar vymeniť do 3 pracovných dní odo dňa uznania reklamácie. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Vzťahy neupravené touto zákazkou sa riadia odchodným zákonníkom. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, uvedené množstvá sú predpokladané a nie sú záväzné, prípadne do vyčerpania finančných prostriedkov na to určených. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na objednanie aj iných originálnych tonerov, ktoré nie sú uvedené v zmluve. |
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Názov
Originálne tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky
Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rámcová dohoda
4 500,00
3 750,00
Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predkladaní ponuky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2022 08:47
07.02.2022 10:00
07.02.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2022 10:22 - Vstupná ponuka | 4 500,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: