30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
35754281
i-Step communication, s.r.o.
Pluhová 10/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83103, SVK
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
respirátor, FFP2, bez ventilu
Tovar, Služba
1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009. Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009 alebo ekvivalentnou normou. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru do miest plnenia, ktoré sa nachádzajú v lokalitách: BA 3x, TN, TT, NR, NZ, ZA, BB 2x, MT, PP, PO, KE . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009 | kus | 258120 | ||
Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 | % | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Respirátor určený na jednorázové použitie | Áno |
Respirátor s upevnením na gumičky | Áno |
Respirátor s formovateľnou nosovou sponou | Áno |
Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou | Áno |
Výrobok označený značkou CE | Áno |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi respirátorory typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovené v zhode s EN 149:2001+A1:2009 (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko |
pokračovanie 1.1: za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia. |
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas trvania zmluvy, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia. |
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy. |
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru. |
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia). Faktúry budú vystavené |
pokračovanie 1.6: podľa uskutočnených dodávok. Periodicita objednávok bude približne 1x za štvrťrok. |
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený |
pokračuj 1.7: v Cenovej tabuľke aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov a noriem platných pre daný tovar a oblasť. |
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
1.10 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto Zmluvy. |
2. Doba platnosti Zmluvy |
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH). |
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
3. Kúpna cena a platobné podmienky |
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve |
pokračuj 3.2: nedohodnú inak. |
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
pokračovanie 3.3: Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e- mailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má |
pokračovanie: 3.4: Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami |
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
4. Miesto dodania a dodacie podmienky |
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e- mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky. |
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do siedmich (7) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
4.4 Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa. |
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa. |
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
5. Záruka a zodpovednosť za vady |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Zmluvy. |
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
5.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záruku v dĺžke trvania zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru, uvedenej na obale tovaru. Dodávateľ sa zväzuje dodať Objednávateľovi tovar s exspiráciou najmenej 12 mesiacov ku dňu jeho dodania Objednávateľovi, ktorý bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
5.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku Zmluvy. |
5.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 10 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi. |
5.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. |
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve. |
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto zmluvy akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy. |
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy. |
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka. |
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar. |
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
pokračovanie 7.1: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
7.2 Požadujeme aby Dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy mal v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť. |
8. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy: |
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie. |
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas trvania zmluvy resp. v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: |
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. |
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
9.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, katalógového čísla, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas trvania zmluvy do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
9.6 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre pre každú položku, ktorá je predmetom Zmluvy. |
9.7 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Cenovej tabuľke neoverenú kópiu Vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k nemu, alebo certifikát vydaný autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
9.8 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia pre všetky položky predmetu zákazky musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. |
9.9 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu" Objednávateľovi najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa písomného doručenia "Objednávky", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Objednávka", bude Dodávateľovi zaslaná najskôr po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 9.1, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7 a 9.8 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
12. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Miestami plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa zoznamu určených odberných miest., Slovenská republika
12
1,00 súbor
48 304,58
48 304,58
Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2022 15:34
28.01.2022 11:00
28.01.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.01.2022 16:31 - Vstupná ponuka | 48 304,58 | € | Cena bez DPH |
27.01.2022 20:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: