00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby.
kopírovacie stroje, tlačiareň, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom kopírovacích strojov je určený pre prevádzkové potreby objednávateľa.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom | ks | 2 | ||
2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR | ks | 11 | ||
3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR s finišérom | |
Parameter : | A3 COLOR |
Funkcie: | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
Originálne (nové) zariadenie : | Áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
Tlač | |
Spôsob tlače : | laser |
Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
Obojstranná tlač : | áno |
Formát papiera : | A6 - A3 |
Gramáž papiera / kvalita papiera : | 52 - 256 g/m2 |
Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 30 str./min A4 |
Vstupná kapacita : | ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 500 listov |
Skenovanie | |
Farebné skenovanie: | áno |
Podávač dokumentov : | obojstranný |
Formát súboru skenovaného dokumentu : | JPEG; TIFF; PDF;XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF |
Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB |
Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
Kopírovanie | |
Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
Tonery : | min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne |
Ovládanie : | v slovenčine |
Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
Podpora IEEE 802.1x : | áno |
Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : | áno |
Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) |
Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
Finišér : | zošívanie, dierovanie |
2. Multifunkčná tlačiareň A3 COLOR | |
Parameter : | A3 COLOR |
Funkcie : | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
Originálne (nové) zariadenie : | Áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
Tlač | |
Spôsob tlače : | laser |
Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
Obojstranná tlač : | áno |
Formát papiera : | A6 - A3 |
Gramáž papiera / kvalita papiera : | 52 - 256 g/m2 |
Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 25 str./min A4 |
Vstupná kapacita : | ručný podávač na min. 50 listov, min. 2x vstupný zásobník, každý na min. 400 listov |
Skenovanie | |
Farebné skenovanie : | áno |
Podávač dokumentov : | obojstranný |
Formát súboru skenovaného dokumentu . | JPEG; TIFF; PDF; XPS; kompaktné XPS; PPTX Voliteľne: prehľadávateľné PDF |
Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB; |
Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
Kopírovanie | |
Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
Tonery : | min. 20 000 strán pri 5% pokrytí čiernobielo; min. 20 000 strán pri 5% pokrytí farebne |
Ovládanie : | v slovenčine |
Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
Podpora IEEE 802.1x : | áno |
Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
Bezpečné odstránenie údajov z úložiska : | áno |
Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna 100 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) farebné 50 000/100 000 strán (fotovalec/vývojnica) |
Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
Finišér : | zošívanie, dierovanie |
3. Multifunkčná tlačiareň A4 COLOR | |
Parameter : | A4 COLOR |
Funkcie : | farebná tlačiareň, skener, kopírka |
Originálne (nové) zariadenie : | áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
Tlač | |
Spôsob tlače : | laser |
Kvalita tlače : | min. 1200 x 1200 dpi |
Obojstranná tlač : | áno |
Formát papiera : | A6–A4 |
Gramáž papiera / kvalita papiera : | 70 - 200 g/m2 (širší interval je povolený) |
Tlačové jazyky : | PCL 6, Postscript 3, XPS |
Tlač z USB pamäte : | formáty: PDF, XPS |
Rýchlosť tlače/kopírovania (A4) : | min. 20 str./min A4 |
Vstupná kapacita : | min 100 listov |
Skenovanie | |
Farebné skenovanie : | áno |
Podávač dokumentov : | obojstranný |
Formát súboru skenovaného dokumentu : | JPEG; TIFF; PDF; |
Vlastnosti : | sieťový TWAIN sken; skenovanie do e-mailu; skenovanie na SMB; skenovanie na USB |
Funkcie skenovania : | podpora LDAP |
Kopírovanie : | |
Kvalita kopírovania : | min. 600 x 600 dpi |
Predvoľba počtu kópií : | 1 - 999 |
Zmenšenie/zväčšenie : | 25 až 400% |
Rozhrania : | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0; |
Tonery : | čierny: min6 000 strán farebné: min4 000 strán |
Ovládanie : | displej v slovenčine |
Návod : | v elektronickej forme, v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Typ zariadenia : | samostatne stojace - so stolíkom na kolieskach |
Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality | |
Filtrovanie IP adries / blokovanie portov: | áno/áno |
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL3, TLS1.0/1.1/1.2 |
Podpora IEEE 802.1x | áno |
Šifrovanie údajov na úložisku : | podľa štandardu AES 256 |
Životnosť zobrazovacej jednotky : | čierna: min 125 000 strán farebné: min 40 000 strán |
Zabezpečenie : | PIN/karta/PIN+karta |
Finišér : | nie |
Stolík : | nie |
Doplňujúce funkcie – platné pre všetky zariadenia | |
• Automatické hlásenie emailom o nedostatku tonera, papiera, o zásekoch papiera a ostatných chybách. Možnosť nastaviť tieto hlásenia v rôznych kombináciách na rôzne emaily. | |
• Automatická synchronizácia systémového času zariadenia s časovým serverom. | |
• Zálohovanie a obnova nastavení zariadenia, export nastavení. | |
• Možnosť vzdialenej aktualizácie firmvéru zariadenia. | |
• Integrácia OCR systému do zariadenia. | |
• Multitasking-paralelná práca dvoch užívateľov - pokiaľ jeden iba tlačí, druhý môže skenovať. | |
• Emailové odosielanie plánovaných hlásení o počte vytlačených strán, o plánovanej údržbe. | |
• Inštalovaná RFID Mifare HID iClass SE čítačka (alebo ekvivalent) v každej tlačiarni |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie a uvedenia do prevádzky v mieste plnenia. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
7. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
8. Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov; cena za zariad. spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov 2 000 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 48 mesiacov 500 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu) + cena za odkúpenie (uvedená nižšie). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB/A4 COLOR. |
9. Cena je vrátane dopravy, inštalácie, nastavenia zariadení a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia v meste Bratislava (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú Dodávateľovi oznámené). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
10. Požadujú sa originálne/nové zariadenia od jedného výrobcu. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
11. Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
12. Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. |
13. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky). |
14. Dodávateľ bude počas celej doby trvania zmluvy dodávať originálne, nerepasované tonery značky výrobcu zariadenia. Výmenu tonerov a bežného spotrebného materiálu vykonáva objednávateľ, pričom objednávateľ bude kontrolovať ochrannú plombu výrobcu toneru. V prípade zistenia dodania neoriginálneho toneru má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1.000,-EUR (jedentisíc eur) za každý takýto toner. |
15. Spotrebný a servisný tovar Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
16. Dodávku kancelárskeho papiera nezabezpečuje Dodávateľ zariadení. |
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
18. Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
19. Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
20. Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
21. Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model, s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
22. V prípade, ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (porucha, ktorá si vyžaduje zásah Dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu zariadenia podľa bodu vyššie. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od Dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
24. Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows 7 a vyššie vrátane serverových platforiem od Windows Server 2008, Mac OS. |
25. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
26. Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (3 mesiace). |
27. Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
28. Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
29. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
30. Skenovanie sa neúčtuje. Predpokladá sa 50 000 skenov A4 v priebehu 1 roka. |
31. Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. |
32. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany. |
33. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
34. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. (Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov)§ 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
35. Zariadenia musia byť dodané s podstavcom – stolíkom, ako aj s vybavením čítacieho zariadenia na karty – HID iclass SE alebo ekvivalent. |
36. Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému (napr., MyQ , v krajnom prípade SAFEQ alebo ekvivalent) musí zahŕňať všetky dodané zariadenia na celé obdobie prenájmu. Program zabezpečuje zaradenie tlačiarní do domény prostredníctvom služby AD (vykoná dodávateľ počas inštalácie), tlač v cloudovom systéme. |
37. Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF s OCR definované jediným tlačidlom. OCR sa vykonáva do slovenského jazyka (platí pre všetky zariadenia.) |
38. Ak dodávateľ je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu (zákazky) zmluvy, objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR za každý aj začatý deň omeškania a to až do riadneho dodania predmetu zmluvy. |
39. Zmluvné pokuty dohodnuté zmluvou sa nedotýkajú nároku na náhradu škody, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku porušenia zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou. |
40. Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak dodávateľ nedodá a nesfunkční zariadenia do 90 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
41. Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť. |
42. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody a na zaplatenie zmluvných pokút. |
Ďalšie dodacie podmienky: |
• Licencia na program SAFEQ/MyQa pod. pre celý tlačový systém na celé obdobie prenájmu zariadení. Ak je na tento účel potrebné zriadiť server, objednávateľ zriadi virtuálny server, ktorý na účel inštalácie a administrácie sprístupní dodávateľovi. |
• Požadovaná podpora AD. |
• Cena obsahuje zaškolenie v rozsahu najviac 10 človekohodín. |
• Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Minimálne podmienky na programové vybavenie tlačového riešenia: |
• Webový prístup pre administrátora a užívateľov bez nutnosti inštalácie. |
• Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR. Možnosť zobrazenia vlastnej správy týkajúcej sa GDPR v užívateľskom rozhraní. |
• Možnosť anonymizácie užívateľských účtov (ukonč. prac. zmluvy). |
.• Podpora OS Server: Windows Server 2008 / 2008 R2/ 2012 / 2012 R2/ 2016. |
• Podpora OS Klient: Windows 7,8,8.1,10, Linux , MAC, AS400, SAP. |
• Podpora webových prehliadačov a ich verzií: Google Chrome 63 a vyššiaMozilla Firefox 57 a vyššia, Internet Explorer 11 a vyššia, Microsoft Edge 14 a vyššia, Safari 10 a vyššia. |
• Vzdialená konfigurácia a inštalácia. |
• Podpora SNMP. |
• Spôsob určenia vlastníka tlačovej úlohy: odosielateľ úlohy, názov počítača, názov tlačového servera v DNS, užívateľ v názve úlohy, opýtať sa na PIN/kartu, vybrať užívateľa zo zoznamu. |
• Analýza úlohy: zistenie počtu stránok, použitie farby a veľkosť papiera. |
• Zmena parametrov úlohy po odoslaní na tlač cez terminál (min. požiadavka zmeniť farebnú tlač na mono, voľba duplexnej tlače, počet kópií). |
• Funkcionalita zabezpečenej odloženej tlače - Follow me. |
• Možnosť po prihlásení zvoliť ešte pred spustením tlače tlač všetkých úloh alebo len určitých úloh. |
• Možnosť dokončenia tlače úloh po odhlásení. |
• Viacfaktorové overovanie: PIN, Karta,Užívateľské meno+heslo,Karta + PIN, Karta + Heslo. |
• Politika PINOV a hesiel: Možnosť definovať dĺžku pinu (aj viac ako 4 miestny) |
• Určenie počtu pokusov pri nesprávnom zadaní pinu alebo hesla pri prihlásení. Možnosť definovať dobu uzamknutia. (fakultatívne, akceptuje sa ľubovoľné technické riešenie – napr. vynútenie hesla cez AD Politiku a pod.). |
• Možnosť riadenia politík - obmedzenie práv - pre užívateľov, tlačové úlohy a tlačové zariadenia. |
• Integrovaný prihlasovací a ovládací terminál s možnosťou vlastného nastavenia (napr. zmena farebnej schémy, vlastné logo, vlastný text a pod.). |
• Vytváranie skenovacích a kopírovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov (dpi, farba-mono, duplex, priebežné skenovania, skenovanie do smba pod...) |
• Import a automatická synchronizácia užívateľov z LDAP serverov. |
• Manuálne a automatické podrobné reporty podľa nadefinovaných kritérií. |
• Nahlasovanie chybnej tlače užívateľom priamo z panela zariadenia - vzdialené zobrazenie poruchy na paneli zariadenia (napr. „Pozor špiní", „Použite iba skenovanie", Volajte IT odd. 0800 123 456) |
• Offline prihlásenie na terminál a tlač lokálne zaradených úloh, kopírovanie alebo skenovanie do USB v prípade výpadku spojenia so serverom |
• Miestne zaraďovanie tlače - odoslanie tlačových úloh priamo na tlačové zariadenie na miesto odoslania na server – možnosť povoliť len definovaným používateľom |
• Fakultatívne: Nastavenie limitov (kvót) pre tlač, kopírovanie a skenovanie. Sledovaná hodnota : celkový počet strán, farebné strany, skenované strany. |
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.05.2022 00:00 — 20.05.2022 00:00
3,00 položky
112 300,00
93 583,00
Dodávateľ predloží v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Objednávateľ/verejný obstarávateľ sa vyjadrí k vlastnému návrhu dodávateľa na plnenie zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska. Z vlastného návrhu na plnenie zákazky a predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.01.2022 08:12
14.02.2022 14:00
14.02.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2022 09:54 - Vstupná ponuka | 112 200,00 | € | Cena s DPH |
31.01.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: