• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 14:50

Detail zákazky Z2022613

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 14:50

Základné údaje

Z2022613

OF-249381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6223547

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

35975946

Disig, a.s.

Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisné služby na produkty QES Signer

Servisné služby, update, upgrade, QES Signer

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisné služby na produkty QES Signer
Funkcia
Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora produktov QES Signer na obdobie 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné služby typu Service desk, Servisný zásah, Update a Upgrade na produkty QES Signer (tri rozmnoženiny programu, ktorý Objednávateľ používa v súčasnosti vo verzii 4.6.11 v jednom dátovom centre) mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní produktov QES Signer, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií potrebných pri práci s produktami QES Signer Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod
Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri výskytoch kritických, závažných a nepodstatných incidentov súvisiacich s produktami QES Signer v stanovenom čase podľa typu incidentu Rozsah: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 18.00hod
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: Kritický incident : Doba reakcie do 4 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 8 hod
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: Závažný incident : Doba reakcie do 8 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 40 hod
Servisný zásah na incidenty súvisiace s produktami QES Portal s nasledovnými parametrami: Nepodstatný incident/Prevádzková podpora: Doba reakcie do 24 hod/ Doba neutralizácie incidentu do 80 hod (v rozsahu: max 2 požiadavky/kal. mesiac, s časom na vyriešenie do 3 človekohodín/kal. mesiac
Prevádzková podpora - pravidelná profylaktika min. 2x ročne čistenie logov (vždy ku koncu polroka), monitoring vyťaženosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi:  Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení.
Servisná zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe originál, alebo overenú kópiu dokladu o tom, že disponuje od výrobcu / distribútora oprávnením dodávať  príslušné softvérové licencie a licenčný maintenance na QES Signer.
Poskytovateľ vyhlasuje, že používaním diela v rozsahu a spôsobom uvedeným  v tomto  článku Zmluvy nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto Zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením.
Cena za poskytnutie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom dodania služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca.
Prílohou faktúry je vždy rozpis poskytnutých a dodaných služieb, ktorý bude potvrdený Objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, alebo požiadavky na predmet zákazky, funkčnej  a technickej špecifikácie /parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska platnými v čase zákazky.
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska v bodoch 13.1 až 13.3 a vo výškach a prípadoch uvedených v obchodných podmienkach elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2022 00:00 — 29.02.2024 23:59

1,00 zákazka

155 760,00

129 800,00

Podmienky a požiadavky na predmet zákazky, technická špecifikácia a osobitné požiadavky na plnenie musia byť zo strany dodržané.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2022 10:51

22.02.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 449
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2022 15:01 - Vstupná ponuka 155 760,00 € Cena s DPH
08.02.2022 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 155 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS