• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2022 15:10

Detail zákazky Z2022489

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.02.2022 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.02.2022 15:10

Základné údaje

Z2022489

OF-249232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6202050

Objednávateľ

00328693

Mesto Revúca

Námestie slobody 13/17, Revúca, 05080, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou v kombinácii so stravnými poukážkami

elektronická stravovacia karta, stravná poukážka

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou v kombinácii so stravnými poukážkami
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v kombinácii so stravnými poukážkami v papierovej forme vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 3,83
Maximálna výška finančných zdrojov EUR 128000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať meno a priezvisko držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta je platná min. 3 roky odo dňa jej vydania
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie
Elektronická stravovacia karta je naviazaná na aplikáciu v mobilnom telefóne
Elektronická stravovacia karta je použiteľná výhradne len na účel stravovania (nie výber hotovosti)
Elektronická stravovacia karta sa viaže na stravovacie zariadenia a zariadenia na kúpu potravín na území SR
Elektronická stravovacia karta obsahuje prílohu vo forme poučenia pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta je viazaná na identifikačný kód s možnosťou jeho zmeny
Elektronická stravovacia karta má pridelený aktivačný kód na stiahnutie aplikácie
Elektronická stravovacia karta obsahuje dátum expirácie (rok, mesiac)
Elektronická stravovacia karta je bezkontaktná s možnosťou overenia zostatku elektronických finančných prostriedkov jednak priamo na účte z POS terminálu, na webovom portáli poskytovateľa a v mobilnej aplikácii.
Elektronická stravovacia karta má číselný a čiarový kód
Elektronická stravovacia karta má uvedené kontaktné údaje dodávateľa
Elektronická stravovacia karta musí byť dodaná objednávateľovi do 2 pracovných dní od obdržania záväznej objednávky
Stravná poukážka v papierovej forme musí mať vyznačenú nominálnu hodnotu
Stravná poukážka v papierovej forme musí mať vyznačený kalendárny rok doby platnosti
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje čiarový, resp. číselný kód
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje názov loga dodávateľa
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje poučenie pre spotrebiteľa
Stravná poukážka v papierovej forme je opatrená ochrannými prvkami proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ bude plniť predmet zákazky až do vyčerpania dohodnutého počtu stravovacích jednotiek..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Elektronická stravovacia karta a stravovacia poukážka v papierovej forme nemá charakter všeobecného platobného prostriedku a je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín).
Nominálna hodnota elektronickej stravnej poukážky a stravnej poukážky v papierovej forme stanovená na 3,83€ počas doby poskytovania služby. Elektronické stravné poukážky budú zamestnancom objednávateľa nabíjané v ním požadovanej nominálnej hodnote.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu elektronickej stravovacej poukážky a stravnej poukážky v papierovej forme počas platnosti Rámcovej dohody na zabezpečenie stravovacích služieb meniť. Hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien legislatívy.
Elektronické stravné poukážky budú zamestnancom objednávateľa nabíjané po doručení elektronickej personalizovanej objednávky dodávateľovi na zabezpečenie stravovacích služieb najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. V prípade nedodržania termínu si môže objednávateľ uplatniť sankciu vo výške 0,05% z ceny objednaných poukážok, najmenej však 100€ za každý deň omeškania.
Stravné poukážky v papierovej forme budú zamestnancom objednávateľa nabíjané po doručení elektronickej personalizovanej objednávky dodávateľovi  na zabezpečenie stravovacích služieb najneskôr do 2 dní od prijatia záväznej objednávky. V prípade nedodržania termínu si môže objednávateľ uplatniť sankciu vo výške 0,05% z ceny objednaných poukážok, najmenej však 100€ za každý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný spätne odkúpiť od objednávateľa nespotrebované stravné poukážky v dobe ich platnosti, najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na poukážkach ako rok platnosti stravných poukážok alebo ich vymeniť za nové, s novou lehotou platnosti, resp. s novou nominálnou hodnotou v prípade zmeny nominálnej hodnoty poukážky.
Jedná sa o zabezpečenie stravovania kombináciou elektronických stravovacích kariet a stravných poukážok v papierovej forme v pomere, ktorý určí objednávateľ.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

14.02.2022 10:00 — 31.12.2022 00:00

32 500,00 ks

128 000,00

106 666,67

v zmysle špecifikácie predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.01.2022 10:09

09.02.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2022 10:51 - Vstupná ponuka 127 999,99 € Cena s DPH
02.02.2022 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 127 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS