• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2022 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2022 14:30

Detail zákazky Z2022614

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2022 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2022 14:30

Základné údaje

Z2022614

OF-249339

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6190307

Objednávateľ

17638593

Stredná odborná škola letecko technická

Legionárska 160, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školské stoličky

školské stoličky.

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školské stoličky
Funkcia
stoličky pre študentov strednej školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolička kus 40
plochooválny profil v rozmere mm 38*20
hrúbka steny plochooválneho profilu mm 1,5
výška sedacej dosky mm 500
hrúbka sedacej dosky a chrbtovej opierky mm 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme vysokú pevnosť a stabilitu stoličky, pevnú oceľovú konštrukciu stoličky plochooválneho profilu s rozmerom min. 38x20 mm., s hrúbkou steny 1,5 mm. Sedadlo a operadlo  stoličky je vyrobená z kvalitnej preglejky , (laminovaný materiál ,LTD dosky) v minimálnej hrúbke 6 mm. , nohy stoličky musia byť chránené plastovými koncovkami, ktoré budú zabraňovať ničeniu podlahy. Požadujeme  konštrukciu povrchovo upravenú vo farebnom prevedení podľa zadania. Stoličky musia mať odolnosť voči oteru a korózii.
sedadlo a operadlo  farba dreva napr.Buk alebo podobné svetlé farby
farba kovových častí stoličky,farba odtieňu podľa RAL RAL 5002 (prípadne RAL 5010 , RAL 5005 , RAL 5015)
tvar stoličky podľa vzoru v prílohe,prosíme dodržať
stoličku nepožadujeme s nastavovaním výšky,ale pri splnení zadaných technických vlastností akceptujeme aj výškovo nastaviteľné stoličky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Konečná suma s DPH bude vrátane dopravy na miesto určenia - sídlo verejného obstarávateľa.(okres Trenčín)
V cene sú všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú pri plnení zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar  nový, nepoužívaný, nepoškodený, v prvej akostnej triede,   zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. Tovar musí vyhovovať príslušným normám STN a všeobecne záväzným predpisom.
dodanie tovaru je možné od 7.00 do 14.00 v pracovné dni, resp. po dohode s verejným obstarávateľom.
Platba sa uskutoční na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 14 dní, ktorej súčasťou bude dodací list. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkové ceny ceny bez DPH, sadzby DPH a celkovú fakturovanú sumu bez aj s DPH.
Pri prípadnej reklamácii v rámci bežnej záruky (2 roky), sa požaduje zabezpečenie prebratia reklamovaného tovaru v sídle verejného obstarávateľa a následné doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla verejného obstarávateľa, na náklady dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 160, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.02.2022 07:00 — 21.03.2022 15:00

40,00 ks

2 176,80

1 814,00

vo vlastnom návrhu plnenia uveďte parametre predmetu zákazky v rozsahu minimálne rozmer profilu , hrúbku steny profilu ,hrúbka materiálu sedacej časti a operadla ,výška sedacej časti od zeme a farba (RAL) a či tvar stoličky súhlasí so vzorom v prílohe :stolička školská vzor. alebo, pri predmete plnenia ,ktorého parametre sú uvedené na internete uveďte názov predmetu plnenia a www stránku(odkaz) na ktorej sú uvedené požadované parametre predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.01.2022 12:44

02.02.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 120
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2022 08:54 - Vstupná ponuka 2 172,00 € Cena s DPH
02.02.2022 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 166,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS