00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
34128301
D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.
Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK
Elektrický plošinový vozík
elektrický plošinový vozík, plošinový vozík, vozík
Tovar, Služba
1. Elektrický plošinový vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Elektrický plošinový vozík na prepravu materiálov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet miest na sedenie | ks | 2 | ||
2. Celková dĺžka elektrického plošinového vozíka | mm | 3400 | ||
3. Celková šírka elektrického plošinového vozíka | mm | 1300 | ||
4. Celková výška elektrického plošinového vozíka | mm | 2000 | ||
5. Vonkajší polomer otáčania | mm | 3300 | ||
6. Rozmer plošiny min. | mm | 2100x1300x800 | ||
7. Nosnosť min. | kg | 2000 | ||
8. Rozmer kolies | palec " | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Druh | elektrický plošinový vozík |
2. Pohon | elektrický |
3. Elektrický motor | min. DC 3,6 kW |
4. Napätie batérie | min. 80V/165Ah |
5. Krajina výroby | Európska únia |
6. Pulzná regulácia | vyžaduje sa |
7. Obsluha | sediaca |
8. Bočnice odnímateľné príp. sklápateľné s min. výškou 300 mm | vyžaduje sa |
9. Nabíjacie zariadenie súčasťou | vyžaduje sa |
10. Lakťová opierka po stranách sedadiel | vyžaduje sa |
11. Ochranný rám | vyžaduje sa |
12. Rotačný alebo zábleskový maják na kabíne | vyžaduje sa |
13. Signalizátor spätného chodu | vyžaduje sa |
14. Vybavený kompletným systémom osvetlenia podľa zákona o cestnej premávke | vyžaduje sa |
15. Ochranný rám posádky - viď vzor v prílohe | vyžaduje sa |
16. Nastaviteľný volant | vyžaduje sa |
17. Odkladacie priehradky pre písacie a pracovné potreby v kabíne vodiča | vyžaduje sa |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar - elektrický plošinový vozík (ďalej len "tovar/vozík") podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je nový, nepoužívaný a neopravovaný elektrický plošinový vozík v počte 1 kus, ktorého špecifikácia je uvedená v tejto zmluve, vrátane dopravy do miesta plnenia, poučenia a zaškolenia osôb, ktoré budú obsluhovať vozík. |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPET. |
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia" do 2 pracovných dní odo dňa predloženia dodávateľom. Rozhodnutie o prijatí alebo zamietnutí predloženého "vlastného návrhu plnenia" dodávateľom, potvrdí kontaktná osoba objednávateľa e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa ihneď po posúdení. |
2.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
- predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky alebo |
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky objednávateľa na predmet zákazky alebo |
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky a |
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viazúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Ak ekvivalent nebude spĺňať požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa prijatia predloženého "vlastného návrhu plnenia dodávateľa" verejným obstarávateľom, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru/vozíka predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu nezdravotníckeho materiálu elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa: |
a) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v eurách bez DPH a cenu s DPH. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky poplatky a náklady spojené s dodávkou, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu objednávateľa a záručného servisu vrátane pravidelných prehliadok a kontrol podľa odporúčaní výrobcu tovaru/vozíka; |
b) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál/technický list k tovaru v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať všetky technické vlastnosti, parametre a hodnoty tovaru; |
c) manuál k tovaru/vozíku v slovenskom jazyku resp. v českom; |
d) doklady a dokumenty k tovaru/vozíku v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR |
3.1 V prípade, že požadované doklady a dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, dodávateľ doručí doklady a dokumenty podľa bodu 3.0 v mieste sídla verejného obstarávateľa. |
3.2 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady (bod 2.0, 3.0, 3.1 ) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania predmetu zmluvy) je do 3 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy. |
4.1 Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 14 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
5.0 Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený a nepoužívaný tovar/vozík. Súčasťou dodávky tovaru je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky a odstúpiť od zmluvy. |
6.0 Dodávateľ prehlasuje, že tovar/vozík je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
7.0 Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný 2 dni pred samotnou dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. |
8.0 Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
9.0 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru/vozíka, ak pri prevzatí zistí vadu na tovare alebo ak tovar nebude zodpovedať všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, uvedenej v tejto zmluve. O neprevzatí tovaru vystaví objednávateľ protokol nezrovnalostí. |
10.0 Súčasťou riadneho dodania tovaru je dodanie technického listu k tovaru, návodu na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavy a príslušenstva v rozsahu špecifikácie uvedenej v tejto zmluve. |
11.0 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Košického kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, max. do vzdialenosti 50 km od sídla verejného obstarávateľa a s dostupnosťou do 24 hodín od nahlásenia poruchy/vady; |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi predmetu zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov, v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom; |
;c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky; |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis; |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená; |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si verejný obstarávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci- tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka; |
g) v prípade, že vadu na vozidle nie je možné odstrániť do 7 pracovných dní odo dňa prijatia tovaru/vozíka do servisu, je dodávateľ povinný zabezpečiť objednávateľovi náhradné tovar/vozík bezplatne, počas doby potrebnej na odstránenie vady na tovare; |
h) dodávateľ počas záručnej doby poskytne záručný servis zahŕňajúci bezplatné odstránenie mechanických, elektrických a elektronických porúch, bezplatnú povinnú garančnú prehliadku, bezplatnú výmenu spotrebného tovaru (dielu) na tovare; |
i) objednávateľ oznámi zistené vady bezodkladne dodávateľovi, ihneď po ich zistení písomne. Reklamáciu resp. ohlásenie zistenie vady na tovare zašle elektronicky kontaktnej osobe dodávateľa. V prípade, že tovar má vady, objednávateľ si môže uplatniť niektorý z nárokov z vád vozidla podľa zákona č.513/1991 Z.z., §436 ods. 1. Voľba medzi nárokmi z vád patrí objednávateľovi a musí byť vykonaná písomne. |
12.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
13.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (12.0) je verejný obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
14. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.02.2022 11:00 — 16.05.2022 11:00
1,00 ks
17 800,00
17 800,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zákazky) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod. 6.2.3 v OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2022 12:21
02.02.2022 13:22
02.02.2022 13:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2022 11:31 - Vstupná ponuka | 17 799,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2022 13:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 790,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: