00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie podpory existujúcich licencii antivírusového softvéru ESET
Predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET Endpoint Protection, ochrana počítačov
Tovar, Služba
1. Predĺženie podpory existujúcich licencii antivírusového softvéru ESET
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: Predmetom zákazky je obstaranie podpory a obnovenie kontraktu pre existujúce licencie antivírusového softvéru, ktoré slúžia na zabezpečenie kompletnej ochrany koncových zariadení (pracovných staníc, notebookov, serverov, mobilných zariadení, virtuálnych servery a počítačov, hypervizorov) proti vírusom, spyware, ransomware, exploit blockerom a sandboxom, UEFI skenerom v jednom balíku. |
2. Množstvo: Podpora pre vernostné licencie v akademickom sektore ESET Endpoint Protection Standard na antivírusovú ochranu pre celkovo 6958 ks zariadení z čoho 672 ks ako downgrade z produktu ESET Endpoint Protection Advanced. |
Podpora pre vernostné licencie v akademickom sektore ESET Endpoint Protection Advanced na antivírusovú ochranu pre 979 ks zariadení; |
Podpora pre vernostné licencie v akademickom sektore ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server na antivírusovú ochranu pre 20 ks schránok elektronickej pošty na Microsoft Exchange Server. |
3. Úroveň služby: Zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory. |
4. Dlžka trvania: Predlženie súčasne platného kontraktu na obdobie do 31.01.2023. |
5. Verejné ID licencie: 333-M3D-JUM (ESET Endpoint Protection Standard); 333-M3D-JN3 (sektore ESET Endpoint Protection Advanced); 333-M3D-JK9 (ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server) |
6. Technické vlastnosti: Operačný systém použitia agentov: Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie, Linux Desktop, FreeBSD, Mac OS, Android a IOS, Linux; |
Zabezpečenie vzdialenej centrálnej správy riešenia komplexnej ochrany koncových zariadení na úrovni veľkého podniku (hierarchická infraštruktúra serverov pre manažment s delegovaním oprávnení pre lokálnych administrátorov) s integráciou na doménovú infraštruktúru zákazníka a s možnosťou vlastného replikačného repozitára vzoriek pre infiltrácie a samotného softvéru; |
Požaduje sa zachovanie súčasných autentifikačných údajov resp. totožného licenčného kľúča; |
Cloudové a iné on-line funkcionality predmetu zákazky (napríklad, ale nie výlučne: reputačná databáza, procesy umelej inteligencie, atď.) musia využívať technologickú infraštruktúru nachádzajúcu sa výlučne na území štátov Európskej Únie, pričom spracovanie príslušných metadát musí byť v súlade s reguláciou GDPR. Tieto funkcionality sa musia dať konfiguračne v softvéri aj natrvalo vypnúť; |
Antivírusová ochrana koncových zariadení, jej všetky moduly, iný softvér dodávaný spolu s antivírusovým riešení v jednom balíku a riadiaca konzola pre centrálnu správu ochrany zariadení musia mať plnohodnotne implementovanú slovenčinu vrátane kompletnej dokumentácie k implementácii, prevádzke a odstraňovania porúch systému ako aj pomocníka (Help systém) v režimoch on-line aj off-line. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Partnerstvo: Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor; |
Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
3. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo alebo je poskytovaná ako doplnková služba dodávateľom) v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu; |
Dodávateľ zabezpečí pre Objednávateľa prioritizáciu pri riešení kritických incidentov na technickej podpore výrobcu antivírusového riešenia a poskytnutie príslušných eskalačných kontaktov v slovenčine pre celú komunikáciu (webovú, elektronickú, písomnú aj telefonickú). Technologická infraštruktúra podpory a poskytovateľ technickej podpory sa musí nachádzať výlučne na území štátov Európskej Únie; |
Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; |
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom minimálne telefonicky a emailom; |
Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory výrobcu plnohodnotne v slovenčine v písomnej aj ústnej forme; |
Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný túto registráciu zabezpečiť do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä, ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"); |
Dodávateľ na svoje náklady vyškolí 5 administrátorov Objednávateľa na centralizovanú správu a implementáciu produktu v trvaní najmenej 1 školiaci deň pre každú osobu v sídle Objednávateľa a na požiadanie neodkladne poskytne osobné technické konzultácie Objednávateľovi v celkovom minimálnom rozsahu 2 človekodní t. j. 16 hodín za obdobie trvania zmluvy. Termín školenia a konzultácií bude dohodnutý osobitne po uzavretí zmluvy. |
4. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne Objednávateľ Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Objednávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ. |
5. Licencie: Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorá musí byť dostupná v slovenskom jazyku a ktorú objednávateľ akceptuje po nadobudnutí účinnosti zmluvy; |
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | 2. Množstvo: Podpora pre vernostné licencie v akademickom sektore ESET Endpoint Protection Standard na antivírusovú ochranu pre celkovo 6958 ks zariadení z čoho 672 ks ako downgrade z produktu ESET Endpoint Protection Advanced. |
Navrhnutá hodnota | 2. Množstvo: Podpora pre vernostné licencie v akademickom sektore ESET Endpoint Protection Standard na antivírusovú ochranu pre celkovo 6958 ks zariadení z čoho 672 ks ako downgrade z produktu ESET Endpoint Protection Advanced, alebo ekvivalent |
je v hrubom rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní uvádzať výrobcu, bez uvedenia, že môže byť dodaný ekvivalentné riešenie.
Univerzita Komenského v Bratislave, CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.02.2022 08:00 — 25.02.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
25 834,00
25 834,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2022 14:18
16.02.2022 12:30
16.02.2022 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2022 17:24 - Vstupná ponuka | 23 000,00 | € | Cena bez DPH |
09.02.2022 17:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: