17336121
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nových Zámkoch
Slovenská 13, Nové Zámky, 94030, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Tovar, Služba
|
1. Toaletný papier, skladané utierky ZZ
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Toaletný papier, skladané utierky ZZ |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Jednorázová utierka Z-Z skladaná, zelená, 25x23 cm | kartón | 4 | ||
| 2. Toaletný papier dvojvrstvový | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Jednorázová utierka Z-Z skladaná, zelená, recyklát, 1 vrstvová, veľkosť 25x23 cm, bal.= 5000 ks v kartóne | Balenie: 5000 ks v kartóne |
| Toaletný papier dvojvrstvový, recyklát, biely, dĺžka 68 m(+-2m) | Balenie: 1 ks |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Splatnosť faktúry 60 dní. |
| Dodanie tovaru bude realizované počas 12 mesiacov od dátumu uzavretia Rámcovej zmluvy podľa aktuálnej potreby na základe objednávky 1x štvrťročne s fakturáciou za každú objednávku osobitne. |
| Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. |
| Termín dodania tovaru zo zákazky : do 5 dní od obdržania objednávky. |
| V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií |
| V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Slovenská č. 13, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.02.2022 09:30 — 30.12.2022 09:31
504,00 ks
350,00
330,00
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2022 09:35
28.01.2022 09:00
28.01.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.01.2022 08:55 - Vstupná ponuka | 349,99 | € | Cena s DPH |
| 27.01.2022 18:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 349,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: