• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 15:25

Detail zákazky Z2022533

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2022 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2022 15:25

Základné údaje

Z2022533

OF-249351

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6209865

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby.

kopírovacie stroje, tlačiareň, tonery, multifunkčné zariadenie

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 48773000-7 - Obslužné programy na tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kopírovacích strojov je určený pre prevádzkové potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom ks 2
2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR ks 11
3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom
Parameter : A3 COLOR
Funkcie: farebná tlačiareň, skener, kopírka
Originálne (nové) zariadenie : Áno (zariadenie nesmie byť repasované)
Tlač
Spôsob tlače : laser
Kvalita tlače : min. 1200 x 1200 dpi
Obojstranná tlač : áno
Formát papiera : A6 - A3
Gramáž papiera / kvalita papiera  : 52 - 256 g/m2
Tlačové jazyky : PCL 6, Postscript 3, XPS
Tlač z USB pamäte : formáty: PDF, XPS
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : min. 30 str./min A4
Vstupná kapacita : ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 500 listov
Skenovanie
Farebné skenovanie: áno
Podávač dokumentov : obojstranný
Formát súboru skenovaného dokumentu : JPEG; TIFF; PDF;XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF
Vlastnosti : sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB
Funkcie skenovania : podpora LDAP
Kopírovanie
Kvalita kopírovania : min. 600 x 600 dpi
Predvoľba počtu kópií : 1 - 999
Zmenšenie/zväčšenie : 25 až 400%
Rozhrania : 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0
Tonery : min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne
Ovládanie : v slovenčine
Návod : v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Typ zariadenia : samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: SSL3, TLS1.0/1.1/1.2
Podpora IEEE 802.1x : áno
Šifrovanie údajov na úložisku : podľa štandardu AES 256
Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : áno
Životnosť zobrazovacej jednotky : čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica)
Zabezpečenie : PIN/karta/PIN+karta
Finišér : zošívanie, dierovanie
2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR
Parameter : A3 COLOR
Funkcie : farebná tlačiareň, skener, kopírka
Originálne (nové) zariadenie : Áno (zariadenie nesmie byť repasované)
Tlač
Spôsob tlače : laser
Kvalita tlače : min. 1200 x 1200 dpi
Obojstranná tlač : áno
Formát papiera : A6 - A3
Gramáž papiera / kvalita papiera : 52 - 256 g/m2
Tlačové jazyky : PCL 6, Postscript 3, XPS
Tlač z USB pamäte : formáty: PDF, XPS
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : min. 25 str./min A4
Vstupná kapacita : ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 400 listov
Skenovanie
Farebné skenovanie : áno
Podávač dokumentov : obojstranný
Formát súboru skenovaného dokumentu . JPEG; TIFF; PDF; XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF
Vlastnosti : sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB;
Funkcie skenovania : podpora LDAP
Kopírovanie
Kvalita kopírovania : min. 600 x 600 dpi
Predvoľba počtu kópií : 1 - 999
Zmenšenie/zväčšenie : 25 až 400%
Rozhrania : 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0
Tonery  : min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne
Ovládanie : v slovenčine
Návod : v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Typ zariadenia : samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: SSL3, TLS1.0/1.1/1.2
Podpora IEEE 802.1x : áno
Šifrovanie údajov na úložisku : podľa štandardu AES 256
Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : áno
Životnosť zobrazovacej jednotky : čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica)
Zabezpečenie : PIN/karta/PIN+karta
Finišér : zošívanie, dierovanie
3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR
Parameter : A4 COLOR
Funkcie : farebná tlačiareň, skener, kopírka
Originálne (nové) zariadenie : áno (zariadenie nesmie byť repasované)
Tlač
Spôsob tlače : laser
Kvalita tlače : min. 1200 x 1200 dpi
Obojstranná tlač : áno
Formát papiera : A6–A4
Gramáž papiera / kvalita papiera : 70 - 200 g/m2 (širší interval je povolený)
Tlačové jazyky : PCL 6, Postscript 3, XPS
Tlač z USB pamäte : formáty: PDF, XPS
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : min. 20 str./min A4
Vstupná kapacita : min 100 listov
Skenovanie
Farebné skenovanie : áno
Podávač dokumentov : obojstranný
Formát súboru skenovaného dokumentu : JPEG; TIFF; PDF;
Vlastnosti : sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB
Funkcie skenovania : podpora LDAP
Kopírovanie :
Kvalita kopírovania : min. 600 x 600 dpi
Predvoľba počtu kópií : 1 -  999
Zmenšenie/zväčšenie : 25 až 400%
Rozhrania : 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0;
Tonery : čierny: min6 000 strán farebné: min4 000 strán
Ovládanie : displej v slovenčine
Návod : v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Typ zariadenia : samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality
Filtrovanie IP adries / blokovanie portov: áno/áno
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: SSL3, TLS1.0/1.1/1.2
Podpora IEEE 802.1x áno
Šifrovanie údajov na úložisku : podľa štandardu AES 256
Životnosť zobrazovacej jednotky : čierna: min 125 000 strán farebné: min 40 000 strán
Zabezpečenie : PIN/karta/PIN+karta
Finišér : nie
Stolík : nie
Doplňujúce funkcie – platné pre všetky zariadenia
•    Automatické hlásenie emailom o nedostatku tonera, papiera, o zásekoch papiera a ostatných chybách. Možnosť nastaviť tieto hlásenia v rôznych kombináciách na rôzne emaily.
•    Automatická synchronizácia systémového času zariadenia s časovým serverom.
•    Zálohovanie a obnova nastavení zariadenia, export nastavení.
•    Možnosť vzdialenej aktualizácie firmvéru zariadenia.
•    Integrácia OCR systému do zariadenia.
•    Multitasking-paralelná práca dvoch užívateľov - pokiaľ jeden iba tlačí, druhý môže skenovať.
•    Emailové odosielanie plánovaných hlásení o počte vytlačených strán, o plánovanej údržbe.
•    Inštalovaná RFID Mifare HID iClass SE čítačka (alebo ekvivalent) v každej tlačiarni
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.    Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.    Vrátane inštalácie a uvedenia do prevádzky v mieste plnenia.
3.    Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
4.    Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj  v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
5.    Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6.    Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
7.    Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
8.    Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov; cena za zariad. spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov 2 000 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 48 mesiacov 500 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu) + cena za odkúpenie (uvedená nižšie). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB/A4 COLOR.
9.    Cena je vrátane dopravy, inštalácie, nastavenia zariadení a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia v meste Bratislava (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú Dodávateľovi oznámené). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu.
10.    Požadujú sa originálne/nové zariadenia od jedného výrobcu. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité.
11.    Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu.
12.    Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu.
13.    Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky).
14.    Dodávateľ bude počas celej doby trvania zmluvy dodávať originálne, nerepasované tonery značky výrobcu zariadenia. Výmenu tonerov a bežného spotrebného materiálu vykonáva objednávateľ, pričom objednávateľ bude kontrolovať ochrannú plombu výrobcu toneru. V prípade zistenia dodania neoriginálneho toneru má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1.000,-EUR (jedentisíc eur) za každý takýto toner.
15.    Spotrebný a servisný tovar Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného.
16.    Dodávku kancelárskeho papiera nezabezpečuje Dodávateľ zariadení.
17.    Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán.
18.    Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami.
19.    Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie.
20.    Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi.
21.    Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model, s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie.
22.    V prípade, ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (porucha, ktorá si vyžaduje zásah Dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu zariadenia podľa bodu vyššie.
23.    Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od Dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení).
24.    Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od Windows Server 2008, Mac OS.
25.    Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu.
26.    Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (3 mesiace).
27.    Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.)
28.    Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy.
29.    Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov.
30.    Skenovanie sa neúčtuje. Predpokladá sa 50 000 skenov A4 v priebehu 1 roka.
31.    Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany.
32.    Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany.
33.    Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou.
34.    Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa Zákona č. 343/2015 Z. z.  (Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov)§ 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa Zákona č. 343/2015 Z. z.  § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
35.    Zariadenia musia byť dodané s podstavcom – stolíkom, ako aj s vybavením čítacieho zariadenia na karty – HID iclass SE alebo ekvivalent.
36.    Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému (napr., MyQ , v krajnom prípade SAFEQ alebo ekvivalent) musí zahŕňať všetky dodané zariadenia na celé obdobie prenájmu. Program zabezpečuje zaradenie tlačiarní do domény prostredníctvom služby AD (vykoná dodávateľ počas inštalácie), tlač v cloudovom systéme.
37.    Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF s OCR definované jediným tlačidlom. OCR sa vykonáva do slovenského jazyka (platí pre všetky zariadenia.)
38.    Ak dodávateľ je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu (zákazky) zmluvy, objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR za každý aj začatý deň omeškania a to až do riadneho dodania predmetu zmluvy.
39.    Zmluvné pokuty dohodnuté zmluvou sa nedotýkajú nároku na náhradu škody, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku porušenia zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou.
40.    Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak dodávateľ nedodá a nesfunkční zariadenia do 90 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
41.    Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť.
42.    Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody a na zaplatenie zmluvných pokút.
Ďalšie dodacie podmienky:
•    Licencia na program SAFEQ/MyQa pod. pre celý tlačový systém na celé obdobie prenájmu zariadení.  Ak je na tento účel potrebné zriadiť server, objednávateľ zriadi virtuálny server, ktorý na účel inštalácie a administrácie sprístupní dodávateľovi.
•    Požadovaná podpora AD.
•    Cena obsahuje zaškolenie v rozsahu najviac 10 človekohodín.
•    Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Minimálne podmienky na programové vybavenie tlačového riešenia:
•    Webový prístup pre administrátora a užívateľov bez nutnosti inštalácie.
•    Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR. Možnosť zobrazenia vlastnej správy týkajúcej sa GDPR v užívateľskom rozhraní.
•    Možnosť anonymizácie užívateľských účtov (ukonč. prac. zmluvy).
.•    Podpora OS Server: Windows Server 2008 / 2008 R2/ 2012 / 2012 R2/ 2016.
•    Podpora OS Klient: Windows 7,8,8.1,10, Linux , MAC, AS400, SAP.
•    Podpora webových prehliadačov a ich verzií: Google Chrome 63 a vyššiaMozilla Firefox 57 a vyššia, Internet Explorer 11 a vyššia, Microsoft Edge 14 a vyššia, Safari 10 a vyššia.
•    Vzdialená konfigurácia a inštalácia.
•    Podpora SNMP.
•    Spôsob určenia vlastníka tlačovej úlohy: odosielateľ úlohy, názov počítača, názov tlačového servera v DNS, užívateľ v názve úlohy, opýtať sa na PIN/kartu, vybrať užívateľa zo zoznamu.
•    Analýza úlohy: zistenie počtu stránok, použitie farby a veľkosť papiera.
•    Zmena parametrov úlohy po odoslaní na tlač cez terminál (min. požiadavka zmeniť farebnú tlač na mono, voľba duplexnej tlače, počet kópií).
•    Funkcionalita zabezpečenej odloženej tlače - Follow me.
•    Možnosť po prihlásení zvoliť ešte pred spustením tlače tlač všetkých úloh alebo len určitých úloh.
•    Možnosť dokončenia tlače úloh po odhlásení.
•    Viacfaktorové overovanie: PIN, Karta,Užívateľské meno+heslo,Karta + PIN, Karta + Heslo.
•    Politika PINOV a hesiel: Možnosť definovať dĺžku pinu (aj viac ako 4 miestny)
•    Určenie počtu pokusov pri nesprávnom zadaní pinu alebo hesla pri prihlásení. Možnosť definovať dobu uzamknutia. (fakultatívne, akceptuje sa ľubovoľné technické riešenie – napr. vynútenie hesla cez AD Politiku a pod.).
•    Možnosť riadenia politík - obmedzenie práv - pre užívateľov, tlačové úlohy a tlačové zariadenia.
•    Integrovaný prihlasovací a ovládací terminál s možnosťou vlastného nastavenia (napr. zmena farebnej schémy, vlastné logo, vlastný text a pod.).
•    Vytváranie skenovacích a kopírovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov (dpi, farba-mono, duplex, priebežné skenovania, skenovanie do smba pod...)
•    Import a automatická synchronizácia užívateľov z LDAP serverov.
•    Manuálne a automatické podrobné reporty podľa nadefinovaných kritérií.
•    Nahlasovanie chybnej tlače užívateľom priamo z panela zariadenia - vzdialené zobrazenie poruchy na paneli zariadenia (napr. „Pozor špiní", „Použite iba skenovanie", Volajte IT odd. 0800 123 456)
•    Offline prihlásenie na terminál a tlač lokálne zaradených úloh, kopírovanie alebo skenovanie do USB v prípade výpadku spojenia so serverom
•    Miestne zaraďovanie tlače - odoslanie tlačových úloh priamo na tlačové zariadenie na miesto odoslania na server – možnosť povoliť len definovaným používateľom
•    Fakultatívne: Nastavenie limitov (kvót) pre tlač, kopírovanie a skenovanie. Sledovaná hodnota : celkový počet strán, farebné strany, skenované strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.05.2022 00:00 — 20.05.2022 00:00

3,00 položky

112 300,00

93 583,00

Dodávateľ predloží v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Objednávateľ/verejný obstarávateľ sa vyjadrí k vlastnému návrhu dodávateľa na plnenie zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska. Z vlastného návrhu na plnenie zákazky a predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 08:12

14.02.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 865
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2022 09:54 - Vstupná ponuka 112 200,00 € Cena s DPH
31.01.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 112 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS