• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2022 15:50

Detail zákazky Z2022486

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.02.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.02.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.02.2022 15:50

Základné údaje

Z2022486

OF-249247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6185250

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie zariadenia/vybavenia (PLC sada, robotické rameno, spájkovacia stanica, digitálny multimeter)

PLC sada, robotické rameno, spájkovacia stanica, digitálny multimeter

  • 42660000-0 - Nástroje na spájkovanie, tvrdé spájkovanie a zváranie, stroje a zariadenia na temperovanie povrchu a striekanie za tepla
  • 42997300-4 - Priemyselné roboty
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 31682000-0 - Elektropotreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie zariadenia/vybavenia pre účely projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Robotické rameno ks 2
2. Digitálny multimeter ks 6
3. Spájkovacia stanica ks 6
4. PLC sada ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Robotické rameno Min. špecifikácia: Počet osí- 4, zaťaženie- 500g, dosah- 320mm, opakovateľ +- 0,2mm, rýchlosť 320/480 stupňov, napájanie 100V-240V 50/60 Hz - 12VDC 7A - 60W max, teplotný rozsah- -10 ° C - 60 ° C,
1. Robotické rameno rozhranie- USB / WIFI * / Bluetooth, závažia- 3,4 kg bez náradia, NÁRADIE- súprava pre 3D tlač, držiak na pero s perom, Vacuum Cup Kit, chapadlo Kit, gravirovacia násada, resp. ekvivalent
2. Digitálny multimeter Min. špecifikácia: DC V: 0,1mV – 1000V,AC V: 1mV – 750V, DC A: 0,1µA – 10A, AC A: 0,1µA – 10A, Odpor: 0,1Ω – 40MΩ, Kapacita: 10pF – 100µF, Frekvencia: 0,001Hz – 30MHz,
2. Digitálny multimeter Zaťažovateľ: 0,1% – 99%, Teplota: -20°C – +1000°C, Rozmery: 185 x 85 x 40 , Relatívny režim merania, Test diódy, Test kontinuity (skratu), Zvuková signalizácia,
2. Digitálny multimeter Uchovanie dát, Podsvietenie, Automatické vypnutie, Pripojiteľný na PC (USB kábel)mm, resp. ekvivalent.
3. Spájkovacia stanica Min. špecifikácia: Rozmery: 166 x 115 x 101 mm (D x Š x V), Sieťové napätie: 230V / 50Hz, Príkon: 95W, Ochranná trieda: 1 (riadiaca jednotka) a 3 (spájkovačka) , Poistka: T500 mA,
3. Spájkovacia stanica Regulácia teploty: 150°C – 450°C , Presnosť: ± 9°C, Vyrovnanie potenciálu: cez 3,5mm zásuvku s vypínacou páčkou (základný stav: tvrdé uzemnenie), resp. ekvivalent.
4. PLC sada Min. špecifikácia: PLC štartovacia súprava, ktorá pozostáva z:, napájacieho zdroja, 24 V / 3 A,  montážnej lišty 160 mm,  pamäťovej karty 4 MB,
4. PLC sada Ethernet kábel, svorkovnica, Softvér STEP 7 V 15 Professional. Resp. ekvivalent.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ má právo tovar neprevziať, a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s dodaním tovaru, ktoré má vady a nespĺňa náležitosti podľa tejto zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať tovar spĺňajúci všetky funkčné a technické vlastnosti stanovené v technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, ktorý je nový, originálny, funkčný bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar podľa tejto zmluvy, nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar podľa tejto zmluvy a odstúpiť od tejto zmluvy pre podstatné porušenie tejto zmluvy.
Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa.
V prípade, že Dodávateľ v deň predkladania cenovej kalkulácie Objednávateľovi nie je platcom DPH a následne po podpise zmluvy sa stane platcom DPH, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky o hodnotu DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru v súlade s článkom XV Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2.časť "Všeobecné zmljuvné podmienky" verzia 3.7 účinná odo dňa 02.08.2021.
Časť zákazky je financovaná zo zdrojov EÚ
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18 , Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

07.02.2022 13:27 — 28.02.2022 13:27

1,00 zákazka

15 443,66

12 869,72

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2022 15:36

01.02.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.02.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 641
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2022 12:59 - Vstupná ponuka 15 443,65 € Cena s DPH
27.01.2022 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 15 441,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS