• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 16:05

Detail zákazky Z2022624

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.02.2022 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 16:05

Základné údaje

Z2022624

OF-249228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6209877

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu pre potreby vykurovania a ohrevu teplej úžitkovej vody v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 1 219 650 kWh na 12 mesiacov do troch odberných miest, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba pre OM č. 1 kWh 1 200 000
Predpokladaná ročná spotreba pre OM č. 2 kWh 650
Predpokladaná ročná spotreba pre OM č. 3 kWh 19 000
Celková predpokladaná ročná spotreba za zmluvné obdobie za odberné miesta kWh 1 219 650
Celková predpokladaná ročná spotreba za zmluvné obdobie za odberné miesta m3 113 986
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakter odberu OM Administratívne a prevádzkové budovy
Identifikácia OM č. 1
Adresa Kvetná 11, Bratislava
Číslo odberného miesta 4101453896
POD kód SKSPPDIS000130020012
DMM 1 000 m3
Zaradenie odberu SO
Identifikácia OM č. 2
Adresa Kvetná 11, Bratislava
Číslo odberného miesta 4100011150
POD kód SKSPPDIS000110111434
Zaradenie odberu MO
Identifikácia OM č. 3
Adresa Študentská 28, Zvolen
Číslo odberného miesta 4100042013
POD kód SKSPPDIS000710700823
Zaradenie odberu MO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest  podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia OPET a OUEP účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva zemného plynu vrátane zabezpečenie prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva plynu za príslušné obdobie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, cenu za distribúciu, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, za každé OM samostatne, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
Dodávateľ  je povinný vystaviť  faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba zabezpečená.
Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 20. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratého ZP v OM. Fakturačné obdobie je od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle platných predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť  a úplnosť  faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych  formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry  sa preruší a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu ceny, v ktorej uvedie spôsob  výpočtu zmluvnej ceny s podrobnou špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou zemného plynu,  zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušene zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2022 00:00 — 28.02.2023 23:59

1 219 650,00 kWh

159 383,86

132 819,89

Uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.02.2022 14:49

14.02.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 173
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 12:45 - Vstupná ponuka 159 382,80 € Cena s DPH
14.02.2022 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka 159 350,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS