• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2022 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2022 16:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2022 16:35

Detail zákazky Z2022561

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2022 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2022 16:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2022 16:35

Základné údaje

Z2022561

OF-249419

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6192382

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36340073

IBO s.r.o.

Bratislavská 50, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitorovacie zariadenia

monitorovacie obojky

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38290000-4 - Prieskumné, hydrografické, oceánografické a hydrologické nástroje a prístroje
  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitorovací obojok
Funkcia
Zariadenie slúžiace na pozorovanie a monitorovanie zvieraťa v prírode - pre malé a stredné šelmy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
monitorovací obojok - počet ks 7
hmotnosť zariadenia gram 125 140
obvod cm 17 24
hrúbka mm 20
rozsah frekvencie VHF vysielača MHz 148 - 174
rozsah operačnej teploty °C -30 až +50
počet náhradných batérií ku každému obojku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti monitorovacieho obojka: zaznamenávanie pozície podľa navolenia: min. 6 pozícii za deň / 12 pozícii za deň / 24 pozícii za deň , diferenciálna korekcia, aktivita na oboch osiach, indikátor pozície hlavy
vlastnosti monitorovacieho obojka: programovanie pomocou kábla s možnosťou sťahovania údajov, možnosť rozšíreného plánovača, kompatibilný drop off systém, používateľom vymeniteľná batéria
funkcie: teplota, mortalita, lokalizácia
životnosť batérie: zaznamenávanie každé 4 hodiny (6 pozícii za deň) - min. 528 dní, t.j.3168 pozícii, zaznamenávanie každé 2 hodiny (12 pozícii za deň) - min. 332 dní, t.j.3984 pozícii, životnosť vysielača 2 roky
satelitné vyhľadávanie: satelitný systém na prenášanie polohy do zvoleného zariadenia, správa údajov realizovaná cez samostatný profil (GPS web servis (ekv.) –prihlásenie sa z ľubovoľného zariadenia kdekoľvek, kde je signál)
sťahovanie údajov: UHF pre vzdialené sťahovanie v teréne v HCU , vrátane SIM karty integrovanej priamo do obojka
označenie: označenie každého obojka pre prípad straty v min. počte 50 písmen
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dovozu tovaru na miesto určenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet na celý sortiment zákazky (ktorý bude obsahovať jednotkové ceny, ceny s DPH, DPH a bez DPH ako aj konkrétny názov výrobku - značka ) do 7. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe dodacieho listu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ požaduje telefonické oznámenie dodania zásielky min. 2 hodiny pred dodaním tovaru.
Požadujeme prítomnosť zástupcu dodávateľa pri preberaní tovaru.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Požadujeme dodanie nového a nepoužívaného tovaru. Dodanie tovaru do 30 kalendárnych dní od zaslania objednávky zo strany objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať, t.j., že treba počítať s časovým zdržaním prepravcu a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou uvedenou v Objednávkovom formulári, zásielku neprevziať.
Dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d)v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR.
Všetky potrebné dokumenty dodať min. v 3 origináloch (položkový rozpočet, dodací list, faktúra).
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberecím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia do organizácie.
Servisné stredisko priamo u dodávateľa, dodávateľ musí zabezpečovať záručný servis a pozáručný kompletný servis požadovaného tovaru.
Dodávateľ musí preukázať technickú a kapacitnú spôsobilosť dodávať tovar. Prostredníctvom vystavených faktúr pre odberateľov preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 12 mesiacov do podpisu zmluvy dodal rovnaký alebo podobný tovar. Technická spôsobilosť bude stanovená na dvojnásobok PHZ tejto súťaže a to do 7. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ musí disponovať certifikátom ISO 9001 (alebo ekvivalentom certifikátu rovnakej úrovne) a to do 7. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ.
Dodávateľ musí počítať s ďalšími výdavkami vo forme dát v SIM-kartách, rovnako aj s poplatkami za satelitné spojenia zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

07.02.2022 08:00 — 08.03.2022 08:00

7,00 ks

32 300,80

26 917,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Plnenie zákazky podľa uvedených podmienok v časti Osobitné požiadavky vo formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.01.2022 08:20

03.02.2022 15:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2022 15:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2022 10:07 - Vstupná ponuka 32 300,40 € Cena s DPH
28.01.2022 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 32 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS