17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
52696871
MIPA MI, s.r.o.
Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier a baliaci papier
kancelársky papier, baliaci papier
Tovar, Služba
1. Papier kancelársky formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier kancelársky určený do multifunkčných laserových zariadení a laserových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
formát A4, bal.=500 hárkov | bal. | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plošná hmotnosť | 80g/m2 |
belosť | min. CIE 146 |
opacita | 90% |
balenie | 500 hárkov |
2. Papier kancelársky formát A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier kancelársky určený do multifunkčných laserových zariadení a laserových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
formát A3, bal.=500 hárkov | bal. | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plošná hmotnosť | 80g/m2 |
belosť | min. CIE 146 |
opacita | 90% |
balenie | 500 hárkov |
3. Papier kancelársky formát A5
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier kancelársky určený do multifunkčných laserových zariadení a laserových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
formát A5, bal.=500 hárkov | bal. | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plošná hmotnosť | 80g/m2 |
belosť | min. CIE 146 |
opacita | 90% |
balenie | 500 hárkov |
4. Papier baliaci
|
|
---|---|
Funkcia |
Baliaci papier vhodný na balenie tovaru a ochranu predmetov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer 90x126 cm, bal.=cca 10 kg | bal. | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plošná hmotnosť | 90g/m2 |
prevedenie | bezdrevný, jednostranne hladený, v hárkoch rozmerov 90x126 cm |
balenie | cca 10 kg |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie do 31. 12. 2022 odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Objednávateľ požaduje do štyroch (4) kalendárnych dní po uzatvorení rámcovej dohody predložiť podrobný rozpis jednotlivých položiek, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
Miestom plnenia predmetu zákazky je Krajská prokuratúra Prešov, Masarykova 16, 080 01 Prešov. |
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane prepravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia. |
Zadávanie zákaziek na základe a počas platnosti rámcovej dohody sa bude realizovať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávky je objednávateľ oprávnený zadávať telefonicky, zasielať na adresu oprávnenej osoby dodávateľa prostredníctvom e-mailovej správy, faxom, písomne poštou alebo prostredníctvom zástupcu dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar najneskôr do piatich (5) pracovných dní od prijatia objednávky. Objednávateľom poverená osoba zabezpečí prevzatie tovaru v pracovné dni, v čase od 8:00 do 15:00 hod. |
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou objednávateľa minimálne jeden (1) pracovný deň vopred. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednané tovary v bezchybnom stave, bez technických a právnych nedostatkov, riadne, v dohodnutom množstve a bez zbytočného odkladu. |
Dodávateľ vykoná činnosti spojené s plnením predmetu rámcovej dohody vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pričom rešpektuje technické, špecifické a právne predpisy a normy. |
Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia rámcovej dohody v mieste plnenia sa uskutoční podpísaním dodacieho listu oprávnenými osobami strán rámcovej dohody. |
Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Objednávateľ akceptuje ak faktúra slúži zároveň ako dodací list. |
Položky faktúry musia byť rozpísané jednotlivo, t. j. faktúra musí obsahovať podrobný rozpis dodaných tovarov, ich jednotkové ceny a množstvá. |
Platby budú realizované podľa uskutočnených dodávok predmetu rámcovej dohody na základe faktúr dodávateľa a na základe písomného potvrdenia dodania tovaru poverenou osobou objednávateľa, t. j. dodacím listom, ktorý bude tvoriť súčasť faktúry. |
Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti v súlade s § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne nová tridsať (30) dňová lehota splatnosti faktúry plynúť po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry. |
Platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Uvedené množstvá tovarov sú predpokladané množstvá. Objednávateľ vyhradzuje právo objednávať množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj iný tovar ak pre objednávateľa takáto situácia počas platnosti tejto rámcovej dohody nastane. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi za takýto tovar účtovať ceny podľa platného cenníka dodávateľa v čase objednania tovaru. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodávané v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu objednávateľa. To znamená, že je možné dodať jednotlivé položky predmetu zákazky aj v balení s iným rozsahom, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe objednávateľa. |
Zodpovednosť za vady tovaru a nárokov z nich vyplývajúcich sa budú riadiť § 422 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky upravenej v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
13 104,00
10 920,00
Dodávateľ do 96 hodín od uzavretia rámcovej dohody predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru, jeho technickú špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu jednotková cena bez DPH, sadzba a výška DPH a jednotková cena s DPH na všetky položky predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2022 11:29
02.02.2022 11:17
02.02.2022 11:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2022 13:59 - Vstupná ponuka | 13 099,02 | € | Cena s DPH |
01.02.2022 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 099,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: