• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 10:00

Detail zákazky Z2022529

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 10:00

Základné údaje

Z2022529

OF-249396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6179589

Objednávateľ

17336121

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nových Zámkoch

Slovenská 13, Nové Zámky, 94030, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, skladané utierky ZZ

Toaletný papier, skladané utierky ZZ

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Funkcia
Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jednorázová utierka Z-Z skladaná, zelená, 25x23 cm kartón 4
2. Toaletný papier dvojvrstvový ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorázová utierka Z-Z skladaná, zelená, recyklát, 1 vrstvová, veľkosť 25x23 cm, bal.= 5000 ks v kartóne Balenie: 5000 ks v kartóne
Toaletný papier dvojvrstvový, recyklát,  biely,  dĺžka 68 m(+-2m) Balenie: 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodanie tovaru bude realizované počas 12 mesiacov od dátumu uzavretia Rámcovej zmluvy podľa aktuálnej potreby na základe objednávky 1x štvrťročne s fakturáciou za každú objednávku osobitne.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Termín dodania tovaru zo zákazky : do 5 dní od obdržania objednávky.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská č. 13, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.02.2022 09:30 — 30.12.2022 09:31

504,00 ks

350,00

330,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2022 09:35

28.01.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2022 08:55 - Vstupná ponuka 349,99 € Cena s DPH
27.01.2022 18:03 - Najvýhodnejšia ponuka 349,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS