• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:50

Detail zákazky Z2022668

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 10:50

Základné údaje

Z2022668

OF-249331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197177

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárske výrobky

pekárske výrobky, chlieb, grahamový chlieb, rožky, grahamové rožky, lekvárové šatôčky, tvarohové šatôčky, makovky, lupačky, vianočka, závin, sendvič,

  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárske výrobky
Funkcia
na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č. 1 - chlieb pšenično - ražný 1000 g., konzumný, ks 9000
položka č. 2 - chlieb pšenično - ražný 1000 g., konzumný, krájaný, balený, ks 50
položka č. 3 - chlieb grahamový 500 g., balený, krájaný, ks 5500
položka č. 4 - toastový chlieb, krájaný, balený, 500g., svetlý, tmavý ks 200
položka č. 5 - žemľa štandard 100 g., ks 200
položka č. 6 - rožok 50 g., hladký, štandard, bežné pečivo, ks 350000
položka č. 7 - rožok grahamový 60 g., hladký, ks 25000
položka č. 8 - šatôčka s ovocnou náplňou 80 g. ks 10000
položka č. 9- šatôčka s tvarohovou náplňou 80 g. ks 28000
položka č. 10 - makovka 50 g. ks 15000
položka č. 11 - vianočka mramorová balená, 350 g. ks 5000
položka č. 12 - závin makový, balený, 400 g. ks 5000
položka č. 13 - závin orechový, balený, 400g. ks 2500
položka č. 14 - sendvič - veka - krájaný, balený, min. 400 g., ks 50
položka č. 15 - osie hniezdo, škoricové, balené, 100g. ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
množstvo jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
charakteristika čerstvé pekárske výrobky
zmyslové požiadavky vzhľad a tvar zodpovedajúci charakteru výrobku, kôrka celistvá, hladká, striedka dobre prepečená, pórovitá, pružná, vôňa a chuť zodpovedajúca použitým surovinám
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu v zmysle ustanovení Vyhlášky č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z 23. januára 2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia a špecifikáciu výrobkov do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla denne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do jedného dňa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované v čase od 7.30 h do 11.00 h.
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania vstupu do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 minút.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať dodaný tovar v dekádnych intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Výpovedná lehota Zmluvy je 2 mesiace, pričom táto začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď Zmluvy doručená druhej Zmluvnej strane.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva pred uplynutím lehoty plnenia platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky, 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

458 500,00 ks

69 227,28

59 690,00

Uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 12:44

07.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 100
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.02.2022 16:17 - Vstupná ponuka 69 147,15 € Cena s DPH
04.02.2022 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 69 147,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS