• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 12:50

Detail zákazky Z2022640

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 12:50

Základné údaje

Z2022640

OF-249457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6209885

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov - pre zabezpečenie prevádzkových potrieb SLaPA pracovísk Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

lekárske odevy, pracovné prostriedky, osobné ochranné pracovné prostriedky, pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy, doplnky pracovných odevov, obuv

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 18140000-2 - Doplnky pracovných odevov
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18800000-7 - Obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Zelené prádlo
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Blúza                                                                                                      100 % bavlna, min 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba zelená (operačná), V výstrih, 3 vrecká, unisex, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 512
2. Nohavice                                                                                                100 % bavlna, min 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba zelená (operačná), unisex, do pása na šnúrku, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 510
3. Plášť                                                                                                        100 % bavlna, min 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba zelená (operačná), unisex, rukávy do gumičky, zapínanie vzadu na 2 miestach, na páse šnúrka na stiahnutie, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 459
4. Pokrývka hlavy                                                                                        100 % bavlna, min 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba zelená (operačná), certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe, požadovaný rozmer 45x45cm + uchytenie na gumičku. ks 49
5. Zástera                                                                                                    Gumená s kovovým krúžkom pre uchytenie, hygienicky umývateľná, pogumované aj šnúry pre zaväzovanie a okolo krku, veľkosti 140x86cm, 130x85cm, materiál min. 500g/m2, požaduje sa protokol o skúškach na hmotnosť. ks 120
 2. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Biele prádlo
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košeľa V výstrih                                                                                      100 % bavlna, min.145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela, dámske/pánske prevedenie, V výstrih, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 241
2. Košeľa rozhalenka na zapínanie                                                          100 % bavlna, min.145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela, dámske/pánske prevedenie, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 100
3. Nohavice                                                                                                  Keprová väzba, min 200g/m2, farba biela, prevedenie dámske/pánske. Dámske v zadnej časti do gumy, bočné zapínanie. Pánske pevný pás + putká na opasok, prepínačky. 2 predné vrecká, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 450
4. Tričko - krátky rukáv                                                                              100 % bavlna, min. 150g/m2, farba biela. ks 189
5. Tričko - dlhý rukáv                                                                                100 % bavlna, min. 150g/m2, farba biela. ks 120
6. Plášť keprový                                                                                          Keprová väzba, min 200g/m2, farba biela, prevedenie dámske/pánske. 2 predné vrecká, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. ks 100
7. Ponožky                                                                                                  Min. 90% bavlna + elastan. pár 1543
8. Bavlnené rukavice                                                                                  100% bavlna, biela farba. pár 265
 3. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Zimné
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nohavice zateplené                                                                              Uni zateplené nepremokavé nohavice s paropriestupnou membránou, v páse na gumu, pútka na opasok, na koncoch nohavíc nastaviteľný rozparok na suchý zips, zloženie 100% nylon/PU, farba čierna. ks 11
2. Vetrovka                                                                                                  Uni zimná bunda športového strihu, integrovaná kapucňa v golieri, nastaviteľná šnúrka rukávov a spodného obvodu bundy, farba modro-čierna alebo sivo-zelená. ks 20
3. Bunda                                                                                                    Flisová, farba biela, min. 240g/m2, zapínanie na zips, 2 vrecká. ks 137
 4. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Obuv
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Galoše                                                                                                      Gumené, farba biela, protišmykové. pár 55
2. Čižmy                                                                                                      Gumené, farba biela, protišmykové. pár 66
3. Obuv zdravotná                                                                                      Typ sandálový, podošva TPK, zvršok z hovädzinovej usne v hrúbke 2,0-2,2mm, dámske/pánske prevedenie, požadované veľkosti 35-48, farba biela, uchytená päta, vpredu uzatvorené, norma EN ISO 20347:2012 OB E SRA. pár 192
4. Obuv zimná                                                                                            Členková, celokožená, hovädzinová useň, hrúbka 1,8-2,0mm, monolitná gumová podrážka, obuv musí spĺňať normu EN ISO 20347:2012 OB E SRA. pár 11
5. Obuv zdravotná celá                                                                            Protišmyková, sandálová celá, materiál hovädzinová useň, hrúbka 2,0-2,2mm, medzipodošva korkovo-latexová, podošva TPK, farba biela. Obuv spĺňa normu EN ISO 20347:2012 OB E SRA. pár 41
 5. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Ostatné
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ochranný štít                                                                                        Proti postriekaniu tekutinou, plexi SP, krátky. ks 86
2. Okuliare                                                                                                  Okuliare číre. ks 123
3. Uterák froté                                                                                            100% bavlna, min. 400g/m2, rozmer 50x90cm. ks 555
4. Osuška froté                                                                                          100% bavlna, min. 400g/m2, rozmer 70x140cm. ks 221
5. Prestieradlo                                                                                            Plachta 100% bavlna, min. 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela, plátnová väzba, rozmer 140x220cm, požaduje sa protokol o skúškach na zrážanlivosť a gramáž materiálu na m2. ks 69
6. Utierka na riad                                                                                        100% bavlna, min. 160g/m2, rozmer 50x70cm. ks 256
 6. Osobné ochranné pracovné prostriedky - Prevádzkový údržbár
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP), ktoré sa používajú na pracoviskách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pracovné nohavice montérkové                                                            65% bavlna, 35% PES, farba modrá, v páse guma aj pútka, zapínanie na gombíky, 4 vrecká prekryté príklopkou. ks 4
2. Pracovná bunda montérková                                                                65% bavlna, 35% PES, farba modrá, golier, 3 vrecká pokryté príklopkou, 1 vrecko na hrudi, 2 vrecká po stranách, zapínanie na gombíky. ks 1
3. Pracovná bunda/ vetrovka                                                                  Zateplená, impregnovaná proti vode a poveternostným vplyvom s vreckami po stranách, farba modrá. ks 1
4. Plášť nepremokavý s kapucňou do dažda                                        Materiál polyester/PVC, farba čierna. ks 1
5. Obuv pracovná poltopánka                                                                     Z hydrofóbnej usne, priedušná textilná podšívka, uzavretý jazyk, podošva protišmyková, farba čierna. pár 2
6. Obuv pracovná zateplená členková                                                        Z hydrofóbnej usne, podošva protišmyková, farba čierna. pár 1
7. Čižmy pracovné                                                                                      Pre prácu v teréne, vysoká sára, materiál PVC, farba čierna. pár 1
8. Ponožky pracovné                                                                                 Zo savého materiálu, chrániace pred chladom, udržujúce pokožku suchú, farba čierna v kombinácii so sivou. pár 12
9. Rukavice pracovné                                                                                Dlaňová časť z jednofarebnej hovädzej usne, podšívka textilná v dlaňovej časti. pár 2
10. Čiapka ochranná                                                                                  Zimná čiapka z vetruodolného materiálu so šiltom, chráničmi na uši a zateplená. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zabezpečenie prevádzkových potrieb pracovísk objednávateľa (ďalej len „tovar“) budú dodávané na základe písomných objednávok podľa potreby a pokynov objednávateľa v súlade so špecifikáciou tovaru uvedenou vo funkčnej a technickej špecifikácii.
2. Súčasťou dodania tovaru sú služby súvisiace s dopravou tovaru na miesto dodania.
3. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Tovar musí byť nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede.
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi certifikát kvality v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace dokumenty týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom (ďalej len „doklady“). Ak predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody .
6. Dodávateľ do 7 dní od účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi vzorky z každého druhu tovaru za účelom overenia požadovaných vlastností. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek tovaru objednávateľom predloží objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku .
7. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
8. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu tovaru, množstvo tovaru, veľkosť jednotlivých druhov tovaru, termín dodania tovaru, kúpnu cenu tovaru, presnú adresu miest dodania, kontaktnú osobu objednávateľa oprávnenú na prevzatie tovaru, jej číslo telefónu a fakturačné údaje.
9. Objednávateľ má právo objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovaru ako je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii v závislosti na jeho aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa tejto rámcovej dohody.
10. Objednávateľ má právo v prípade potreby objednať aj iný tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti tejto rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny podľa tejto rámcovej dohody. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov.
11. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo elektronicky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky.
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia objednávky. Nedodanie tovaru v lehote podľa predchádzajúcej vety je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
13. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je tovar dodaný v súlade s rámcovou dohodou a príslušnou objednávkou. Ak tovar nebude vykazovať vady a bude v súlade s rámcovou dohodu a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste.
14. Ak objednávateľ v deň dodania tovaru zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) tovaru alebo právne vady tovaru, má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom dodávateľ sa dostáva do omeškania a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody a príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
14.1 Ak dodávateľ nedodá tovar spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody alebo príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody.
15. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry a obsahuje najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru.
16. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Objednávateľ pripustí ekvivalentnú náhradu tovaru, ak z funkčnej a technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo značky tovaru.
16.1 Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie za predpokladu dodržania kúpnej ceny dohodnutej v tejto rámcovej dohode. Ekvivalentná náhrada tovaru je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne alebo e-mailom schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. Špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru.
16.2 Ak dodávateľ dodá objednávateľovi ekvivalentný tovar, ktorý nezodpovedá špecifikácii tovaru, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody.
17. Kúpna cena jednotlivých druhov tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovaru)“. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
17.1 Kúpna cena zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“).
18. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
19. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
20. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný tovar do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
22. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od jej uzavretia alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 100 eur bez DPH. O vyčerpaní finančného limitu a ukončení platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ bezodkladne písomne informovať dodávateľa.
23. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou.
24. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

70 100,55

58 417,13

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek a osobitných požiadaviek na plnenie (napr. katalógové listy).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2022 09:57

14.02.2022 10:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2022 10:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 569
 220
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 09:46 - Vstupná ponuka 70 100,54 € Cena s DPH
14.02.2022 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 70 099,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS