• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2022 11:20

Detail zákazky Z2022459

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2022 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2022 11:20

Základné údaje

Z2022459

OF-249257

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6206737

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

00692069

LYNX s.r.o.

Mlynské Nivy 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup podpory, licencií a nástrojov

Nákup podpory, licencií a nástrojov

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup podpory, licencií a nástrojov
Funkcia
Part_description (xx29 SN: 7806302, 7806286 / 1501 SN: 7805146, 7805186)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PN: E0N92LL počet 2
PN: E0N93LL počet 2
PN: E0N94LL počet 2
PN: E0N96LL počet 2
PN: E0N98LL počet 2
PN: E0N99LL počet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
E0N92LL IBM QRadar xx29 Appliance Appliance Install Annual Appliance Maintenance + Subscription and Support Renewal 12 Months
E0N93LL IBM QRadar xx29 Appliance Appliance Install Subsequent Appliance Business Critical Service Upgrade 12 Months
E0N94LL IBM QRadar xx29 Appliance Appliance Install Subsequent Appliance Hard Drive Retention Service Upgrade 12 Months
E0N96LL IBM QRadar Event/QFlow Collector 1501/1201 G3 Appliance Install Annual Appliance Maintenance + Subscription and Support Renewal 12 Months
E0N98LL IBM QRadar Event/QFlow Collector 1501/1201 G3 Appliance Business Critical Service Upgrade Appliance Install Subsequent12 Months
E0N99LL IBM QRadar Event/QFlow Collector 1501/1201 G3 Appliance Install Subsequent Appliance Hard Drive Retention Service Upgrade 12 Months
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.
3. Lehota plnenia je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 5 pracovných dní.
4. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
5. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory.
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
8. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
10. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 6 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
11. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
12. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

17.02.2022 09:00 — 24.02.2022 09:00

1,00 celok

77 904,00

64 920,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2022 08:54

11.02.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2022 14:39 - Vstupná ponuka 77 835,60 € Cena s DPH
11.02.2022 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 76 295,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS