00397687
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK
35746343
SIAD Slovakia spol. s r. o.
Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK
Kvapalný dusík.
Kvapalný dusík
Tovar, Služba
1. Kvapalný dusík
|
|
---|---|
Funkcia |
Celoročná dodávka kvapalného dusíka do vlastných Dewarových nádob. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kvapalný dusík | liter | 6500 | 10000 | |
Obsah dusíka | hm% | 99,9 | ||
Obsah kyslíka | hm% | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvo 6500-10000 litrov kvapalného dusíka do Vlastných Dewarových nádob: | plánovaný odber na 12 mesiacov |
1ks Dewarova nádoba, objem 200l | čerpanie priebežne cca 1x za 3 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Trnava) |
2ks Dewarova nádoba, objem 30l | čerpanie priebežne cca 1x za 3 týždne do jednej Dewarovej nádoby, iba na základe objednávky (pracovisko Trnava) |
1ks Dewarova nádoba objem 120l | čerpanie priebežne cca 1x za 2 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Trnava) |
1ks Dewarova nádoba objem 60l | čerpanie priebežne cca 1x za 2-3 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Trnava) |
1ks Dewarova nádoba objem 150l | čerpanie priebežne cca 1x za 2 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Trnava) |
1ks Dewarova nádoba objem 50l | čerpanie priebežne cca 1x za 4 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Bratislava) |
1ks Dewarova nádoba objem 35l | čerpanie priebežne cca 1x za 4 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Bratislava) |
1ks Dewarova nádoba objem 12l | čerpanie priebežne cca 1x za 4 týždne, iba na základe objednávky (pracovisko Bratislava) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky, ktoré nie sú uvedené v zmluve. |
Cena musí zahŕňať: - ADR poplatok - Cestný poplatok - Palivový poplatok - Náklady spojené s dopravou na miesto určené objednávateľom, manipulačný poplatok a poplatok za asistenciu, poplatok za naplnenie aj nevychladených Dewarových nádob kvapalným dusíkom, ktoré vlastní objednávateľ. |
Celoročná dodávka na základe objednávky. |
Vyloženie na konkrétne miesto za prítomnosti osoby poverenej na prevzatie. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sú povinné strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, ako aj počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnenými osobami sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby SR a ním poverené osoby (audit. útvary); b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR a ním poverené osoby (audit. útvary); c) Najvyšší kontrol. úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikač. orgán a nimi poverené osoby; d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi |
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ |
Zmluvné strany berú na vedomie a podpisom tejto Zmluvy potvrdzujú, že sú plne oboznámené so skutočnosťou, že predmet tejto Zmluvy je poskytovaný v súvislosti s implementáciou operačného programu Integrovaná infraštruktúra pre programové obdobie 2014 – 2020 z nenávratných finančných prostriedkov (NFP). |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, tak aby bolo zrejmé plnenie požadovaných vlastností tovaru.. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ |
Kupujúci má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. |
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
Výsledkom kontraktačného postupu trhoviska bude Rámcová dohoda, na ktorú sa vzťahujú VZP verzia 3.6 účinná od 01.07.2019, najmä Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
Kupujúci sa nezaväzuje vyčerpať maximálny finančný limit objednávok, ani vyčerpať predpokladané množstvo dodávaného tovaru a vyhradzuje si právo objednávať tovar podľa svojich potrieb. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy. |
Ulica Jána Bottu 25, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
15 000,00
15 000,00
Návrh musí spĺňať všetky parametre uvedené v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2022 11:36
02.02.2022 14:00
02.02.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.01.2022 14:50 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
02.02.2022 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: