• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 11:15

Detail zákazky Z2022651

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2022 11:15

Základné údaje

Z2022651

OF-249466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6197150

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky a príslušenstvo

čistiace prostriedky, hygienické potreby, príslušenstvo k čistiacim a hygienickým prostriedkom

  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prostriedok na čistenie dreveného nábytku - proti prachu v spreji , obj. 250ml ks 40
prostriedok na čistenie rúr v kuchyniach s rozprašovačom, obj. 500ml ks 120
Biocídna dezinfekcia na pokožku a ruky 1l ks 89
dezinfekčný prostriedok na povrchy v soc. zariadeniach - prostriedok s chlórom- čistenie a dezinfekcia 5l ks 60
dezinfekčný prostriedok na povrchy v soc. zariadeniach - prostriedok s chlórom- čistenie a dezinfekcia 1l ks 437
dezinfekčný prostriedok na povrchy v soc. zariadeniach - prostriedok s chlórom-proti plesniam 5l ks 20
dezinfekťný prostriedok na povrchy  - prostriedok bez chlóru odmasťovač – kuchyňa 700ml ks 116
dezinfekčný prostriedok na povrchy v soc. zariadeniach - prostriedok s chlórom-proti plesniam s rozprašovačom  500ml ks 90
dezinfekčný prostriedok na povrchy v soc. zariadeniach -prostriedok na vodný kameň, tekutý čistiaci a dezinfekčný prípravok s rozprašovačom bez chlóru;700 ml ks 356
dezinfekčný čistič v spreji, dezinfikuje všetky materiály a plochy a ničí 99.99% mikróbov 500ml ks 462
Regeneračný, ochranný a premasťujúci krém na ruky určený pre každodennú starostlivosť o vysušenú a popraskanú pokožku. ks 308
krieda proti mravcom ks 46
Tekuté mydlo antibakteriálne/sensitive so sviežou jemnou vôňou pre každodenné použitie 5l ks 232
Tekuté mydlo dezinfekčné 2l ks 111
granule na čistenie odtokov 500g ks 120
Prostriedok na čistenie okien 500 ml ks 240
osviežovač vzduchu 300ml ks 391
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 1l ks 490
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 5l ks 180
Čistič s leskom 2v1 s príjemnou vôňou na laminátové – plávajúce podlahy 1l ks 27
Čistič s leskom 2v1 s príjemnou vôňou na laminátové – plávajúce podlahy  5l ks 5
Prášok/gel na pranie pracovného ošatenia - na biele prádlo; 10 kg/l ks 28
Aviváž 2775 ml ks 86
šampón na ručné čistenie kobercov 500ml ks 34
prostriedok na strojové čistenie kobercov 500ml ks 14
tekutý prací prostriedok na pranie bielizne univerzálny 10 litrov ks 70
prostriedok na ručné umývanie riadu 1000 ml ks 977
prášok na riad 400g ks 145
umývací univerzálny detergent pre profesionálne umývačky riadu 12 kg ks 12
oplachovací prípravok pre profesionálne umývačky riadu 10l ks 12
oplachovací detergent pre profesionálne umývačky, balenie 25 kg bal. 1
Soľ do umývačky riadu 1 kg ks 54
Tablety do umývačky riadu ORKÁN PROFI 2v1; balenie 2,2 kg ks 6
Sóda kryštalická 1 kg ks 13
prípravok na čistenie sanity CREAM 500 ml ks 494
prípravok na NEREZ s mechanickým rozprašovačom 500ml ks 239
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 500ml ks 341
prípravok proti plesni s mechanickým rozprašovačom 500ml ks 146
tekutý dezinfekčný a čistiaci prípravok na sanitu 750ml ks 267
prípravok na vodný kameň, odstraňuje vápenaté usadeniny, stopy mydla a hrdzu v kuchyni, kúpelni a na veľkých povrchoch; 500ml ks 465
Čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň 5l ks 10
práškový čistič s dezinfekčným účinkom 400 g bal. 299
čistič na hrdzu a vodný kameň 500 ml extra silný ks 62
WC blok – záves do WC misy s náplňou, rôzne vône 40g ks 625
50. WC gel extra silný 750ml ks 489
Toaletný papier Economy tenký maxi; 2 - vrstvový, recyklát , dĺžka: 68m Výška rolky: 9,5cm  Priemer rolky: 13,5cm ks 760
Toaletný konvenčný papier, dvojvstvový,biely, kotúčový návin 2 balenie 40 kotúčov v kartóne/fólii ks 1354
Papierové vreckovky 10x10ks, 3-vrstvové, 100% celulóza bal. 710
Papierové vreckovky v krabičke bal./200 ks, jemné biele dvojvrstvové, vysoká jemnosť, mäkkosť a pevnosť, vyrobené zo 100% celulózy bal. 1710
Detské vlhčené obrúsky bez alkoholu, s vyváženým PH, s obsahom Aloe Vera, vhodné na denné používanie pre deti aj pre dospelých; 72 ks/bal. bal. 845
WC kefa ks 82
Zmeták s lopatkou ks 60
Metla s kovaním 60 cm (viď. obrázok) + násada -rúčka; ks 2
Metla s kovaním 40 cm (vid. obrázok) + násada - rúčka; ks 40
62. Drátenky z nerezovej ocele 3 ks/bal. bal. 60
Drátenky z umelej hmoty 3 ks/bal. bal. 10
Kefa ciroková ks 17
Kefa ciroková s dlhou rúčkou ks 16
Servítky biele, 33x33 cm; 100 ks /bal. bal. 1450
Univerzálne rukavice vhodné na upratovanie sanity a kuchýň z pevného prírodného latexu, klasické gumené rukavice na ochranu rúk; Veľkosť M pár 200
Univerzálne rukavice vhodné na upratovanie sanity a kuchýň z pevného prírodného latexu, klasické gumené rukavice na ochranu rúk; Veľkosť L pár 69
Vedro z PVC, objem 10 l ks 33
Mikroténové tašky v rolke na 3kg záťaž, transparentné, 250 ks/bal. bal. 76
Zvon gumový na WC ks 43
Handra na podlahu tkaná biela – 60x50 cm ks 107
rotačný mop, teleskopická tyč, vedro s pedálom komplet 29
mop náhradná hlavica ks 103
Jednorázové návleky na obuv 40x14, modré ; 100 ks/bal. bal. 293
Toaletný papier Jumbo; priemer 19 cm 6 ks/bal. bal. 54
Toaletný konvenčný papier, dvojvstvový,biely, kotúčový návin 24 m, TP KATRIN; balenie 40 kotúčov v kartóne/fólii bal. 54
Sáčky do vysávača Moulinex Compact 1250; 4 ks/bal. bal. 10
Čistiaci set bavlnený  mop + držiak mopu, mop, násada ks 27
bavlnený mop 40 cm ks 20
Násada ALU 140 cm na držiak mopu ks 10
Držiak zametacieho mopu  40 cm ks 10
Zametací mop  40 cm bavlnený  návlek na držiak ks 30
Škrabka na podlahu s pevnou tyčou 120 cm s krytom  pre bezpečné používanie; šírka noža / žiletka 10 cm ks 5
Vedro 12 l s výlevkou a rúčkou, okrúhly tvar  (výška 28 cm, vnútorná mierka) ks 28
Kefa žehlička 10,5 cm; plastová kefa s tvarovanou rúčkou ks 14
Rukavice nitrilové, nesterilné, 100 ks/bal. Veľkosť S bal 35
Rukavice nitrilové, nesterilné, 100 ks/bal. Veľkosť M bal 101
Rukavice nitrilové, nesterilné, 100 ks/bal. Veľkosť L bal 76
Hubky na riad – špongia na riad. Anatomicky tvarovaná s abrazívom; Rozmer cca 9x6,5x4,5 cm 5ks/balenie bal 293
Hubky na riad malé, kuchynské, multifunkčné, vybavené savou vrstvou, z jednej strany s plastovou alebo prírodnou drôtenkou, rozmery cca 80x55x28 mm, balenie 10 ks/bal. bal 105
Hubkové handričky na riad – viskóza, neplstnatia, jemné, so širokým spektrom využitia; 3 ks/bal. bal 126
Mop plochý na podlahy komplet ks 47
Mop plochý na podlahy – náhrada ks 150
rotačný mop, teleskopická tyč, vedro s pedálom ks 4
papierové Utierky Midi 2-vr, CEL, 20 cm x 50 m 9ks/bal bal 630
Sáčky do vysávača Electrolux essencio; 5 ks/bal. bal 24
Utierka na súčasné čistenie a leštenie. Má dlhú životnosť, savosť a absorbciu mastnoty, nepoškodzuje povrchy; rozmery 300x350 mm ks 260
Viskózna hubka na riad, balenie obsahuje 6 x 2 hubiek, rozmer jednej hubky: cca 11x7x2,4 cm; Materiál viskóza 12ks/bal. bal 130
Utierka z mikrovlákna, jemná na dotyk, účinne čistí a leští všetky bežné povrchy, rozmery 400x360 mm 10ks/bal. bal 72
Švédska handra na podlahu; 50x60 cm ks 186
Vrecia do koša – 35 l, pevné, so zaťahovacími šnúrkami; 25ks/bal. bal 124
Vrecia do koša – 60 l, pevné, so zaťahovacími šnúrkami; 25ks/bal. bal 234
Vrecia do koša – 120 l, pevné; 25ks/bal. bal. 185
WC set (kefa s nádobou) set 143
Zmeták s drevenou rúčkou ks 40
ZZ utierky/uteráky skladané, 1vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela bal 338
Zásobníky na toaletný papier JUMBO ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - samostatné prevádzkové jednotky (15) v lokalite Bratislava IV.
Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
V prípade, že je v opisnom formulári uvedený názov výrobku, príp. dodávateľa, pre takého položky verejný obstaráávateľ pripúšťa ekvivalent, ale len v prípade, ak navrhovaná náhrada má rovnaké alebo lepšie úžitkové vlastnosti ako požadovaný tovar, t.z. rovnaké alebo vyššie technické, fyzikálne a chemické parametre.
Pre navrhnuté ekvivalenty sa požaduje predložiť doklad preukazujúci zhodu ekvivalentu s požadovaným výrobkom do 7 dní od potvrdenia zmluvy. Doklad musí byť vystavený nezávislou organizáciou, technický list sa nepovažuje za dôkaz zhody. Predloženie ekvivalentu musí byť odsúhlasené objednávateľom.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky mailom.
Objednávka bude sumarizovaná za všetky organizačné zložky verejného obstarávateľa, rozvoz bude zabezpečovaný jednotlivo na každé pracovisko.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky. Dodací list požadujeme vystaviť na každú prevádzku samostatne s uvedením jednotlivých položiek, jednotkových cien a celkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný.
Dopravu tovaru na miesto plnenia žiadame oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v zmluve. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od zmluvy z tohto dôvodu.
Iné druhy tovarov alebo počty kusov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy.
Rámcová dohoda bude platná počas nasledujúcich 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr.
Názov Upresnenie
Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody: každé dva mesiace - 1 x

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 bal

32 186,00

26 821,00

Požadujeme uviesť druh a značku nacenených tovarov a ich technickú špecifikáciu. Uprednostňujeme ak budú dodávané tovary ekologické a ak to uchádzač uvedie v návrhu plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 09:23

07.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 535
 106
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2022 10:32 - Vstupná ponuka 32 179,20 € Cena s DPH
06.02.2022 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 32 179,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS