31819494
Výskumná agentúra
Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
50875566
TERAVAS, s.r.o.
Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK
Upratovacie služby
čistiace služby, upratovanie
Služba, Tovar
1. Upratovacie služby čistiacimi prostriedkami a zariadením dodávateľa v administratívnej budove
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovacie služby čistiacimi prostriedkami a zariadením dodávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet nadzemných podlaží budovy | ks | 6 | ||
Počet podzemných podlaží budovy | ks | 1 | ||
Celková plocha budovy | m2 | 4380 | ||
Z toho Denné, Týždenné, Mesačné práce - upratovanie | m2 | 3080 | ||
Zariadenie: kobercové plochy | m2 | 3800 | ||
Zariadenie: PVC | m2 | 580 | ||
Zariadenie: toalety | ks | 23 | ||
Zariadenie: pisoáre | ks | 11 | ||
Zariadenie: umývadlá | ks | 19 | ||
Počet kuchyniek | ks | 6 | ||
Počet chladničiek | ks | 11 | ||
Počet mikrovlnných rúr | ks | 10 | ||
Počet kancelárií bez zasadačiek | ks | 87 | ||
Počet zasadačiek | ks | 5 | ||
Počet dverí | ks | 154 | ||
Počet presklených dvojdverí - vstupné priestory | ks | 4 | ||
Počet presklených vstupných stien | ks | 2 | ||
Počet smetných košov v kanceláriách 30 litrov | ks | 95 | ||
Počet nádob na separovaný odpad v kuchynkách 50 litrov - KOV, Papier, PET, Sklo | ks | 24 | ||
Počet príručných skladov | ks | 3 | ||
Počet čalúneného nábytku | ks | 500 | ||
Počet zberných nádob ktoré sa nachádzajú pri budove sídla Objednávateľa KOV+ Plast, Papier, Sklo | ks | 4 | ||
Počet výťahov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opakovanie činností v týždni – interval denný | 5 |
Opakovanie činností v mesiaci – interval týždenný | 4-5 |
Opakovanie činností v roku – interval mesačný | 12 |
1. Rozpis činností denne - Kancelárie a zasadačky | |
Kancelárie a zasadačky | vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov) minimálne raz do týždňa výmenu plastového vrecka prípadne podľa potreby |
Kancelárie a zasadačky | vyprázdniť odpadové nádoby skartovacieho zariadenia, ak je ním kancelária vybavená (vrátane dodávky a výmeny plastových vriec podľa potreby) |
Kancelárie a zasadačky | voľné plochy parapetných dosiek utrieť s prípravkom na to určeným |
Kancelárie a zasadačky | voľné plochy pracovných a rokovacích stolov poutierať prípravkom na drevo v prípade nečistôt aj vlhkou handrou s prípravkom na to určeným |
Kancelárie a zasadačky | dvere kancelárií umyť a dezinfikovať kľučky z oboch strán a vyleštiť presklené časti zariadenia a dverí prípravkom na to určeným |
2. Rozpis činností týždenne - Kancelárie a zasadačky | |
Kancelárie a zasadačky | voľné vrchné časti skríň a políc utrieť od prachu s prípravkom na drevo do výšky 2m od podlahy |
Kancelárie a zasadačky | umyť a dezinfikovať vypínače svetla |
Kancelárie a zasadačky | Stoličky, kreslá, sedacie súpravy: povysávať textil, utrieť prach, ošetriť vhodným prípravkom na to určeným podľa materiálu - kov, plast, drevo, koža |
Kancelárie a zasadačky | koberce – povysávať 2x týždenne, vrátane odstránenia pavučín v rohoch, na stenách a pod parapetnými doskami |
3. Rozpis činností mesačne - Kancelárie a zasadačky | |
Kancelárie a zasadačky | Konferenčná miestnosť - dôkladne poumývať s prostriedkom na to určeným – parapety, rokovacie stoly, voľné plochy skriniek, pultov |
Kancelárie a zasadačky | Konferenčná miestnosť - odstrániť pavučiny so stien a rohov miestností, parapetov a.i. |
Kancelárie a zasadačky | Konferenčná miestnosť - povysávať koberec, znečistené rokovacie stoličky, |
Kancelárie a zasadačky | Konferenčná miestnosť - vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov v prípade potreby) |
4. Rozpis činností denne - kuchynky | |
Kuchynky | dôkladne povysávať koberce v kuchynkách |
Kuchynky | podlahu (PVC) vrátane soklov umyť s prípravkom na to určeným |
Kuchynky | kuchynský nábytok, pracovnú dosku, stoly, utrieť s prípravkom na to určeným |
Kuchynky | na voľne dostupných plochách odstrániť nečistoty (napr. parapety, chladničky, povrchy zariadení kuchyniek, voľné plochy poličiek) |
Kuchynky | vyprázdniť nádoby na separovaný odpad - KOV, Plast, SKLO, PAPIER vrátane dodávky plastových vreciek |
Kuchynky | odstrániť nečistoty zo vstavaných zariadení a nehrdzavejúcich materiálov |
Kuchynky | očistenie vypínačov svetla a ochranných líšt - umyť a dezinfikovať |
Kuchynky | riady z odkvapkávačov uložiť do skriniek určených na odkladanie riadu a vyčistiť odkvapkávač riadu |
Kuchynky | umývadlá v kuchynkách dezinfikovať, umyť a vyleštiť aj vodovodné batérie prípravkom na to určeným |
5. Rozpis činností týždenne - kuchynky | |
Kuchynky | Odstrániť vodný kameň z armatúr, umývadiel, batérií. |
6. Rozpis činností mesačne | |
Kuchynky | vyčistiť mikrovlnné rúry, |
Kuchynky | vyčistiť chladničky - rozmraziť poumývať , dezinfikovať |
7. Rozpis činností polročne - Kuchynky | |
Kuchynky | Prečistiť odpady v umývadle. |
8. Rozpis činností denne - Toalety | |
Toalety | Vyčistiť umývadlá, armatúry, vodovodné batérie preleštiť , zrkadlá vyleštiť prípravkom na sklo, |
Toalety | nádoby na mydlo, držiaky na papierové utierky utrieť vlhkou handrou a doplniť mydlo aj papierové utierky, |
Toalety | na sociálne zariadenia doplniť toaletný papier, |
Toalety | zo stien a rohov priestorov wc odstrániť pavučiny a prach, |
Toalety | WC a pisoáre vyčistiť a vydezinfikovať prípravkom na to určeným - misy, dosky, splachovače, držiaky toaletného papiera, kľučky na dverách a dvere dezinfikovať s prípravkom na to určeným, |
Toalety | vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov). |
9. Rozpis činností týždenne - Toalety | |
Toalety | Z armatúr, umývadiel, pisoárov, záchodových mís, odstrániť vodný kameň. |
10. Rozpis činností mesačne - Toalety | |
Toalety | Zabezpečiť a doplniť osviežovače vzduchu do toaliet a dezinfekčné aromatické sitká do pisoárov, doplniť dámske toaletné sáčky na intímnu hygienu do dávkovačov. |
11. Rozpis činností polročne - Toalety | prečistiť odpady v umývadlách. |
12. Rozpis činností denne - Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | Vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov v prípade potreby), |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | podlahu vrátane soklov a dverných prahov utrieť s prípravkom na to určeným, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | vstupné priestory – povysávať nečistoty, pozametať a poumývať chodby, vstupnú halu, vstupný prístrešok, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | sklenené výplne dverí, zrkadiel a , presklené časti, umyť s prípravkom na sklo a vyleštiť , dezinfikovať, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | odkladacie plochy, pulty, turnikety, utrieť s dezinfekčným prostriedkom, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | odstrániť pavučiny so stien a rohov vstupných priestorov, haly a chodieb, na antikorové plochy použiť špeciálny čistiaci prostriedok. |
13. Rozpis činností týždenne - Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | Schodiská a chodby dôkladne povysávať, schodiskové zábradlia utrieť vlhkou handrou a dezinfikovať prípravkom na to určeným, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | parapetné dosky na chodbách utrieť od prachu a iných nečistôt prípravkom na to určeným, zo skriniek, výstavných panelov, obrazových rámov, tabúľ, atď. utrieť prach, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | na schodiskách odstrániť pavučiny a nečistoty vrátane panelových výklenkov, hasiace prístroje, hydranty utrieť od prachu, |
Chodby, vstupná hala, vstupný prístrešok | kľučky a kovania dverí – kompletne vyčistiť a dezinfikovať prípravkom na to určeným. |
14. Rozpis činností denne - Výťahy | |
Výťahy | Podlahy výťahových kabín umyť vlhkou handrou a prípravkom na to určeným, vyleštiť zrkadlá s prípravkom na sklo, |
Výťahy | bočné steny výťahových kabín vrátané dverí výťahov poumývať a dezinfikovať prípravkom na to určeným. |
15. Rozpis činností polročne - Suterén, sklady | upratanie za prítomnosti zamestnanca Objednávateľa. |
Suterén, sklady | Pozametať /povysávať schodisko do suterénu a následne umyť vlhkou handrou s prípravkom na to určeným, vrátane zábradlia, |
Suterén, sklady | vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov), |
Suterén, sklady | pozametať chodby a miestnosti suterénu vrátane umytia s prípravkom na to určeným, |
Suterén, sklady | so stien a rohov suterénnych priestorov (chodby, schodisko a miestnosti) odstrániť pavučiny a prach, vypínače svetla, kľučky dvier poumývať a dezinfikovať. |
Názov |
Cena a platobné podmienky: |
Cena za poskytnuté služby je konečná a musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. mzdy a odvody pracovníkov, náklady na čistenie a upratovanie vo vymedzenom rozsahu a periodicite, hygienické a dezinfekčné prostriedky, technické vybavenie, režijné náklady a pod., vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Faktúru vystaví Dodávateľ po uplynutí kalendárneho mesiaca za poskytnuté služby a dodaný hygienický materiál, ktoré boli poskytované na dennej, týždennej a mesačnej báze. Samostatnú faktúru vystaví za poskytnuté služby s polročnou a ročnou periodicitou. Prílohou faktúry je zoznam poskytnutých služieb je zoznam poskytovaných služieb s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou a ročnou periodicitou s uvedením súpisu vykonávaných prác a zoznamu dodaného hygienického materiálu. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej preukázaného doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ zabezpečuje vlastné chemické prípravky a potrebnú techniku na zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy. Chemické prípravky na umývanie podláh PVC, umývanie WC mís, plastu, dreva, skla, dezinfekciu, odvápnenie, prečistenie odpadov, nerezu, odmasťovač, osviežovače vzduchu, dezinfekčné a aromatické sitká do pisoárov, vrecia na odpad. |
Požaduje sa predložiť menný zoznam osôb, ktoré budú vykonávať upratovacie a čistiace služby. Dodávateľ je oprávnený zoznam kedykoľvek doplniť alebo zmeniť, o takejto skutočnosti však musí informovať Objednávateľa písomne, a to predložením nového zoznamu s vyznačenými zmenami minimálne 24 hodín pred vykonaním zmeny. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za Objednávateľa. |
Dodávateľ najneskôr v čase uzavretia Zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, telefón, email. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať upratovanie počas doby trvania zmluvy v pravidelných intervaloch uvedených v špecifikácii predmetu zmluvy počas celej doby trvania zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný časový a personálny návrh harmonogramu na plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Spolu s harmonogramom predloží úspešný uchádzač dôkaz o bezúhonnosti pracovníkov, ktorí budú plniť predmet zmluvy výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace, ktorý nesmie obsahovať záznamy v registri trestov. Uvedené platí aj pri zmene pracovníka. Nedodržanie harmonogramu lehôt, množstva a kvality v rozsahu požadovaného plnenia sa bude pokladať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Časový harmonogram / denný rozsah poskytnutia služby bude ohraničený od 15.30 hod. do 20.30 hod. |
Overovanie plnenia bude priebežne zabezpečovať určená osoba objednávateľa zodpovedná za predmet zákazky, ktorá bude písomne oznámená poskytovateľovi služieb 48 hodín pred začiatkom plnenia zmluvy. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje plnenie na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
POVINNOSTI A ZODPOVEDNOSŤ DODÁVATEĽA SLUŽBY: |
Dodávateľ je zodpovedný za odpady a znečistenie, ktoré vzniknú jeho činnosťou, tzn. zabezpečuje dodržiavanie poriadku aj v kontajnerovom stojisku príslušného objektu. Dodávateľ zabezpečuje triedenie odpadu (komunálny odpad, papier, plasty) podľa zberných nádob vlastníka objektu. |
Dodávateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností a že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. Za zverené kľúče nesie Dodávateľ plnú zodpovednosť. Každú stratu kľúčov bezodkladne nahlási Objednávateľovi, a všetky náklady tým spojené ktoré vznikli Objednávateľovi bude hradiť Dodávateľ. |
Dodávateľ ručí za to, že jeho pracovníci svojou prítomnosťou nenarušia chod organizácie objednávateľa, neodcudzia žiadny materiál, ani písomnosti, s ktorými budú prichádzať do styku. Dodávateľ zodpovedá za škody spôsobené Objednávateľovi v plnom rozsahu. Pracovníci Dodávateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov Objednávateľa a využívať technické prostriedky Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti je dôvodom pre zmenu pracovníka a podstatným porušením zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o organizačných a všetkých ostatných skutočnostiach na strane Objednávateľa a ochranu osobných údajov, o ktorých sa dozvie pri vykonávaní činnosti pri plnení tejto zmluvy. Uvedená povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení platnosti tejto zmluvy. |
Pracovníci Dodávateľa zabezpečujúci vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb pre Objednávateľa sú povinní dodržiavať BOZP a PO, ako aj príslušné interné predpisy Objednávateľa. Objednávateľ zabezpečí oboznámenie pracovníkov Dodávateľa ohľadom dodržiavania interných predpisov v oblasti BOZP a PO, a taktiež pravidelne bude informovať Dodávateľa o zmenách interných predpisov. |
Dodávateľ je zodpovedný za včasné, riadne a kvalitné poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb a zaväzuje sa pri plnení predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou. Akékoľvek zistené nedostatky nahlásené Objednávateľom budú odstránené Dodávateľom do 3 hodín od nahlásenia z ohľadom na predložený časový harmonogram. |
O porušení povinnosti poskytovať upratovacie služby riadne alebo včas bude Dodávateľ upovedomovaný Objednávateľom elektronicky formou e-mailu. |
Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi kontaktné údaje (meno, priezvisko a telefónne číslo) na poverenú osobu za Dodávateľa najneskôr v deň začatia poskytovania služby. |
Dodávateľ a jeho pracovníci poskytujúci upratovacie a čistiace služby sú povinní riadiť sa pokynmi oprávnených riadiacich zamestnancov Objednávateľa. |
Objednávateľ môže po vzájomnej konzultácií s Dodávateľom požadovať výmenu pracovníka Dodávateľa, ktorý poskytuje konkrétnu službu v prípade, že tento pracovník nevykonáva služby v súlade s požiadavkami Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, ktoré mu Objednávateľ poskytne na výkon služby. |
Objednávateľ je oprávnený písomne odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak dôjde k zmene sídla Objednávateľa uvedeného v databáze právnických osôb vedenej Štatistickým úradom Slovenskej republiky. Písomné odstúpenie Objednávateľa je účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi, resp. dňom odmietnutia prevzatia písomného odstúpenia Objednávateľa Dodávateľom. |
Sliačska ulica 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2022 00:00 — 01.02.2023 23:00
1,00 V zmysle opisného formulára
33 120,00
27 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2022 09:45
31.01.2022 09:00
31.01.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2022 10:15 - Vstupná ponuka | 33 000,00 | € | Cena s DPH |
27.01.2022 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: