• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2022 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 11:45

Detail zákazky Z2022461

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.02.2022 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2022 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2022 11:45

Základné údaje

Z2022461

OF-249072

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6212161

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické výrobky

Hygienické výrobky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické výrobky
Funkcia
Hygienické výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alobal 30cm x 10m ks 24
Papierové kuchynské utierky, dvojvrstvové, 100% celulóza perforované (2 rolky v balení) balenie 1487
Hygienické utierky, vysoko savé a pevné papierové utierky , 100% celulóza, dvojvrstvové, ZZ, biele, 24 x 21 cm, od 150 do 250 ks v balíku od 150 do 250 ks/balenie 8 400 550 ks
Fólia potravinárska 45 cm x 250 m ks 25 ks
Mikroténové sáčky 400 x 500 mm (0,012) od 25 do 100 ks/balenie od 25 do 100 ks/balenie 2 000 ks
Servítky biele dvojvrstvové, bez potlače 33 x 33 cm, od 50 do 250 ks/bal. od 50 do 250 ks/balenie 132 550 ks
Toaletný papier, bielený recyklát, 100 g, dvojvrstvový ks 16 492 ks
Toaletný papier, 420 g, bielený recyklát, dvojvrstvový, priemer 19 cm ks 18 655 ks
Toaletný papier, 1350 g, bielený recyklát, dvojvrstvový, priemer 26 cm ks 1 295 ks
Priemyselná utierka papierová, šírka 21 cm, 500 útržkov, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 1 493 ks
Priemyselná utierka papierová, 800 g, šírka 19 cm, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 1 567 ks
Priemyselná utierka papierová, šírka 24 cm, 800 útržkov, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 2 086 ks
Mikroténové sáčky 200 x 300 mm (0,015) od 50 do 250 ks/balenie od 50 do 250 ks/balenie 4 350 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť aktualizovaný (položkový) rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu
Termín dodania tovaru musí byť nahlásený u preberajúceho min. 2 dni vopred
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby
Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa
Termín dodania do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy
Miesta dodania: BA kraj 9x, TT kraj 17x,TN kraj 10x, NI kraj 12x, ZA kraj 10x, BB kraj 11x, PO kraj 17x, KE kraj 15x
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zmluvy – presný zoznam miest plnenia, rozpis obsahu jednotlivých dodávok spolu s príslušnými kontaktnými osobami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 63, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.02.2022 08:30 — 18.03.2022 10:00

1,00 celok

132 989,35

110 824,46

Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.02.2022 14:22

15.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 124
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2022 16:43 - Vstupná ponuka 132 989,34 € Cena s DPH
06.02.2022 19:05 - Najvýhodnejšia ponuka 132 456,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS