• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 13:35

Detail zákazky Z2022523

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2022 13:35

Základné údaje

Z2022523

OF-249370

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6179587

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - chemické čistenie a pranie

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výstroj - chemické čistenie a pranie
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autopoťah ks 10
Blúza poľná (DaSS, 97, ....) ks 72
Blúza pracovná ks 40
Blúza pracovná antistatická ks 10
Blúza pracovná hasičská UBO ks 20
Bunda ochranná reflexná ks 3
Bunda poľná (DaSS, 97, ....) ks 10
Čiapka poľná ks 3
Hygienická vložka stanová ks 3
Kabát hasičský zásahový ks 10
Kabát poľný (DaSS, 97, ....) ks 60
Kabát pracovný antistatický ks 16
Kabát pracovný, šušťákový ks 5
Košeľa pracovná antistatická ks 3
Košeľa služobná, pracovná ks 60
Kožuch pre strážnych ks 3
Kukla kombinovaná ks 5
Mikina flísová ks 20
Nohavice hasičské zásahové ks 10
Nohavice poľné (DaSS, 97, ....) ks 40
Nohavice pracovné (biele, farebné) ks 140
Nohavice pracovné antistatické ks 3
Nohavice pracovné hasičské UBO ks 5
Nohavice reflexné ks 3
Obrus biely všetky veľkosti ks 160
Obrus farebný všetky veľkosti ks 16
Osúška ks 10
Paplón ks 10
Plachta ks 650
Plášť do dažďa ks 3
Plášť pracovný (biely, farebný) ks 3
Pláštenka stanová ks 3
Povlak na paplón ks 640
Povlak na vankúš ks 660
Rukavice pletené pár 6
Spodky ks 15
Sveter pletený ks 3
Tepelná vložka do stanov ks 3
Tielko ks 8
Tričko DR (biele, farebné) ks 3
Tričko DR antistatické ks 3
Tričko KR (biele, farebné) ks 190
Tričko KR antistatické ks 3
Ušianka plyšová ks 12
Uterák ks 700
Utierka ks 1300
Vankúš ks 5
Vesta ochranná, reflexná, DaSS ks 3
Vložka do kabáta ks 10
Vložka do nohavíc ks 10
Záclona m2 10
Zástera pracovná ks 3
Záves farebný m2 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Termín poskytovania služby bude v 14 denných intervaloch na základe objednávky odoslanej poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz čistého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Objednávateľ pri odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom každého materiálu,alebo obe zmluvné strany skontrolujú dovoz čistého materiálu podľa výdajky. Dodávateľ pri takejto kontrole vo faktúre musí uviesť, že faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb  po zrealizovaní objednávky.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry( v prípade že nepoužije kontrolu podľa výdajky - bod 6)
Objednávateľ je povinný dodať 2x faktúru a 2x dodací list s originálnym podpisom. Pokiaľ faktúra slúži ako dodací list na faktúre to musí byť uvedené.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, alebo celkovú cenu za jednotlivé položky.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, alebo výdajky.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.02.2022 08:00 — 31.12.2022 13:00

1,00 súbor jednotiek

3 500,00

3 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2022 09:10

28.01.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 45
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2022 09:44 - Vstupná ponuka 3 499,87 € Cena s DPH
28.01.2022 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 3 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS