00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby.
kopírovacie stroje, tlačiareň, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
|
1. Prenájom kopírovacích strojov je určený pre prevádzkové potreby objednávateľa.
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom | ks | 2 | ||
| 2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR | ks | 11 | ||
| 3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom | |
| Parameter : | A3 COLOR |
| Funkcie: | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
| Originálne (nové) zariadenie : | Áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
| Tlač | |
| Spôsob tlače : | laser |
| Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
| Obojstranná tlač : | áno |
| Formát papiera : | A6 - A3 |
| Gramáž papiera / kvalita papiera : | 52 - 256 g/m2 |
| Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
| Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
| Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 30 str./min A4 |
| Vstupná kapacita : | ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 500 listov |
| Skenovanie | |
| Farebné skenovanie: | áno |
| Podávač dokumentov : | obojstranný |
| Formát súboru skenovaného dokumentu : | JPEG; TIFF; PDF;XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF |
| Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB |
| Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
| Kopírovanie | |
| Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
| Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
| Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
| Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
| Tonery : | min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne |
| Ovládanie : | v slovenčine |
| Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
| Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
| Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
| Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
| Podpora IEEE 802.1x : | áno |
| Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
| Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : | áno |
| Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) |
| Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
| Finišér : | zošívanie, dierovanie |
| 2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR | |
| Parameter : | A3 COLOR |
| Funkcie : | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
| Originálne (nové) zariadenie : | Áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
| Tlač | |
| Spôsob tlače : | laser |
| Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
| Obojstranná tlač : | áno |
| Formát papiera : | A6 - A3 |
| Gramáž papiera / kvalita papiera : | 52 - 256 g/m2 |
| Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
| Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
| Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 25 str./min A4 |
| Vstupná kapacita : | ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 400 listov |
| Skenovanie | |
| Farebné skenovanie : | áno |
| Podávač dokumentov : | obojstranný |
| Formát súboru skenovaného dokumentu . | JPEG; TIFF; PDF; XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF |
| Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB; |
| Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
| Kopírovanie | |
| Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
| Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
| Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
| Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
| Tonery : | min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne |
| Ovládanie : | v slovenčine |
| Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
| Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
| Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
| Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
| Podpora IEEE 802.1x : | áno |
| Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
| Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : | áno |
| Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) |
| Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
| Finišér : | zošívanie, dierovanie |
| 3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR | |
| Parameter : | A4 COLOR |
| Funkcie : | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
| Originálne (nové) zariadenie : | áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
| Tlač | |
| Spôsob tlače : | laser |
| Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
| Obojstranná tlač : | áno |
| Formát papiera : | A6–A4 |
| Gramáž papiera / kvalita papiera : | 70 - 200 g/m2 (širší interval je povolený) |
| Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
| Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
| Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 20 str./min A4 |
| Vstupná kapacita : | min 100 listov |
| Skenovanie | |
| Farebné skenovanie : | áno |
| Podávač dokumentov : | obojstranný |
| Formát súboru skenovaného dokumentu : | JPEG; TIFF; PDF; |
| Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB |
| Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
| Kopírovanie : | |
| Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
| Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
| Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
| Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0; |
| Tonery : | čierny: min6 000 strán farebné: min4 000 strán |
| Ovládanie : | displej v slovenčine |
| Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
| Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
| Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
| Filtrovanie IP adries / blokovanie portov: | áno/áno |
| Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
| Podpora IEEE 802.1x | áno |
| Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
| Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna: min 125 000 strán farebné: min 40 000 strán |
| Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
| Finišér : | nie |
| Stolík : | nie |
| Doplňujúce funkcie – platné pre všetky zariadenia | |
| • Automatické hlásenie emailom o nedostatku tonera, papiera, o zásekoch papiera a ostatných chybách. Možnosť nastaviť tieto hlásenia v rôznych kombináciách na rôzne emaily. | |
| • Automatická synchronizácia systémového času zariadenia s časovým serverom. | |
| • Zálohovanie a obnova nastavení zariadenia, export nastavení. | |
| • Možnosť vzdialenej aktualizácie firmvéru zariadenia. | |
| • Integrácia OCR systému do zariadenia. | |
| • Multitasking-paralelná práca dvoch užívateľov - pokiaľ jeden iba tlačí, druhý môže skenovať. | |
| • Emailové odosielanie plánovaných hlásení o počte vytlačených strán, o plánovanej údržbe. | |
| • Inštalovaná RFID Mifare HID iClass SE čítačka (alebo ekvivalent) v každej tlačiarni |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Vrátane inštalácie a uvedenia do prevádzky v mieste plnenia. |
| 3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| 4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| 5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 7. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| 8. Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov; cena za zariad. spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov 2 000 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 48 mesiacov 500 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu) + cena za odkúpenie (uvedená nižšie). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB/A4 COLOR. |
| 9. Cena je vrátane dopravy, inštalácie, nastavenia zariadení a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia v meste Bratislava (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú Dodávateľovi oznámené). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
| 10. Požadujú sa originálne/nové zariadenia od jedného výrobcu. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
| 11. Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
| 12. Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. |
| 13. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky). |
| 14. Dodávateľ bude počas celej doby trvania zmluvy dodávať originálne, nerepasované tonery značky výrobcu zariadenia. Výmenu tonerov a bežného spotrebného materiálu vykonáva objednávateľ, pričom objednávateľ bude kontrolovať ochrannú plombu výrobcu toneru. V prípade zistenia dodania neoriginálneho toneru má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1.000,-EUR (jedentisíc eur) za každý takýto toner. |
| 15. Spotrebný a servisný tovar Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
| 16. Dodávku kancelárskeho papiera nezabezpečuje Dodávateľ zariadení. |
| 17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
| 18. Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
| 19. Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
| 20. Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
| 21. Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model, s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
| 22. V prípade, ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (porucha, ktorá si vyžaduje zásah Dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu zariadenia podľa bodu vyššie. |
| 23. Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od Dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
| 24. Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od Windows Server 2008, Mac OS. |
| 25. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
| 26. Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (3 mesiace). |
| 27. Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
| 28. Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
| 29. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
| 30. Skenovanie sa neúčtuje. Predpokladá sa 50 000 skenov A4 v priebehu 1 roka. |
| 31. Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. |
| 32. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany. |
| 33. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
| 34. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. (Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov)§ 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
| 35. Zariadenia musia byť dodané s podstavcom – stolíkom, ako aj s vybavením čítacieho zariadenia na karty – HID iclass SE alebo ekvivalent. |
| 36. Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému (napr., MyQ , v krajnom prípade SAFEQ alebo ekvivalent) musí zahŕňať všetky dodané zariadenia na celé obdobie prenájmu. Program zabezpečuje zaradenie tlačiarní do domény prostredníctvom služby AD (vykoná dodávateľ počas inštalácie), tlač v cloudovom systéme. |
| 37. Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF s OCR definované jediným tlačidlom. OCR sa vykonáva do slovenského jazyka (platí pre všetky zariadenia.) |
| 38. Ak dodávateľ je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu (zákazky) zmluvy, objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR za každý aj začatý deň omeškania a to až do riadneho dodania predmetu zmluvy. |
| 39. Zmluvné pokuty dohodnuté zmluvou sa nedotýkajú nároku na náhradu škody, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku porušenia zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou. |
| 40. Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak dodávateľ nedodá a nesfunkční zariadenia do 90 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 41. Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť. |
| 42. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody a na zaplatenie zmluvných pokút. |
| Ďalšie dodacie podmienky: |
| • Licencia na program SAFEQ/MyQa pod. pre celý tlačový systém na celé obdobie prenájmu zariadení. Ak je na tento účel potrebné zriadiť server, objednávateľ zriadi virtuálny server, ktorý na účel inštalácie a administrácie sprístupní dodávateľovi. |
| • Požadovaná podpora AD. |
| • Cena obsahuje zaškolenie v rozsahu najviac 10 človekohodín. |
| • Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Minimálne podmienky na programové vybavenie tlačového riešenia: |
| • Webový prístup pre administrátora a užívateľov bez nutnosti inštalácie. |
| • Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR. Možnosť zobrazenia vlastnej správy týkajúcej sa GDPR v užívateľskom rozhraní. |
| • Možnosť anonymizácie užívateľských účtov (ukonč. prac. zmluvy). |
| .• Podpora OS Server: Windows Server 2008 / 2008 R2/ 2012 / 2012 R2/ 2016. |
| • Podpora OS Klient: Windows 7,8,8.1,10, Linux , MAC, AS400, SAP. |
| • Podpora webových prehliadačov a ich verzií: Google Chrome 63 a vyššiaMozilla Firefox 57 a vyššia, Internet Explorer 11 a vyššia, Microsoft Edge 14 a vyššia, Safari 10 a vyššia. |
| • Vzdialená konfigurácia a inštalácia. |
| • Podpora SNMP. |
| • Spôsob určenia vlastníka tlačovej úlohy: odosielateľ úlohy, názov počítača, názov tlačového servera v DNS, užívateľ v názve úlohy, opýtať sa na PIN/kartu, vybrať užívateľa zo zoznamu. |
| • Analýza úlohy: zistenie počtu stránok, použitie farby a veľkosť papiera. |
| • Zmena parametrov úlohy po odoslaní na tlač cez terminál (min. požiadavka zmeniť farebnú tlač na mono, voľba duplexnej tlače, počet kópií). |
| • Funkcionalita zabezpečenej odloženej tlače - Follow me. |
| • Možnosť po prihlásení zvoliť ešte pred spustením tlače tlač všetkých úloh alebo len určitých úloh. |
| • Možnosť dokončenia tlače úloh po odhlásení. |
| • Viacfaktorové overovanie: PIN, Karta,Užívateľské meno+heslo,Karta + PIN, Karta + Heslo. |
| • Politika PINOV a hesiel: Možnosť definovať dĺžku pinu (aj viac ako 4 miestny) |
| • Určenie počtu pokusov pri nesprávnom zadaní pinu alebo hesla pri prihlásení. Možnosť definovať dobu uzamknutia. (fakultatívne, akceptuje sa ľubovoľné technické riešenie – napr. vynútenie hesla cez AD Politiku a pod.). |
| • Možnosť riadenia politík - obmedzenie práv - pre užívateľov, tlačové úlohy a tlačové zariadenia. |
| • Integrovaný prihlasovací a ovládací terminál s možnosťou vlastného nastavenia (napr. zmena farebnej schémy, vlastné logo, vlastný text a pod.). |
| • Vytváranie skenovacích a kopírovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov (dpi, farba-mono, duplex, priebežné skenovania, skenovanie do smba pod...) |
| • Import a automatická synchronizácia užívateľov z LDAP serverov. |
| • Manuálne a automatické podrobné reporty podľa nadefinovaných kritérií. |
| • Nahlasovanie chybnej tlače užívateľom priamo z panela zariadenia - vzdialené zobrazenie poruchy na paneli zariadenia (napr. „Pozor špiní", „Použite iba skenovanie", Volajte IT odd. 0800 123 456) |
| • Offline prihlásenie na terminál a tlač lokálne zaradených úloh, kopírovanie alebo skenovanie do USB v prípade výpadku spojenia so serverom |
| • Miestne zaraďovanie tlače - odoslanie tlačových úloh priamo na tlačové zariadenie na miesto odoslania na server – možnosť povoliť len definovaným používateľom |
| • Fakultatívne: Nastavenie limitov (kvót) pre tlač, kopírovanie a skenovanie. Sledovaná hodnota : celkový počet strán, farebné strany, skenované strany. |
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.05.2022 00:00 — 20.05.2022 00:00
3,00 položky
112 300,00
93 583,00
Dodávateľ predloží v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Objednávateľ/verejný obstarávateľ sa vyjadrí k vlastnému návrhu dodávateľa na plnenie zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska. Z vlastného návrhu na plnenie zákazky a predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2022 08:12
14.02.2022 14:00
14.02.2022 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.01.2022 09:54 - Vstupná ponuka | 112 200,00 | € | Cena s DPH |
| 31.01.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 200,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: