• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 10:50

Detail zákazky Z2022418

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2022 10:50

Základné údaje

Z2022418

OF-249226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6182092

Objednávateľ

00156426

Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky

Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty.

Dodanie stravovacích kariet.

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania  prostredníctvom stravovacích kariet.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach/predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet stravovacích kariet ks 65 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čipová stravovacia karta : Možnosť  mesačného dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške.
Použitie stravovacej karty : Minimálne 1000 prevádzok/predajní na území Slovenskej republiky.
PIN stravovacej karty : Áno.
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu : Áno.
Vystavenie novej stravovacej karty : Do 5 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy.
Platnosť stravovacej karty : Minimálne 5 rokov.
Možnosť zablokovania stravovacej karty : Áno.
Telefonická zákaznícka linka : Áno.
Mobilná aplikácia : Áno, kompatibilná s OS Android a IOS.
Online aplikácia : Áno.
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte : V mobilnej aj v online aplikácii.
Online objednanie stravovacích kariet a kreditu : Áno.
Ďalšie možnosti využitia stravovacej karty ako : Dochádzkový systém, benefitný systém, rekreačný poukaz, identifikačná karta.
Možnosť bezkontaktnej platby : Áno.
Bezpečnostný čip na stravovacej karte : Áno.
Možnosť individuálneho navýšenia kreditu na stravovacej karte : Áno.
Možnosť vystavenia stravovacej karty na meno zamestnanca ako aj anonymne (rezerva) : Áno.
Nabitie kreditu na stravovaciu kartu : Do 1 hodiny od záväzného objednania.
Možnosť zablokovania stravovacej karty v prípade straty : Áno.
Stravovacia musí obsahovať : Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu.
Stravovacia musí obsahovať : Meno a priezvisko držiteľa karty.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie :
V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa  spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, aktivácie, blokácie, personalizácie, transakčných a príp. iných nákladov  a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Vrátane zaškolenia zamestnanca objednávateľa so systémovou a užívateľskou podporou dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet zazmluvnenej ceny podľa jednotlivých položiek tvoriacich fakturovanú cenu do 7 dní od uzavretia zmluvy. Zmluvná cena je počas platnosti zmluvy nemenná.
Dobíjanie stravovacích kariet bude prebiehať prostredníctvom bezplatného portálu v prvom, resp. druhom týždni nového kalendárneho mesiaca.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať  po dobu minimálne 3 mesiacov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do provízie dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravovacích kariet je pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, ktoré sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo stravovacích kariet.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 15 kalendárnych odo dňa doručenia faktúry bankovým prevodom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2022 14:00 — 31.01.2023 15:00

75,00 ks

75 000,00

62 500,00

Verejný obstarávateľ požaduje vlastný návrh plnenie zákazky podľa podmienok uvedených v objednávkovom formulári zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2022 08:56

31.01.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2022 12:32 - Vstupná ponuka 75 000,00 € Cena s DPH
31.01.2022 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 74 999,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS