• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 11:55

Detail zákazky Z2022446

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 11:55

Základné údaje

Z2022446

OF-249230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6182112

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

47043024

ELMED, s.r.o.

Neresnícka cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Resuscitačný vozík

resuscitačný vozík

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 33170000-2 - Anestézia a resuscitácia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Resuscitačný vozík
Funkcia
Resuscitačný vozík pre potreby zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Resuscitačný vozík - počet ks 24
výška základného vozíka cm 90 120
šírka základného vozíka cm 70 83
hĺbka základného vozíka cm 55 83
výber z viacerých farieb pre konštrukciu vozíka (výber zo vzorkovníka) ks 4
počet zásuviek ks 5
samostatná zásuvka na nebezpečné lieky ks 1
výber z viacerých farieb pre čelá zásuviek (výber zo vzorkovníka) ks 8
prelis hornej pracovnej dosky mm 12 20
kôš - nádoba na odpad - objem lit 8
háčiky na zavesenie drobného príslušenstva ks 2
kolieska - priemer mm 125 150
kolieska otočné (s brzdou) ks 4 (3)
nosnosť kg 150
držiak kyslíkovej fľaše pre fľašu s objemom lit 2 3
výklopné boxy na infúzne fľaše ks 2
vbudovaná elektrická zásuvka 230-240 V so zástrčkami v počte ks 3
hmotnosť vozíka kg 75
rozmery hornej pracovnej plochy cm 45 75
výsuvná pracovná doska cm 25 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vozík - konštrukcia materiál zaisťujúci nízku hmotnosť (polyuretán), zabraňujúci vibráciám pri jazde s vozíkom
vozík - konštrukcia materiál ohňovzdorný a samozhasiteľný podľa štandardu UL-94 V-0
vozík - konštrukcia vyrobené z materiálu s vysokou odolnosťou voči poškodeniu, poškriabaniu, nárazom
vozík - konštrukcia chemicky odolný materiál, nereagujúci na kyseliny, organické. anorganické ani alkalické látky a rozpúšťadlá
pracovná doska s prelisom
ochranné prvky pracovnej dosky zaoblené všetky rohy z nárazuvzdorného materiálu
zásuvky plnovýsuv s poistkou
zásuvky minimálne v dvoch rôznych výškových rozmeroch
čelo zásuvky zaoblené hrany, so štítkom na označenie zásuvky
samostatná zásuvka na nebezpečné lieky áno
zámok všetkých zásuviek centrálny
madlá zásuviek vlisované pre ľahkú čistiteľnosť
ochranné prvky v rohoch vozíka zaoblené rohy z nárazuvzdorného materiálu
kôš - nádoba na odpad plastový, výklopný, s vekom, odnímateľný
antistatické prevedneie vozíka áno
zásuvka s nerezovou miskou na lieky áno
kontajner na použité ihly a buničinu áno
otvárač ampuliek áno
držiak kyslíkovej fľaše áno
držiak na katétre áno
výsuvná pracovná doska áno
výklopné boxy na infúzne fľaše uprednostňujeme priehľadný materiál
predná polička na gél áno
madlo na tlačenie vozíka áno
infúzny stojan, nerezový AISI304, teleskopický áno
držiak na rukavice áno
aretovateľný otočný držiak na monitor alebo defibrilátor, s upevň. pásom a antišmykovou úpravou áno
CPR resuscitačná podložka áno
držiak na nádobu s ihlami áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Pri predložení ponuky nutné uviesť vlastný návrh plnenia v rozsahu: prospekt ponúkaného produktu s uvedením výrobcu a názvu výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. V cene musia byť zahrnuté  všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, clo, inštalácia, uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov oddelenia, záručná doba a p.).
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prospekt ponúkaného tovaru s uvedením výrobcu a názvu výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevzatia tovaru, ktorý nebude spĺňať požadované parametre.
V prípade vzniku pochybnosti pri posudzovaní splenenia požadovanej špecifikácie na strane Objednávateľa s kvalitou ponúknutého predmetu si obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadania vzorky ponúknutého predmetu od uchádzača.
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný tovar v predmete Zmluvy.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry bude 30 dní. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.02.2022 14:00 — 01.04.2022 14:00

24,00 ks

49 824,00

49 824,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadované dodanie tovaru podľa špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2022 13:44

31.01.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2022 09:52 - Vstupná ponuka 49 819,98 € Cena s DPH
28.01.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 49 819,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS