• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 08:50

Detail zákazky Z2022666

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 08:50

Základné údaje

Z2022666

OF-249474

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197165

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené a chladené potraviny

mrazená zelenina, mrazené ryby, rybie filé

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15312200-0 - Predsmažené zemiakové hranolčeky
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené a chladené potraviny
Funkcia
Dodávka mrazených a chladených potravín pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky plátky lisované kg 15
Filety z aljašskej tresky kg 14
Pangasius filety kg 2
Losos filety s kožou bez kosti chladený kg 2
Pstruh mrazený pitvaný kg 14
Heik kg 12
Krabie mäso kg 2
Obaľované rybie filé 150g kg 2
Mrazený zubáč filety kg 5
Mrazený tuniak kg 2
Mrazená makrela kg 2
Pirohy (plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) kg 19
Knedlíky (tvarohové, ovocné, nugátové, mäsové) kg 17
Mrazené šúlance kg 2
Lístkové cesto mrazené 400g, 500g kg 2
Špenát mrazený kg 2
Karfiol ružičky mrazený kg 30
Karfiol predsmažený obaľovaný kg 2
Mrazený kel kg 2
Mrazená baby mrkva kg 2
Mrazená karotka kocky kg 2
Mrazená kukurica kg 2
Mrazený hrášok kg 2
Brokolica mrazená - ružičky kg 4
Koreňová zelenina mraz. kg 17
Čínska zelenina mrazená kg 17
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou kg 17
Polievková mrazená zeleninová zmes Kg 17
Zeleninová zmes pod sviečkovú Kg 54
Mrazená zmes trio mrkva, hrach, kukurica Kg 17
Mrazená zelenina kúpeľná zmes kg 17
Mochovská mraz.zelenina kg 17
Mrazená zelenina jarná zmes kg 17
Bretaňská zeleninová zmes kg 17
Mexická zeleninová zmes kg 17
Šampiňóny mrazené kg 20
Zelenina mrazená Wok mix Kg 39
Nanuk smotanový 75 -100 ml, rôzne príchute (ovocná, kakaová a pod.) L 4
Mrazený obaľovaný syr Kg 2
Mrazený obaľovaný hermelín/encián Kg 2
Mrazené obaľované šampiňóny Kg 15
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky Kg 15
Mrazené americké zemiaky Kg 2
Divina- jelení guláš kg 4
Kôpor mrazený kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky musí spĺňať Vyhlášku Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 99/2015 Z.z. o hlbokozmrazených potravinách
požadovaná veľkosť balenia do 2 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v čase medzi 7:00 až 15:00.
Platnosť zmluvy je do 31.12.2022. resp. 12 mesiacov od zverejnenia zmluvy (to čo nastane skôr).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Na účely tejto zmluvy sa za zmluvný rámec pokladá Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH. Za zmluvný rámec sa nepokladajú presné množstvá v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy:" (resp: Položky opisného formulára). Tieto presné množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo množstvá jednotlivých zazmluvnených druhov tovarov objednávať podľa skutočnej potreby (väčšie ako aj menšie)
Pri Rámcovej dohode - čiastkové objednávky nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 pracovných dní. Prípadne podľa obojstrannej dohody.
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaný tovar zakúpiť u iného dodávateľa.
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že dodaný tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem a potravinového kódexu SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný objednávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. prekročil prvú tretinu doby spotreby (resp. doby minimálnej trvanlivosti).
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Lehota splatnosti faktúry je:
- 30 dní odo dňa dodania potraviny , za predpokladu, že faktúra za potravinu je odberateľovi doručená do centrály v meste Zvolen do 10 dní odo dňa dodania potraviny
- 20 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi ak je faktúra za potravinu doručená odberateľovi do centrály v meste Zvolen po 10 dňoch odo dňa dodania potraviny
- 15 dní odo dňa doručenia správne vyhotovenej faktúry do centrály dodávateľa v meste Zvolen, za dodanie vybranej potraviny (zákon č. 91/2019) resp. v súlade s platnou legislatívou.
Dodávateľovi sa umožňuje faktúru ponechať aj v mieste dodania tovaru (miesto dodania tovaru je iné ako centrála dodávateľa). V tomto prípade objednávateľ zabezpečí jej doručenie do svojej centrály na vlastné náklady najviac do 5 dní od ponechania faktúry v mieste dodania tovaru. Za deň doručenia faktúry sa však považuje deň doručenia faktúry do centrály dodávateľa v meste Zvolen.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania.
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou dobou 30 dní od dňa jej doručenia druhej strane. Výpoveď zmluvy musí byť doručená písomne. V prípade neprevzatia poštovej zásielky, výpoveď začína plynúť 14 dní od dňa jej neprevzatia. Objednávateľ požadovanie garantovanie dohodnutej ceny za potraviny na dobu najviac 45 dní od dňa doručenia výpovede druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Močiar - GPS súradnice 48°32'55.9"N 18°57'26.8"E (48.548852, 18.957454), Močiar, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 zakázka

1 207,20

1 207,20

Osvedčenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky na predaj (resp. distribúciu) predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2022 10:35

07.02.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2022 14:11 - Vstupná ponuka 1 207,20 € Cena bez DPH
31.01.2022 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 1 207,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS